Miten hyväksyä miehen uusi elämä? Petti, jätti, heti uusi nainen
Miten näiden asioiden kanssa oppii elämään? Miten tästä pääsee yli? Pettäminen selvisi minulle vasta kun katsoin salaa miehen viestejä, hänellä oli jo pidempään ollut sutinaa tämän naisen kanssa, oli tekstaillut tälle samaan aikaan kun oli minun seurassani. Mies muuttui etäiseksi. Ja nyt, jätti minut ja tapailee tätä uutta naistaan. Meillä ei ole lapsia, onneksi. Miten tästä pääsee alkuun ja jatkamaan elämää? Minua itkettää ajatuskin, että törmäisin heihin kaupassa tms. Tuntuu, että 6v elämästä valui hukkaan.
Kommentit (34)
Ei tarvi mitään hyväksyä, mutta opettele antamaan asioille mittasuhteet. Mitättömyyden hölmöilylle ei kannata antaa paljon painoarvoa, huomiota ja uhrata tunteita. Se ei onnistu heti, mutta ajan kanssa. Ja auttaa kovasti, jos sulla on oma elämä. Tsemppiä kohti huomista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikot sortuu elon tiellä, jännämies senkun porskuttaa.
Voi pidä nyt jo pääsi kiinni :D. Onko pakko ihan joka jumalan ketjussa ruikuttaa jännämiehistä? Tajuatko ollenkaan miten paska mainos olet kilttimiehille? Otan ennen kymmenen pettävää jännämiestä kuin yhden tuollaisen vastenmielisen ulisijan.
No se on tullut jo selväksi että valinta kohdistuu aina jännämieheen. Omapahan on valintanne, joten turha odottaa minulta sympatiaa.
Juu, on tullut selväksi ettei kilttimiestä kannata valita, ikinä. Olet oikein ahkeroinut että naisille tulisi tämä selväksi. Ja nyt me ei todellakaan odoteta sulta sympatiaa vaan että jättäisit meidät rauhaan.
Pääsit eroon ihmisjätteestä, joka kohteli sinua erittäin huonosti.
Ymmärrän hyvin, että sinusta tuntuu, että heitit hukkaan vuosia elämästäsi. Niin on meistä moni muukin tehnyt.
Elämä kuitenkin jatkuu - ja usein paranee, vaikka sitä on vaikeaa uskoa tällä hetkellä. Voit löytää juuri sinulle sopivan miehen, jonka kanssa haluat perheen.
Vinkki tulevaisuuteen: älä elä elämääsi niin, että jälkikäteen se tuntuu hukkaan heitetyltä.
Vierailija kirjoitti:
Miten näiden asioiden kanssa oppii elämään? Miten tästä pääsee yli? Pettäminen selvisi minulle vasta kun katsoin salaa miehen viestejä, hänellä oli jo pidempään ollut sutinaa tämän naisen kanssa, oli tekstaillut tälle samaan aikaan kun oli minun seurassani. Mies muuttui etäiseksi. Ja nyt, jätti minut ja tapailee tätä uutta naistaan. Meillä ei ole lapsia, onneksi. Miten tästä pääsee alkuun ja jatkamaan elämää? Minua itkettää ajatuskin, että törmäisin heihin kaupassa tms. Tuntuu, että 6v elämästä valui hukkaan.
Minulle kävi samoin. Pari viikkoa valvoin, en syönyt ja piehtaroin kurjuudessa. Sitten aloin ymmärtää etten suinkaan kaipaa tuota miestä vaan olo on kurja koska mua kohdeltiin tavalla jota en ansainnut.
Nyt tuosta on puoli vuotta. Olen päässyt täysin yli tuosta ihmisestä, aloittelen pikkuhiljaa uutta suhdetta. En vakavasti joskaan en laastarinakaan, mutta katson pikkuhiljaa alanko luottamaan tuohon uuteen mieheen. Minulla on hyvä olla, ihminen jonka kanssa on helppoa, mutta tiedän pärjääväni itsekseni jos ei tästä tule mitään
Uusi mies tietää mitä tapahtui ja on sanonut ettei halua kiirehtiä mua mihinkään ennenkuin olen valmis
Kiitos teille ihanille viesteistänne. Olen nähnyt miehen nyt kaksi kertaa vilaukselta ja silloin sydäntä kylmää ja suru valtaa mielen, mutta muuten olo on jo suht. tasainen päivisin. iltaisin katselen sängyssä viereistä tyynyä, johon mies tapasi painaa päänsä ja sanoa "hyvää yötä kulta, rakastan sinua". miten voikaan joku ihminen hajottaa minut näin palasiksi ja silti hänestä välittää edelleen. argh! voikun pääsisin eroon tästä kaipuusta ja oppisin ajattelemaan, että miehestä viis, elämä jatkuu.... tiedän kuitenkin, että parempi, että tuo "salasuhde" selvisi nyt ja minullakin on vielä mahdollisuus löytää hyvä ja kunnollinen mies joskus.
