Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen antamasta syntymäpäivälahjasta (avautuminen)

Huoh...
20.03.2016 |

Mies antoi synttärilahjaksi viime viikon lauantaina lahjakortin yhteen vaateliikkeeseen, josta saa erilaisia yöasuja ja alusvaatteita yms. vastaavaa. Kiva juttu, koska olin valitellut, kun kaikki yöpuvut tuntuvat hajoavan samaan aikaan ja uusia tarvitsisin. Lähdettiin sitten miehen ehdotuksesta yhdessä sinne liikkeeseen synttärishoppailemaan, mikä oli myös todella mukava ajatus minusta.

Mutta mutta... Valkkasin itselleni mukavan puuvillaisen ja ihanan laadukkaan oloisen pyjaman (markettien pyjamat kun tuntuvat aina repeävän saumoista...), ja siinä vaiheessa kävi ilmi, ettei se ollut aivan se mitä mies oli ajatellut. Sanoi nimittäin suoraan, että enkö voisi ostaa jotain hieman seksikkäämpää, niin kuin esimerkiksi tätä (näytti pitsikoristeista lyhyttä silkkistä yömekkoa, jossa oli aivan järkyttävän antava kaula-aukko). Sanoin, etten halua mitään niin epäkäytännöllistä, enkä edes pidä silkin tai satiinin tai vastaavan tunnusta vaatteissa. Ja tarvitsen kunnon lämpimän yöasun vielä tälle keväälle. Homma meni siihen, että mies oli tiukasti sitä mieltä, että koska hän on lahjan antanut, pitäisi minun kuunnella häntäkin, ja että olisi kiva, että en ajattelisi vain itseäni ja pukeutuisi "seksintappoasuihin".

Joo no seksiä meillä kyllä on ollut ihan kiitettävästi, että epäreilu syytös. Vaan eipä ollut sinä iltana - tai koko viikolla - kun mies ei suostunut pyytämään edes anteeksi. Itselleni tuli sellainen olo, että ei halunnut hyvää hyvyyttään edes antaa lahjaa minulle, vaan ajatteli enemmänkin itseään. Että olisin ostanut seksihepeneitä HÄNTÄ miellyttääkseni, vaikka koen ne lähinnä hölmöinä enkä viihtyisi niissä yhtään. Ja sanoi kyllä tosi kurjasti. Ei todellakaan ole mitenkään haluttu tai arvostettu olo. Tässä mennyt nyt viikko melko ikävissä tunnelmissa mökötellessä puolin ja toisin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, no olisitte ostaneet molemmat.

Vierailija
2/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää käytöstä mieheltä. Sinulla todellakin on oikeus

a. Päättää pukeutumisestasi itse

b. Päättää itse, millaiseen kohteeseen käytät saamasi lahjakortin

Mitä luulet, mitä miehesi meinaisi, jos yllättäisit hänet "pienellä huomaavaisella lahjalla tehostamaan seksielämäänne" - miesten stringeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että mies olisi antanut sinulle lahjakortin Akateemiseen ja sitten alkanut valittaa kun ostat sillä kirjan jonka itse haluat, eikä sitä minkä hän haluaisi lukea...

Vierailija
4/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies kuinka olisi antanut lahjakortin lahjaksi, on se viime kädessä lahjan saajan päätettävissä mitä sillä ostetaan.

Vierailija
5/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa, ettette enää osta toisillenne synttäri- eikä joululahjoja.

Omituista käytöstä mieheltä. Lahjakortin ideahan on juuri se, että saa itse valita mieluisan tuotteen/palvelun. Olisi ostanut sen pitsinarun itsr,jos se nointärleä hälle on.

Vierailija
6/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sain kerran Berliinin tuliaisena punaisen huivin, jonka mies halusi seksin aikana kaulaani. Halusi myös hiukan kuristaa.

Tuliainen. Minulle.

Vierailija
7/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voinut ostaa molempia? Voi sitä muustakin säästää kuin yöasuista, joita hankkii harvoin.

Vierailija
8/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon melua tyhjästä. Ole onnellinen, että elämäsi suurin ongelma on oikeasti noin mitätön.

Vierailija
9/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko se nyt oikeasti kamalaa pitää joskus jotakin pitsihepenettä ihan vain miehen mieliksi? En minäkään sellaisissa joka yö nuku (yleensä alasti) mutta ollessani erityisen lemmekkäällä tuulella laitan sellaisen epäkäytännöllisen mutta miehen mielestä kivan pitsiyökkärin päälle.

