Seurustelisitko mieluummin neitsyt-miehen kanssa vai neitsyytensä prostituoidulle menettäneen miehen kanssa?
Jos oletetaan että prostituoitu on omasta vapaasta tahdostaan tätä ammattia harjoittava.
M23
Kommentit (23)
Neitsytmiehen ja sellaisen kanssa seurustelenkin. Tosin ei oo enää neitsyt ja seksi on parempaa kuin kenenkään muun kanssa.
En kumpaakaan. Miehellä pitää olla paljon seksikokemusta, että osaa kaikki temput ja jekut.
Vierailija kirjoitti:
Neitsytmiehen ja sellaisen kanssa seurustelenkin. Tosin ei oo enää neitsyt ja seksi on parempaa kuin kenenkään muun kanssa.
Neitsytmies varmaan osaa arvostaa kokemustasi aikaisemmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsytmies varmaan osaa arvostaa kokemustasi aikaisemmista miehistä.
Eipä mun entiset säädöt vaikuta meidän suhteeseen millään lailla. Ne kun on tapahtunut kauan ennen tapaamistamme.
Neitsytmiehen. Huorissa käyminen kertoo minusta miehestä sellaisia asioita ettei hän ole parisuhdeainesta minulle. Neitsyys ei haittaa, päinvastoin se olisi söpöä.
Ei ikimaailmassa huorissa käynyttä. Minusta moinen sikailu likaa koko miehen loppuelämäkseen.
No tietenkin neitsyt. Huorissa kävijä käykööt siellä myös jatkossa.
No sen neitsyen, jos satun siitä kiinnostumaan. Huorissa käynti vie uskottavuuden koko mieheltä ja ajattelen siitä miehestä jatkossa koko ajan että se pitää naisia pelkkinä esineinä.
ktp kirjoitti:
Ei ikimaailmassa huorissa käynyttä. Minusta moinen sikailu likaa koko miehen loppuelämäkseen.
Eurooppalaiset tanskasta alaspäin on no no?
ktp kirjoitti:
Entä lutkaillut nainen, onko pilalla?
Ok ei siis parane kertoa tyttöystävälle että olen käynyt vain huorissa.. Ollaan tapailtu nyt reilu kuukausi kunnolla ja luulen että kohta tulee myös panohommat mukaan.. jos kaikki nyt hyvin menee.
Kiitos vastauksista
AP
Tietenkin neitsyen, miksi tällaista pitää edes kysyä :)
Vierailija kirjoitti:
ktp kirjoitti:
Entä lutkaillut nainen, onko pilalla?
Kyllä on. Ainakaan lasten äidiksi ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
ktp kirjoitti:
Eurooppalaiset tanskasta alaspäin on no no?
Ei sielläkään suuri osa miehistä sikaile maksullisten naisten kanssa. Seksityöläisissä ei ole mitään vikaa ja se on ammattina ihan ok, mut mies joka maksaa seksistä ei ole kelvollinen itselleni.
Mistä tietäisin että mies on käynyt prostituoidulla? jos hän olisi niin tyhmä että kertoisi sen, niin dumppaisin hänet ihan tyhmyydenKIN takia. Jos taas oman ikäiseni (yli 30) mies olisi yhä neitsyt niin hän joko olisi liian uskonnollinen minun makuuni tai hänessä olisi jotain muuta outoa mikä neitsyyden olisi aiheuttanut, joten ei kiitos.
Neitsyt. Huorissa kulkijan dumppaisin. Ps. Jos oisin sun nainen ja kuulisin muualta et oot huorissa käyny nii ero tulis.
No neitsyt mies tietenkin! Jos mies on käynyt menettämässä neitsyyden prostituoidulle, ei se tee miehestä tosiaankaan sen parempaa sängyssä kuin neitsyttä. Kokemus tuo taitoa, ei se, että oot yhtenä iltana käynyt korkkaamassa peniksesi huorissa.
Sen kanssa johon satun ihastumaan.
N31