No ohhoh. Neljä virpojaa, antoivat YHDEN oksan..
Annoin vähän vähemmän suklaata, en minä nyt yhdestä oksasta jaa neljälle herkkuja :D
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tiukkapipo. 😊
No olen. Näytti siltä, että tuo nelikko aikoo kiertää koko kylän ja antaa joka taloon vain yhden vitsan. Aika röyhkeää mun mielestä.
Mulla on isoja munia joita annan kun virpoja antaa oman oksan, pikkumunia niin että 4 virpojaa saisi yhdellä oksalla 4 pikkumunaa...
Meille tuli viime vuonna myös neljä virpojaa ja antoivat yhden oksan. Kyllähän se vähän risoi antaa tenaville neljä Kinderiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukkapipo. 😊
No olen. Näytti siltä, että tuo nelikko aikoo kiertää koko kylän ja antaa joka taloon vain yhden vitsan. Aika röyhkeää mun mielestä.
Mitä röyhkeää tuossa on? Eivät kai he ole vaatimassa että kaikille pitäisi antaa oma palkkio? Jokainenhan saa antaa sen verran mitä haluaa, koske sekä virpojia että palkanmaksajia.
Minä tuumin yhdelle neljän hengen porukalle, että jos he antavat yhden yhteisen oksan niin he saavat kiitokseksi yhden yhteisen munan. :D :D Alkoi oksia löytyä lisää.
Okei.. jos on isompi porukka virpomassa niin kaksi oksaa/porukka riittää minulle oikein hienosti. Tuo neljän hengen porukalla oli pari koristetta/vitsa ja muutenkin näytti olevan tavoite saada mahdollisimman paljon mahdollisimman vähällä vaivalla. Olin lapsellinen, mutta en voinut itselleni mitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli viime vuonna myös neljä virpojaa ja antoivat yhden oksan. Kyllähän se vähän risoi antaa tenaville neljä Kinderiä...
No mut hei, aika halvalla pääset varakkaan ja anteliaan maineeseen :-)
Toisaalta jos antais ne pikkumunat, virpojat taatusti kertoisivat sen kotona.
Meidän lapset vieläkin paheksuu naapurin lapsia joilta viim evuonna sain surkean pikkuvitsan ja annoin jokaiselle kunnon ison suklaamunan
Onks noi oksat joillekin todella noin tärkeitä vai onko kyseessä saituus, että jos jotain antaa pitää saada jotain takaisin. Onhan noi oksat jollain lailla sööttejä, vaikka ovatkin mauttomia koristeina. Sööttejä ne ovat siksi, kun lapset niitä innoissaan askartelevat, mutta enpä laittais esille.
No mitä sitten, mihin sä niitä risuja oikein tarviit? Ihme nipotusta lasten touhuista.
Kyllä munkin mielestä jokaisen vanhemman pitäis ohjeistaa lapsia sillain että yhdellä oksalla saa yhden jutun :D Ja pitää kysyä tuntemattomilta saako virpoa. Lapset ei vaan ehkä ymmärrä, että tuota voidaan pitää törkeänä.
Mä annan aina vaan sille vitsan antajalle palkan.
Koska mä tykkään niistä värikkäistä vitsoista. Meillä ne saa olla vappuun saakka maljakossa ja sitten vappukoristeiden kanssa siivotaan kaikki pois.
Mua ei haittaisi, vaikka en saisi yhtään vitsaa. Omia lapsia kyllä ohjeistin antamaan omat, koska olen aiemminkin lukenut tällaisia ketjuja.
Tiukkapipo. 😊