12v haluaa mennä katsomaan Kun Fu Panda 3 leffan.
Eiks se nyt ole pienten lasten elokuva? Kiva maksaa reilun 10 euron lippu itselle kun nukahdan sinne. Ahdistaa muutenkin leffateatterit.
Kommentit (22)
Me mennään koko perhe. Myös 16 teini haluaa mukaan.
Pari vaihtoehtoa
- lapsi menee yksin tai kaverinsa kanssa
- menet mukaan, otat korvatulpat ja lentokoneen nukkumismaskin ja nukut ihan tarkoituksella
- menet avoimin mielin ja katsot leffan
Mikä leffateatterissa ahdistaa?
Pakko mennä. Erityslapsi kyseessä joka ei löydä perille saati oikeaa salia ilman mua. Jos ois normaali en todellakan menis.
Ap
Olet kyllä tosi kiva lastasi kohtaan ja panet epäitsekkäästi omat tarpeesi syrjään. Kannattiko tehdä lapsia, jos pelkkä elokuvateatteri ahdistaa? Minä olen käynyt katsomassa edelliset vaikka olen aikuinen ja menen katsomaan uudenkin.
Olen haistavani itsekkyyden.Mene ja nauti kun sinulla on lapsi jonka kanssa mennä leffaan.
Mun mies, 52, katsoon kunfu-pandaa telkkarista eikä tartte minkään ikäistä lasta kaveriksi. Itse olen aina käynyt lasten kanssa katsomassa haluamansa elokuvat, perustinpa niistä itse tai en, niin kauan kuin ovat kaveria tarvinneet.
Vierailija kirjoitti:
Pari vaihtoehtoa
- menet mukaan, otat korvatulpat ja lentokoneen nukkumismaskin ja nukut ihan tarkoituksella
Mikä leffateatterissa ahdistaa?
Ei ole kavereita, joten minä olen ainoa vaihtoehto nyt.
Ahdistaa se iso pimeä sali jossa ei näe eteensä jos tulee tarve päästä ulos. Pitää istua jonkun räkivän pikkulapsen vieressä tai lihavan miehen vieressä joka valloittaa osan sinunkin penkistä. Hyi.
Ap
Taitaa olla myös erityisaikuinen kyseessä.😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vaihtoehtoa
Mikä leffateatterissa ahdistaa?Ei ole kavereita, joten minä olen ainoa vaihtoehto nyt.
Ahdistaa se iso pimeä sali jossa ei näe eteensä jos tulee tarve päästä ulos. Pitää istua jonkun räkivän pikkulapsen vieressä tai lihavan miehen vieressä joka valloittaa osan sinunkin penkistä. Hyi.
Ap
Olet koko ajan vastenmielisempi ja vastenmielisempi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kärsin ahdistuksesta ja paniikista. Varsinkin suljetut pimeät tilat ahdistaa. Et nähtävästi ymmärrä niistä asioista mitään.
Lasta ei siis sais hankkia jos ei pysty menemään elokuviin?! Just.
Ap
No jos lasta se elokuva kiinnostaa niin sopivan ikäinenhän hän sitten on. Menkää vain, saattahan tulla kiva reissu!
Menkää semmosena päivänä ettei sali oo täynnä? Netistä voi varaa liput ja varaat paikan silleen, ettei kukaan oo vieressä. Varaa viime tingassa.
Ymmärrän ahdistunuisuuden, mut ainakaan ei tartte olla sosiaalinen pimeessä huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kärsin ahdistuksesta ja paniikista. Varsinkin suljetut pimeät tilat ahdistaa. Et nähtävästi ymmärrä niistä asioista mitään.
Ap
Sittenhän sulla on varmasti lääkkeet näihin tiloihin, jos otat oireet vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pitääkö tämä ymmärtää niin että 12-vuotias lapsesi ei ole vielä koskaan päässyt elokuviin kanssasi, kun äitiä niin ahdistaa? Miksi ei isän kanssa voi mennä katsomaan?
Ei ole lääkkeitä.
Lapsi on kyllä päässyt kanssani elokuviin. Viime aikoina isänsä kanssa on käynyt. Nyt isänsä ei pääse.
Ap
Mieluummin leffaan kuin ostaa kallis kinder kung fu jättimuna , jonka sisällä tarpeetonta ryjää
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lääkkeitä.
Lapsi on kyllä päässyt kanssani elokuviin. Viime aikoina isänsä kanssa on käynyt. Nyt isänsä ei pääse.
Ap
Minä olisin hommannut kyllä lääkkeet, jos se on ehtona sille, että lapsen kanssa voi mennä elokuviin. Se ei selvästikään ole sinulle tärkeää. Etkä voi olla kovin ahdistunut elokuvateatterissa, jos kerran nukahdat sinne.
No, kyllä nukahdan vaikka ahdistaakin.
Ap
tiikeritär on kauniin näköinen furry. aion käytä katsomassa tuon elokuvan.
No onko sun pakko mennä mukaan?