Mitä jos mies flirttailisi toisen naisen kanssa kun olet paikalla?
Miten reagoisit jos avoimesti flirttailisi edessäsi? Olisitko mustasukkainen?
Olenko epänormaali kun tästäkin sain riidan aikaiseksi? Miehen mielestä olen
Kommentit (26)
Ex teki tuota. Ei välittänyt tunteistani ollenkaan. Sain selville, että ilman mun paikallaoloa olikin pettänyt monien naisten kanssa. Nyt on yhden niistä kanssa vakiintunut parisuhteeseen. Saas nähdä, kauanko kestää.
Miten flirttaili? Se on aika laaja käsite. Olen törmännyt ihmisiin joiden mielestä pelkkä jutustelu ja vitsaileminen on flirttailemista. Toisille taas flirttailu on tasoa "oliko äitis marja kun susta tuli mehukas".
Anna lisätietoja niin kerron.
Minulle kävi samoin kun olimme ravintolassa viettämässä iltaa ja mies alkoi flirttailemaan. Lähdin pois. Suhteemme hiipui myöhemmin pikkuhiljaa kun huomasin, että mies kiinnostui naisista enemmänkin kuin vain silmaniskuun saakka.
Minusta pitää olla sen verran fiksu ettei flirttaile kun toinen on läsnä.
Jos flirttailee niin avoimesta, että minä huomaan sen, niin on moukka. Enkä pidä moukista.
Olisi kiinnostavaa kuitenkin tietää, miten flirttailu tässä tapauksessa ilmeni.
Exä suuttui minulle kun tervehdin hymyillen kassaneitiä. Normi ruokakaupassa siis. HUOKAUS!
Naisten mustasukkaisuus on siis palstan kaksoisstandardien mukaan hyväksyttävää,
mies on mustasukkaisena psykopaattinarsistimielenvikanen hullu, josta pitää päästä äkkiä eroon.
Jepjepjep.
Närkästyisin suuresti. En tykkää yhtään. Jos ei muuttais tapojaan (eli ei välittäisi mun tunteista) niin hyvästi ja heihei.
Riippuu miten flirttaillaan. Miehelle flirttaillaan jatkuvasti ja joskus mies vastaakin hymyyn tai tarpeeksi hauskasti muotoiltuun flirttiin. Niin kauan, kun se ei kestä kuin sekunnin kaksi, niin ei mitään hätää, esim. ruokaa tilatessa. Mutta jos mies taas keskittyisi siihen toiseen naiseen, niin tuntisin oloni aika orvoksi. Ja jos mies ei huomioisi minua vaikka yrittäisin keskustella, niin sitten olisi riidan paikka.
Mies on todella komea ja huomiota herättävä, innokkaita naisia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten flirttaillaan. Miehelle flirttaillaan jatkuvasti ja joskus mies vastaakin hymyyn tai tarpeeksi hauskasti muotoiltuun flirttiin. Niin kauan, kun se ei kestä kuin sekunnin kaksi, niin ei mitään hätää, esim. ruokaa tilatessa. Mutta jos mies taas keskittyisi siihen toiseen naiseen, niin tuntisin oloni aika orvoksi. Ja jos mies ei huomioisi minua vaikka yrittäisin keskustella, niin sitten olisi riidan paikka.
Sun seurassakin tunkevat kokeilemaan kepillä jäätä? Aika elukoita. Koska ei sitä tehdä vain flirtin ilosta, kysy vaikka joltain vaatimattoman näköiseltä.
Ajattelisin että onpa ihana viriili ja sosiaalinen mies, eikä ainakaan mikään naisia pelkäävä lassukka. Olisin ylpeä miehestäni ja että olen hänet saanut saaliikseni.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että onpa ihana viriili ja sosiaalinen mies, eikä ainakaan mikään naisia pelkäävä lassukka. Olisin ylpeä miehestäni ja että olen hänet saanut saaliikseni.
Jos olisi pakko valita joko rento, itsevarma, sosiaalinen mies joka flirttailee muiden naisten kanssa tai ynisevä lassukka niin kyllä minä sen flirttailevan miehen ottaisin. Onneksi ei ole pakko valita vaan voi olla miehen kanssa, joka ei minun aikanani flirttaile niin, että joutuisin noloon tilanteeseen, mutta on kyllä komea katsella.
Naisethan aina sanoo että flirttailu ei tarkoita mitään, että se vain piristää päivää, vai tarkoittaako he, että heidän flirttailu vieraille miehille ei tarkoita mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun seurassakin tunkevat kokeilemaan kepillä jäätä? Aika elukoita. Koska ei sitä tehdä vain flirtin ilosta, kysy vaikka joltain vaatimattoman näköiseltä.
Kai he haluavat testata saavatko vastakaikua komealta mieheltä? Tosin, olen vuosien saatossa huomannut, ettei mies välitä niinkään niiden flirttailevien naisten ulkonäöstä, vaan siitä onko flirtti älykästä vai ei.
Flirttaili niin että kertoi kaksimielisiä juttuja, joille nainen kikatti kun mikäkin bimbo. Katsoivat silmiin intensiivisesti, hymyilivät ja mies piti naisen kädestä kiinni. Eivät siis olleet käsikädessä, vaan "vitsiin" kuului että mies piti naisen kättä kädellään. Todella kiusallista seistä siinä vieressä. Meinasin räjähtää. Helvetin gigolo.
AP
Pitäis tosiaan saada ap:n käsitys siitä, mikä on flirttiä. Tavallinen juttelu ei ole, normaali hymyily ei ole, perusvitsin heittäminen ei ole. Kaikki, mikä viittaa selkeeseen kiinnostukseen ja huomion herättämiseen, on mun mielestä flirttailua. Siis että yrittää saada siitä tilanteesta jotain aikaiseksi ja että huomio kiinnittyy yhteen tiettyyn ihmiseen. Sellaisesta luonnollisesti loukkaantuisin.
Niin ja ei ollut mikään minuutin juttu, vaan tota vastaavaa kesti koko illan.
AP
Mitä se flirttailu teidän mielestänne sitten on? Itse olin taannoin isommissa juhlissa, josta mentiin porukalla yökerhoon. Olin ainoa sinkkunainen, muut pariskuntia. Yhden miehen kanssa jutut meni tosi hyvin yhteen, huumorimielessä siis, nauraa räkätettiin ihan hulluille jutuille. Vaimonsakin kanssa juteltiin ja naurettiin paljon, mutta enemmän tuon miehen kanssa. Ensimmäistä kertaa tavattiin ja synkkasi kyllä heti todella hyvin. Ystävämielessä siis. Jossain vaiheessa iltaa oltiin yhdessä tanssilattialla isolla porukalla (miehen vaimo mukana) ja mies otti mut kainaloon hetkeksi, ihan vaan ilmeisesti halusi rutistaa kun meillä oli ollut niin hauskaa. Kokikohan tuon miehen vaimo tämän liiallisena? Itse tunsin pelkkää platonista mielenkiintoa tuota miestä kohtaan, ihan huipputyyppi, mutta mitään seksuaalista meidän välillämme ei ollut eikä vaimokaan näyttänyt kovin murjottavalta. Olisiko luonnekysymys tämä? Toiset on enemmän halailijatyyppejä, jotka nauttii uusien ihmisten kohtaamisesta kun taas toiset haluaa vain möllöttää sen kumppaninsa kanssa kahden vaikka olisivat juhlissa?
Miettisin mikä vika itsessäni on ja varmaan poistuisin kotia miettimään.