On vainoharhaista kuvitella tunnistavansa täältä oikeasti ketään.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ursula, sinäkö se siellä?
Minähän se, Ahti! ;)
On. Mutta pieni Suomikin on täynnä ihmeellisiä sattumia.
Joku reggasi nimeni nähtävästi juuri, niin olen sitten Tursula, höh..
Tuota... Tiedäthän, mitä vainoharhaisuus tarkoittaa?
So what? Mua ei kiinnosta selvitellä kuka täällä kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
On. Mutta pieni Suomikin on täynnä ihmeellisiä sattumia.
Jep, mutta mitään et voi todistaa kenenkään kirjoittamaksi.
Olen itse sattunut samaan paikkaan tuttuni kanssa, eripuolella Suomea, toisistamme tietämättä.
Mutta sepä onkin eri asia, sillä konkreettisesti näimme toisemme.
Monella huoltamolla voi käydä kahvilla kyllä..
Tiedän kyllä, mitä vainoharhaisuus tarkoittaa. Kuinka niin?
Tursula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän se, Ahti! ;)
Vuan niihä mie tuumata pärräytinnkkii, ko siet miu ja Urmakse vatsappii mittää vastant. Tulla lojjauta siu upia perrssiis tän Urmakse kämppilöille, nii myö vejetää tiukkoo viinnoo ja pillerjlöijtä nii et siu nuppis tutissoo. Jos uot immeisiks nii suat saaha jottai kovvookkiii , sie akalotjake, sie ;)
Ahinrötjäke
JK, sä oot täällä
Ja MV mä kaipaan sua
Ja JV mä inhoon sua.
Eihän teitä ole kuin miljoona....
Minut on tunnistettu täältä. Ikävää siinä mielessä, että kirjoitin potilaastani joka tunnisti minut ja itsensä, vaikka yritin kirjoittaa mahdollisimman yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Tursula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän se, Ahti! ;)
Vuan niihä mie tuumata pärräytinnkkii, ko siet miu ja Urmakse vatsappii mittää vastant. Tulla lojjauta siu upia perrssiis tän Urmakse kämppilöille, nii myö vejetää tiukkoo viinnoo ja pillerjlöijtä nii et siu nuppis tutissoo. Jos uot immeisiks nii suat saaha jottai kovvookkiii , sie akalotjake, sie ;)
Ahinrötjäke
Häh?
Onko pienessä merenneidossa tuollaisetkin hahmot?
Tursula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tursula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän se, Ahti! ;)
Ahinrötjäke
Häh?
voe tokkinsa, sie vua huomant, ko sie olit ottant sienilöit!
Ahinrötjäke
Vierailija kirjoitti:
Tursula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tursula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän se, Ahti! ;)
Ahinrötjäke
Häh?
Ahinrötjäke
Niinkö siinä pääsi käymään?
No sattuuhan näitä.. :)
Tursula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tursula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tursula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän se, Ahti! ;)
Ahinrötjäke
Häh?
Ahinrötjäke
Niinkö siinä pääsi käymään?
No sattuuhan näitä.. :)
sitähä myökkii Urmakse kansa, jotta mualimaan mahtuu erreyksiä, siet vaa muistant. Mis sie oo ku siu ei vatsapis näjy? Taetaa olla erreys sinnuu uotella tännää kämppilöille reuhuammaa.
Minä kerran luulin tunnistavani itseni yhdestä erotarinasta. Mietin, milloin olen tämän kirjoittanut. Vikalla rivillä kirjoittaja paljastui mieheksi...
Tarinat on aina samoja...
Niin on.