Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä reaktiot Axl Smith -gateen kertovat meistä?

Vierailija
19.03.2016 |

Minun täytyy myöntää, että ensireaktioni tähän kohuun oli myötätunto ja sääli Axlia kohtaan. Myöhemmin tajusin, että tämä suhtautuminen on aika sairas; ne naisethan tässä ovat ne ainoat todelliset uhrit, ja kaikki mistä Axl nyt joutuu ottamaan vastuun, on seurausta hänen omasta käytöksestään. Kyseessä ei ole yksittäinen virhe tai väärinymmärrys, vaan kaavanomainen toiminta vuosien varrelta, joka on loukannut ko. naisten yksityisyyttä ja itsemääräämisoikeutta.

Johtuiko tämä ensireaktioni, jonka uskon että moni teistäkin jakaa, siitä, että Axl on symppikseltä vaikuttava julkisuuden henkilö, johon samaistumme? Vai onko kyse jostain sukupuoleen liittyvästä asiasta - että olisimme herkempiä puolustelemaan miehen näkökulmaa ja vähättelemään naisten laiminlyöntiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee mietittyä kenenkään julkkiksen yksityiselämää sen ihmeemmin. En kyllä yhtään olisi halunnut tietää yhtään mitään axlin petipuuhista. Ystävällinen kaikkien kaveri ja seksihullupervo videosalakuvaaja samassa ihmisessä on tietysti mahdollinen yhdistelmä sekin mutta kun siihen lisää vielä häikäilemättömän hyväksikäyttäjä-julkkiksen, niin onhan se aika karmea kuvio. Luulisin että on täysin mahdollista olla hyvin, hyvin yksinäinen vaikka olisi tuhat kaveria Facebookissa, miljoona puhelinnumeroa jne. Seksi on yksityinen asia monelle, siihen liittyy epävarmuutta mutta myös iloa ja onnea. Sen vuoksi on todella julmaa käyttää ihmisiä hyväksi omien perversioiden toteuttamisessa. Miksei voi suoda toiselle oikeutta yksityisyyteen jos se kerran on itselle prioriteetti numero yksi?

Vierailija
2/5 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaessaan irtosuhteita on aina jonkinlainen riski jos ei muuta niin sukupuolitauti, raiskaus ja tässä tapauksessa salakuvaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni fiilikset toisin päin.Ensin olin melkeinpä raivona että hyi helvata mikä pervo lynkataan se!mutta nyt rupeaa valitettavasti sympatiat heräilemään ja toivon että sais duunisa takasin ja elämänsä raiteilleen.Pervohan se on mutta mitäs sitte onhan niittenkin elettävä.Voi että kun ne filmit sais hävitettyä Axl maksais tytöille eikä ikuna tekis enää pahojaan ja me unohdettais koko juttu mutta näin kivasti tämä juttu ei taida Axlin osalta kuivua kasaan.

Vierailija
4/5 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut koko ajan sympatiat hiukan Axln puolella. Ei siksi, että naisena pitäisin miehen puolia tms. mitä ap. sanoi. Vaan siksi, että mun intuitio sanoo, ettei Axl tarkoittanut mitään pahaa ja että ei vain ole aivan ymmärtänyt kuinka iso asia salakuvaaminen voi sille kuvattavalle olla.

On varmaan ajatellut, että se salakuvaaminen kotona ei ole ihan moraalisesti oikein, mutta että ei kuitenkaan ihan laitontakaan olisi. Tiennyt, että tekee väärin, mutta ei tiennyt, että rikkoo lakia.

Ja mun mielestä se oli siinä videolla heti  mun silmään katuvan näköinen. Toisin kuin on huudeltu, että "ei edes kadu ja pyydä anteeksi". Sanoi se siinä videolla, että on pahoitellut tapahtumaa niille naisille siinä heille laittamassaan viestissä. Ei vaan varmastikaan arvannut millainen myrsky asiasta nousee, niin ei hoksannut niitä anteeksipyyntöjä siinä videolla sen kummemmin esittää. Sehän sanoikin siinä jotenkin, että ei tiedä tuleeko tästä kohua ja muuta. Varmaan ei siksi arvannut, että tulee, kun ei tosiaan tiennyt, että on lakia rikkonut vaikka on tiennyt, että väärin on tehnyt.

Vierailija
5/5 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti tiennyt, että on väärin ja laissa on kielletty. ja vielä editoinut ja nimennyt kansiot. ja miksi videoita oli muistitikulla(muistikortilla lojumassa, josta sen sai joku toinen ksäiin? todennäköisesti videoita on näytetty muillekin, ainakin poliisit sun muut ovat jo nähneet. 

ja jos tietäisi olevan väärin jo, niin silloin pitäisi tehdä toisin eli käyttäytyä ihmismäisesti ja kunnioittaa toisen ihmisen itsemääräämisoikeutta.

mitään sääliä en koe Axelia kohtaan ja nämä puolustelijat ovat käsittömättömiä. hän on julkisuuden henkilö, jolloin kun töppäilee niin työt loppuu. ihan oikein. ei ollut pakko salakuvailla naisia seksiä harrastaessan systemaattisesti vuosikausia ja kymmenien naisten kanssa. antanut ymmärtää joillekin naisille olevansa enemmän ja ollut mustasukkainen jos on tapaillut muita ihmisiä. tällainen käytös on kusipäisen narsistin käytöstä. 

on olemassa vähemmän sympaattisia normaalissa työssä oleviakin, jotka töppäiltyään voivat menettää työnsä. sellaista se on, mutta rikoksentekijöitä ei voi silittää päälaelle ja sanoa kyllä se siitä. ei riko lakia sitten, jos välittää työstään ja koittaa elää kunniallisesti. se, että axl on ollut sympaattinen ja hyvä juontaja ei poista sitä faktaa, että nyt suurin osa ajattelee axelia ällöttävnä seksirikollisena.