Ohoh, kirjoitinko mä ton aloituksen 15 vuotta sitten?
Ei mut kyl sä selviit, mäki selvisin. Se jätti kyllä sellaset arvet loppupeleissä että vieläkin ne jollain tasolla vaikuttaa mun elämään. En koskaan ilmeisesti päässyt käsittelemään asiaa täysin mutta se ei ollutkaan täysin musta riippuvainen asia.
Mun ohje sulle on että unohda se tyyppi ja keskity sun tulevaisuuteen. Se on vaikeeta mutta helpottaa yllättävän nopeesti. Käy ulkona kavereiden kanssa ja pidä huolta itestäs ja ennenkaikkea ulkonäöstäs. Takaan että tollanen renttu unohtuu kun saat huomiota paljon paremmilta miehiltä. Koita kuitenkin ajan myötä käsitellä asiaa jollain tavalla mutta älä jää mätimään niihin ajatuksiin. Mä ite oon loppupeleissä paljon parempi ihminen mun asshole exän tekosten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
En voi olla väläyttämättä tätä asiaa täällä; Ensinnäkin, olen pahoillani puolestasi. MUTTA. Olen enemmän ja enemmän alkanut vakuuttumaan siitä, että suurin osa miehistä (ja miksei naisistakin) ei kertakaikkiaan ole yksiavioisia. Ihan oikeasti. Yksiaioisuus on vain ihmisten keksimä luonnonvastainen sääntö ja sen takia pettämisiä tapahtuu jatkuvasti.
Minä taas olen todennut olevani nolla-avioinen, juurikin miespuolisten ihmisten vittupäisyyden takia. Satun valitettavasti olemaan myös ihan ok:n näköinen ja aktiivinen sängyssä, mutta olen päätynyt siihen, että kaalimato on kivempi seksikumppani, se kun ei käyttäydy kusipäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama tilanne. Oli jo kerran aiemminkin ja silloin annoin anteeksi. Nyt ollaan taas tässä ja sydän tuhannen sirpaleina. Enää en tee samaa virhettä.
Tuo toisen kerran pettäminen on melkein pahempaa, kuin se ensimmäinen. Aika hirviö täytyy olla ihmisen, joka "katuu katkerasti ja anelee anteeksiantoa", jonka jälkeen pettää taas. Todella julmaa. Sen yhden ja ainoan jopa ymmärtäisi, minkä jälkeen katsottaisiin mitä voi tehdä ja voiko enää jatkaa yhdessä. Anteeksianto voi ehkä toimia yhden kerran, mutta että toisen, kolmannen, ei ei... ohis
Ja ap:lle sympatiat! Petetty täälläkin ja monta kertaa eri miehen toimesta. Usko ihmiseen, mitä helvettiä se on???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama tilanne. Oli jo kerran aiemminkin ja silloin annoin anteeksi. Nyt ollaan taas tässä ja sydän tuhannen sirpaleina. Enää en tee samaa virhettä.
Tuo toisen kerran pettäminen on melkein pahempaa, kuin se ensimmäinen. Aika hirviö täytyy olla ihmisen, joka "katuu katkerasti ja anelee anteeksiantoa", jonka jälkeen pettää taas. Todella julmaa. Sen yhden ja ainoan jopa ymmärtäisi, minkä jälkeen katsottaisiin mitä voi tehdä ja voiko enää jatkaa yhdessä. Anteeksianto voi ehkä toimia yhden kerran, mutta että toisen, kolmannen, ei ei... ohis
Ja ap:lle sympatiat! Petetty täälläkin ja monta kertaa eri miehen toimesta. Usko ihmiseen, mitä helvettiä se on???
Mä kyllä pidän vähän tyhmänä ihmistä, jolle toinen pettäminen tulee yllätyksenä. Annoit anteeksi jo kerran, joten pettäjä ajattelee sun antavan toisenkin kerran.
Rikos juttu lukea toisen viestejä !
Mä ehkä ajattelen eri lailla. Kaks lasta ja 14 v ja mies petti jne. En mä silti ajattele että ne vuodet valui hukkaan. Onhan niissä vuosissa eletty, hyviä hetkiä.. Ikäviä hetkiä. Elämää. Kaks lasta. Ja lapsia tai ei niin kuitenkin sen hetkinen elämä ja sen hetkinen elämäni mies. Juu petti pitkään... Mutta silti. Nyt on nyt enkä olis tässä ilman niitä vuosia. Hyvässä tai huonossa. Ihan riippuu miten asioita katsoo. Jos ei olis niitä vuosia olis jotain muuta. Nyt on kaks lasta, terveys, työ.. Ja mieskin oli pitkän taipaleen vierellä.
Minä olen sitä mieltä, että tällaisten miesten kanssa ei kannata aikaansa hukata, pääsit aika vähällä (6 vuotta), ei sentään elinkautinen. Uusi nainen kärsii saman kohtalon.