Vierailija
10/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, no olisitte ostaneet molemmat.

Ehkä olisinkin voinut hankkia jotain ihan vain esileikkiasuksi ja kokeilla, mutta kummasti ei enää miehen purkauksen jälkeen tullut edes mieleen. Olisi voinut vaikka ehdottaa joku toinen päivä haluaisinko kokeilla ja tarjoutua ostamaan muuten vain lahjaksi, mutta nyt ei kyllä ihan mielestäni mies "ansainnut" sitä...

ap

Vierailija
11/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sain kerran Berliinin tuliaisena punaisen huivin, jonka mies halusi seksin aikana kaulaani. Halusi myös hiukan kuristaa.

Tuliainen. Minulle.

Aussimies? Tutun kuuloinen juttu meinaan. 😃

Vierailija
12/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon melua tyhjästä. Ole onnellinen, että elämäsi suurin ongelma on oikeasti noin mitätön.

Ps. nyt menen afustus töihin Avrikkaan. T:8

Vierailija
13/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisiko se nyt oikeasti kamalaa pitää joskus jotakin pitsihepenettä ihan vain miehen mieliksi? En minäkään sellaisissa joka yö nuku (yleensä alasti) mutta ollessani erityisen lemmekkäällä tuulella laitan sellaisen epäkäytännöllisen mutta miehen mielestä kivan pitsiyökkärin päälle.

Mutta kun

a) tarvitsin yöasun, jossa voi nukkua

b) ei mies käytöksellään oikein mitään tuollaista ansainnut

ap

Vierailija
14/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi sitten varmaan moisen ostaa omilla rahoillaan eikä olettaa että ap hommaisi moisen synttärilahjallaan kun kerran mielessä oli aivan muu vaate.

Vierailija
15/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin suhtautunut miehen toiveeseen positiivisesti, valinnut miehen ehdottaman yöasun ja pukeutunut joka ilta mahdollisimman kaukana siitä olevaan asuun, vaikka se miten seksintappovaate olisikin. Miehelle sanoisin ystävällisesti, että asu on niin nätti, että otat sen käyttöön myöhemmin, et henno käyttää nyt, kun on tarvetta lämpöisemmälle vaatteelle.

Lahjan antaja kun ei voi päättää, käytetäänkö lahjaa vai ei.

Vierailija
16/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se ei ole asian pointti, vaan se, että mies antaa lahjakortin, mutta haluaisikin päättää mitä sillä ostetaan. Olisi ostanut sitten suoraan sen asun.

Vierailija
17/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kassaNeitiketju ei miesviha-aloitusten tehtailijoille riitä...

Vierailija
18/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ei-seksintappoasuja miehesi käyttää öisin?

Vierailija
19/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi hoitanut asian paljon fiksummin, kun olisi vain tarjoutunut ostamaan se hepene-asun ylimääräisenä lahjana. Lahjakortin ideahan on siinä että lahjan saaja päättää. Totta kai tuollainen määräily ärsyttää, kun toinen luulee että hän saa valita.

Vierailija
20/30 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samaistun tilanteeseen. Miehet ei tajua, että suurin osa noista seksihepeneistä on tosi epämukavia päällä. Mulla mies aina valittaa, kun en osta sellaisia narubikineitä etelän matkoille. Kun olen kysynyt, että millaisia hän tarkoittaa, niin mies on läväyttänyt eteen semmoisia aa-kupille tarkoitettuja pikkuisia kolmioita. Mulla on suhteessa todella isot rinnat (liiankin) ja tarvitsen peittävämmät ja kunnolla tukea antavat bikinit. Nykyisin onneksi on tosi kivoja biksuja, mutta ne ei miehen mielestä oo tarpeeksi seksikkäitä.... Tämän takia mies ei saa enää ostaa mulle mitään alusvaatteita, kun se ostaa aina nöyryyttävän pieniä ja todella tyylittömiä, liikaa paljastavia vaatteita. Oon huomannut, että materiaalikin on noissa seksivaatteissa aika karseaa, tyyliin polyesteriä....

Mielestäni hyvältä voi näyttää myös sopivasti peittävissä vaatteissa. Seksiä harrastetaan yleensä alasti, niin mitä virkaa edes semmoisella huonolla yömekolla on, kun se riisutaan heti, eikä sitä voi muuten käyttää? Osta miehellä tosiaan ne miesten stringit, jota joku jo ehdottikin tai jotain muuta yhtä nöyryyttävää. Saa mies maistaa omaa lääkettään seksiobjektina olemisesta.