Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valmistaudut virpomiseen?

Vierailija
19.03.2016 |

Huomennahan niiden lapsukaisten pitäisi taas kierrellä ovelta ovelle, eikö?
Käykö teillä vaan tutut lapset, vai saako käydä vieraatkin? Kiertävätkö omat lapsesi? Annatko herkkuja vai jotain terveellisempää vai peräti rahaa? Vai jätättekö oven avaamatta kokonaan?

Itse jätän valitettavasti virpomisen kieltävän lapun oveen, koska raskaan vuorotyön lomassa tarvitsee unta.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan oven virpojille n. klo 11 jälkeen. Sitä ennen on ovikello pois päältä. Viime vuonna ensimmäiset kävivät soittelemassa ovikelloa jo klo 8. 

Vierailija
62/70 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin sen SIwan vitosen herkkuympärin varuiksi, ajattelin että siitä saa sitten valita yhden (jos on se pari-kolme lasta yhdellä oksalla niinkuin välillä on ollut...) - Tai vaikka parikin jos ihan yksin yhdellä oksalla virpoo. Meillä on yleensä käynyt se alle kymmenen virpojaa niin pitäisi riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin onneksi äsken Siwassa käydessäni, että huomenna on virpojaiset. Ostin sen niiden ämpärin, jossa 20 suklaa/lakupatukkaa.

Omat lapset ovat jo isoja eivätkä käy virpomassa, mutta meille ovat virpojat tervetulleita ja samoin kauniit vitsat. Kerään ne maljakkoon ulko-ovelle, jotta virpojat näkevät, että tänne saa tulla!

Tosi vähän käy enää virpojia näiden hullujen "meidän lapset eivät kerjää"  ja "minä en avaa ovea kerjäläisille" -friikkien vuoksi. Siis edes näitä naapuruston lapsia, saati ventovieraita.

Asuttiin neljä vuotta ulkomailla kansainvälisessä yhteisössä ja halloweenin trick or treat oli aivan olennainen osa juhlintaa. Tosin siellä oli selkeä koodi: Koristeltu talo = tervetuloa, koristelematon = emme juhli, älkää tulko. Siksi itsekin laitan vanhasta tottumuksesta ulos koristeita ja ne oksat, jotta virpojat näkevät, että ovat tervetulleita.

Vierailija
64/70 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin viime vuonna, että saimme 78 vitsaa. Ja karkkia kului.

Nyt olen ostanut pikkumunia ja tikkareita, toivottavasti riittää.

Itse pidän kovasti virpojista. Omatkin lapset kiertävät, kuten täällä melkein kaikki. Hyvin lapsirikas pientaloalue.

Vierailija
65/70 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa joku tulisi virpomaan. Olen odotellut jo 8 vuotta. Virpojia ei ole enää näkynyt, kun muutin pk-seudulle. Eikö täällä virvota? Olen minä joitain virpojia kadulla nähnyt, mutta käyvätkö he vain tutuilla?

Vierailija
66/70 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomennahan niiden lapsukaisten pitäisi taas kierrellä ovelta ovelle, eikö?

Käykö teillä vaan tutut lapset, vai saako käydä vieraatkin? Kiertävätkö omat lapsesi? Annatko herkkuja vai jotain terveellisempää vai peräti rahaa? Vai jätättekö oven avaamatta kokonaan?

Itse jätän valitettavasti virpomisen kieltävän lapun oveen, koska raskaan vuorotyön lomassa tarvitsee unta.

Itse nauhoitan kovaäänisen nauhoitteen, johon tulee muun muassa hyvin kuvailevaa seksiääntelyä (aah, aah ihanaa k*r*ää, pane mua anaaliin jne) ja tietysti kiroilua. Oppiipahan tulemaan mun oven taakse.

Vierailija
67/70 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kävi 32 virpojaa yhdeksästä eteenpäin.

Nyt otan ovikellosta patterit pois ja laitan vasta puolilta päivin, koska kotiudumme reissusta vasta yöllä.

Ostin 20 suklaamunaa.

Vierailija
68/70 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistin onneksi äsken Siwassa käydessäni, että huomenna on virpojaiset. Ostin sen niiden ämpärin, jossa 20 suklaa/lakupatukkaa.

Omat lapset ovat jo isoja eivätkä käy virpomassa, mutta meille ovat virpojat tervetulleita ja samoin kauniit vitsat. Kerään ne maljakkoon ulko-ovelle, jotta virpojat näkevät, että tänne saa tulla!

Tosi vähän käy enää virpojia näiden hullujen "meidän lapset eivät kerjää"  ja "minä en avaa ovea kerjäläisille" -friikkien vuoksi. Siis edes näitä naapuruston lapsia, saati ventovieraita.

Asuttiin neljä vuotta ulkomailla kansainvälisessä yhteisössä ja halloweenin trick or treat oli aivan olennainen osa juhlintaa. Tosin siellä oli selkeä koodi: Koristeltu talo = tervetuloa, koristelematon = emme juhli, älkää tulko. Siksi itsekin laitan vanhasta tottumuksesta ulos koristeita ja ne oksat, jotta virpojat näkevät, että ovat tervetulleita.

Mitä hullua on siinä, että ei halua kerjäläisiä ovelleen? En ymmärrä, miksi minun pitäisi ostaa suklaamunia noin 30 lähiseudun lapselle.

Vierailija
69/70 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan avaa ovea koko päivänä.

Vierailija
70/70 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko isovanhempi viedä pääsiäismunia ja hedelmiä lasten lasten oven taakse.

Nimimerkillä askarruttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä