Mielestäni Iina Kuustonen on hyvin tavallisen näköinen, ja olenkin ihmetellyt miksi miehet niin ylistävät hänen ulkonäköään
Kunnes tajusin että Iinassa on karismaa. Hän on viehättävä ja sehän tulee ihmisen sisimmästä.
Kommentit (48)
Mä oon aina tykännyt Iina Kuustosen ulkonäöstä. Jotain samaa kuin Terhi Kokkosessa, Iina tosin jotenkin "suttuisempi" kuin Terhi. Mutta siis molemmat hyvin viehättäviä, uonnollisen kauniita ja todella seksikkäitä.
Valitettavasti meni Iinasta kyllä vähän maku, kun asuin jonkun aikaa hänen naapurustossaan ja näin usein lähikaupassa. Hän oli aina pahantuulisen/nyrpeän näköinen, jätti ostoskärrynsä kaupan kassan jälkeen keskelle käytävää muiden siirrettävksi jne.
Hämmentävää on myöskin se, että molemmat näistä raikkaista luonnonlapsista vetivät ainakin aikaisemmin röökiä, joka ei jotenkin istu tuohon naapurintyttökuvaan yhtään.
Terhi Kokkosen pikkusisko Pauliina on muuten myös todella suloinen "saman rotuinen" nainen.
Ei se liity ulkonäköön vaan siihen, että Iinalla oli söpöjä hahmoja putouksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että nainen muuttuu kauniiksi millään määrällä karismaa. Lähinnä marginaalinen vaikutus. Keskivertoitsetunnolla varustetun ja äärimmäisen itsevarman naisen ero ei mun mielestä ole kummoinen, jos mietitään "panisitko?"-asteikolla. Seurustelumielessä toki asia erikseen, mutta silloinkin naisen pitäisi olla ensin miehen asteikolla erittäin pantava, että voisi edes harkita parisuhdetta, joten siitä puhuminen on vähän turhaa. Jos Iina olisi geneettisesti "lahjaton", ei sitä karismalla pelastettaisi.
Monia karismaattisimpia ja mukavimpia tuntemiani naisia en kelpuuttaisi ikinä edes yhdeksi yöksi. Eikä kyse ole edes erityisen rumista naisista, eivät vaan ole riittävän kauniita. Ja sitten toisaalta mun sänkyyn on kyllä mahdollisesti päästä vaikka naisen käytös olisi suorastaan myötähäpeää herättävää, jos on kaunis ja mukava.[/quote
Aika surullista tosiaan jos pelkkä ulkonäkö on niin tärkeä, ettei edes mukava luonne, karisma, älykkyys tai mikään muu ominaisuus merkitse miehille yhtään mitään. Eipä ihme ettei minunkaltaisille tavallisille naisille ole kysyntää ja muuten, tähän päätelmään en tullut vain tuon yhden viestin perusteella, vaan tämän on asia jonka olen huomannut olevan totta keskimäärin, mitä tulee miehiin.
Itse asiassa kun tätä asiaa miettii, niin tässä miesten ja naisten vaatimukset menee ristiin. Kuten sanoin (ja minkä uskon pätevän useimpiin miehiin), miehet voivat pitää myötähäpeää herättävää naistakin hyvin viehättävänä, jos tämä on kaunis ja luonne on mukava. Jos taas mies on myötähäpeää herättävä, sosiaalisesti onneton tapaus, on se monille naisille niin iso turn off ettei sitä pelasta oikein mikään. Sitten taas jos mies on hyvin itsevarma ja karismaattinen, hän saa naisia helposti vaikka olisi millainen kusipää.
Eli tietyssä miehessä miehillä on vähän inhimillisemmät standardit naisille. Jos nainen on saanut huonot kortit sosiaalisia taitoja ja itsetuntoa jaettaessa, se ei kaada koko maailmaa. Ja miehet rankkaavat usein mukavan luonteen itsevarmuuden edelle.
Olet väärässä koska sosiaalisia taitojaan voi aina kehittää, mutta ulkonäölle nyt ei oikein mitään voi äläkä sano että laittautukaa, koska testattu on, ei hyödytä yhtään mitään. Jotkut vaan on syntymärumia.
10 vuotta terapiaa eikä tyttöystävistä tietoakaan. Edistystä on toki tapahtunut. Enää en takeltele sanoissani kun puhun kassaneidille. Ja parille opiskelukaverille olen jutellut ennen luennon alkua. Kuusikymppisenä kykenen jopa käymään autistista kysymys-vastaus-keskustelua naisen kanssa, jos kehitys on näin nopeaa
Usein miehet nyt tykkää vaan ns normaaleista naapurin tytöistä. Tekoripset,kynnet,tilat,botoxit ym on hömpötustä.
Iinan huulet on ällöt viirut ja jotenkin sen alahuuli/alaleuka työntyy liikaa eteenpäin. Ärsyttävää kun kiinnitän hänen naamassaan aina huomion viiruhuuliin :|
Hänen siskonsa minka on minusta nätimpi :)
Minusta hän on tosi nätti, mutta jotenkin hän on jotenkin häiritsevän näköinen, kun hänestä ei oikein tiedä, onko hän tumma vai vaalea. Jotenkin juuri sellainen suttuinen. Piirteet ja kroppahan ovat ihan kondiksessa.
Iina on kaunis luonnotyttömäisellä olemuksellaan, ei primadonna vaan peikkotyttö.Viehättävää on itsetunto.Haastatteluissa nauraa paljon ja uskaltaa laittaa itsensä likoon.Kaukana prinsessasta vaan osaa nauraa itselleen.Hyvät hampaat, pienet sirot kasvot.