Kamala Terveystalon " Lepra mainos "
Kuka muu inhoo kyseistä mainosta, joka tulee usein tvstä.
Terveystalon "Lepra mainos".
Kommentit (31)
näyttelija sanoo kauhean marisevalla ja teeskennellyllä äänellä "lepraaaaaa".
Saan kylmät väreet.
Maailman HUONOIN mainos, oikeasti.
Myös mun mielestä se on hauska!
Olen itse aika samanlainen, eli googlaan aina kaikki mahdolliset taudit...omasta mielestäni olen joskus sairastunut syöpään, ms-tautiin, diabetekseen jne. En tokikaan näiden vuoksi ole käynyt lääkärissä nöyryyttämässä itseäni :D
Näyttelijä näyttää tutulle, en saa päähäni.
Idea on ihan ok, mutta toteutus todella teennäinen.
Huono näyttelijä. Ärsyttävä ääni. = paska mainos
"Lepppprrraaaaa" " ohhh lepraaa" ja avaa suutaan... naurettava mainos :D
Tosi ärsyttävä mainos. Jää kyllä mieleen, siitä pisteet.
Taas tuli se mainos, katson nyt Avalta Nycin housewifes sarjaa.
Ei ole läheskään niin paska kuin vitalis myslimainos jossa ne hipsterin näköset äijät rämpyttää eukolle keittiössä kitaraa. Biisi on ihan hirveä ja lopussa näytetty "kiitos"-kyltti on säälittävä tapa lokalisoida sisältö edullisesti paikallisille markkinoille vaihtamalla siihen eri teksti.
Helposti paskin mainos telkkarissa pitkiin aikoihin, jää toki toiseksi hammastuotemainoksille joissa on joko se maailman coolein iskä pesemässä pikkuäijän kanssa hampaita peilin edessä tai ne missä on se plakkitunneli.
vitalis roasted hunajainen pälä pälä pälä päää päiväs pelastnjaaaaa
Sen akan "lepraaaah" -ulahdus on maailman oksettavin ja ärsyttävin äännähdys!
Ihmettelenpä vaan onko olemassa jotain mitä Suomen hammaslääkäriliitto ei suosittele?
Vierailija kirjoitti:
Se pilkkaa luulosairaita.
Luulet vain.
Minusta mainos on hauska. Nauroin kun ekan kerran sen näin. Mutta kuten kaikissa mainoksissa niin tässäkin riittäisi kun sen on kerran nähnyt.
Tämä mainos ylittää normaalin ärsyttävyyskynnyksen koska joudun nykyään laittamaan äänet pois tuon mainoksen ajaksi, koska pelkään muutoin alkavani voida pahoin. "leeepraaa"
Höpsis. Sehän on hauska.