Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro sinua katsoneiden kateellisten ihmisten ilmeistä!

Vierailija
17.07.2022 |

Kerran kävelimme mieheni kanssa kotipihallani, kerrostalo. Pihaan tuli samaan aikaan täynnä ihmisiä oleva auto, jossa oli yksi talon asukkaista. Etupenkillä istui lihava nainen, jota en ollut koskaan nähnyt. Hän katsoi minua kateellisena ja inhoten. Olisittepa nähneet sen ilmeen! Miksi tuollaiset eivät tajua, minkä näköisiksi itsensä tekevät.

Kerran Eiffel-tornin lähellä olin kansainvälisen ryhmän kanssa liikkeellä. Ryhmässä oli nuoria naisia, jotka luulivat itsestään paljon. Sitten eräs todella komea USA:lainen nuorimies tuli luokseni ja alkoi jutella. Niiden nuorten naisten ilmeet olivat näkemisen arvoiset. Happamat, kateelliset.

Onhan noita kateellisia nähty paljonkin, mutta tässä nyt oli pari esimerkkiä.

Kertokaa omianne!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa!

Vierailija
2/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele muiden ilmeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tulkkaa nyt ihan omiaan. Kertoo enemmän ap:n itsetunnosta kuin muista ihmisistä.

Vierailija
4/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua katsotaan vain ihaillen.

Vierailija
5/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kadehditaan paljon mm. ulkonäön ja helpon elämän vuoksi. Yleensä kadehtijoilla on sellainen lasittunut harhaileva katse ja puhe menee vaisuksi, joillain posket alkaa punoittaa.

Vierailija
6/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤷 En huomaa tällaisia asioita muissa ihmisissä. Toki minulla ei myöskään ole ulkonäköpaineita ja en vertaa itseäni muihin ihmisiin kuin sosiaalisten taitojen puitteissa, joita olen joutunut opettelemaan aikuisiällä. Jännitän vähän ihmisten kanssa olemista, koska saatan usein sanoa jotain tilanteeseen sopimatonta. Se vie varmaan ajatuksista tilaa siltä, että mitä muut ihmiset voisivat miettiä minusta ulkoisesti. En mieti muitakaan ihmisiä heidän ulkonäkönsä perusteella vaan minua kiinnostaa erilaiset ilmiöt ja sitä kautta ihmiset sen taustalla. Mulla menee enemmän aikaa miettiä itse ilmiöitä kuin ihmisten ulkonäköä, ellei se liity itse ilmiöön.

Mulle varmaan toisessa tilanteessa olisi jäänyt vain mieleen Eiffel-torni ja ystävällinen herra, jolle todennäköisesti olisin hymyillyt nätisti ja jännittänyt keskustelua hänen kanssaan 😅

Vierailija
7/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa siltä että sulla on jostain syystä taipumusta luulla että kykenet lukemaan muiden ihmisten ajatuksia. Ja nimenomaan niin että sinulle ollaan kateellisia. Ei kovin tasapainoisen ihmisen juttuja tuollaiset, sori vaan

Vierailija
8/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa siltä että sulla on jostain syystä taipumusta luulla että kykenet lukemaan muiden ihmisten ajatuksia. Ja nimenomaan niin että sinulle ollaan kateellisia. Ei kovin tasapainoisen ihmisen juttuja tuollaiset, sori vaan

Kerroin kaksi juttua. Onpa paljon. Ihmisten käytöksen seuraaminen on mielenkiintoista. Tulen yleensä kaikkien kanssa toimeen ja juttelen vieraidenkin ihmisten kanssa. ap

Vierailija
9/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää....

Vierailija
10/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ihmiset eivät usein saa sanaa suustaan.

Vierailija
11/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä yksi kateellnen.

Vierailija
12/12 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aivan varma, olenko tulkinnut oikein, mutta muutaman kerran jotkut naiset ovat katsoneet minua jotenkin oudosti ja mielessä on välähtänyt, että se oli kateutta. Mutta olisi varmaan pitänyt kysyä, mitä oikein ajattelivat.

On helppo tunnistaa viha, inho, kyllästyminen, yllättyneisyys, ilo, pettymys, pelko jne. Kateus vaikeampi.