Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei oo totta! Virpojien äiti alkoi huutaa mulle kun valokuvasin pikkunoitia! =(

Vierailija
20.03.2016 |

Pari söpöläistä tulivat virpomaan ja otin heistä kuvan (luvan kanssa) ja arvatkaas näiden äiti näki tilanteen kauempaa ja tuli huutamaan mulle kurkku suorana!Arvatkaa oliko noloa? =(

Kysyin kyllä näiltä noita-tytöiltä että saako kuvata ja heille sopi. Miksiköhän näiden äiti sitten rupesi sitten skitsoomaan?? =(

M26

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas ja mitä teet niillä kuvilla? (Hyvä provon yritys, oikein sukupuolet ja kaikki että olisi mahdollisimman epäilyttävää. )

Vierailija
2/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin karjuisin jos joku pedo alkaisi räpsiä pikkutytöistä kuvia x-kansioonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
4/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapokasta sanoi kola-Olli

Vierailija
5/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas ja mitä teet niillä kuvilla? (Hyvä provon yritys, oikein sukupuolet ja kaikki että olisi mahdollisimman epäilyttävää. )

Ikuistin pääsiäis muiston kun olivat niin kivan näköisiä pikkunoitia!:) Miksi nyt yleensä kuvia otetaan?

AP

Vierailija
6/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti piti sinua perverssinä, kun kuvasit lapsia. Epäreilua (toivottavasti), mutta totta. 

Vierailija
7/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tässä äidin puolella. Jos laittaa lapsensa koputtelemaan vieraisiin oviin eikä itse edes ole riittävän lähellä kuullakseen, mitä kysyttiin ja mihin annettiin lupa, niin ihan on äidin vika. Kenen ovea kolkutettiin ja kenen munia tavoiteltiin (tuota nyt ei vaan saa laitettua mitenkään muulla tapaa, sori)?

Vierailija
8/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin ottanut kuvia, kun oikein veikeän näköisiä pikkunoitia on ovella. 

Mitä se äiti siinä ylipäänsä teki? Se on lasten oma juttu. Mua ärsytää suunnattomasti, nämä selän takana olevat ylisuojelevat vanhemmat. 

Lapsi virpomaan vasta sitten, kun itse siitä selviytyy. 

Vierailija
9/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selllaista se on tämä nykypäivän tasa-arvo. Jokaista miestä saa ja kuuluukin pitää potentiaalisena raiskaajana ja pedofiilina. 

Jos mies vierastaa homoja niin naiset ovat ensimmäisenä julistamassa homofoobikoksi ja kertomassa, että eihän se nyt sua raiskaa, mutta samaan aikaan on ihan hyväksyttyä vierastaa jokaista vastaantulevaa heteromiestä koska nehän voi raiskata koska hyvänsä.

Vierailija
10/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selllaista se on tämä nykypäivän tasa-arvo. Jokaista miestä saa ja kuuluukin pitää potentiaalisena raiskaajana ja pedofiilina. 

Jos mies vierastaa homoja niin naiset ovat ensimmäisenä julistamassa homofoobikoksi ja kertomassa, että eihän se nyt sua raiskaa, mutta samaan aikaan on ihan hyväksyttyä vierastaa jokaista vastaantulevaa heteromiestä koska nehän voi raiskata koska hyvänsä.

Mä oon ihan samaa mieltä!

AP

Vierailija
11/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvaaja olisi ollut nainen niin kukaan ei ihmettelisi. Kertoo enemmän omista ennakkoluuloistanne

Vierailija
12/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on epäilyttävää jos mies kuvaa virpojia? Eikö naisen kuvaamana olisi epäilyttävää?

Vierailija
13/13 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme