Milloin joku on viimeksi koskenut Sinua?
Tarkoituksellisesti, ei mikään hipaisu ohimennen tms. Haluaisitko että joku esimerkiksi halaisi Sinua tai pitäisi kädestä? Pidätkö sitä normaalina vai vältteletkö kosketusta?
Kommentit (42)
Keskiviikko aamuna kun mies lähti työreissuun. Tulee aamuyöllä takaisin <3
Ja tykkään tutun ihmisen kosketuksesta. Vieraan tarkoituksellinen kosketus tuntuu ällöttävältä. Harmiton vahinkohipaisu ei ahdista.
Kaipaan, oi kaipaan, kosketusta. Mies ei koske, koska en halua seksiä. En halua seksiä, kun hän ei koske. Että sellaista täälläpäin.
Tänään poikaystävä pussas ja halas.
Viimeksi taisin kätellä työhaastattelussa viikko sitten...
Lapsi halasi pari tuntia sitten.
Olisi aika kiva kun mies koskisi, pieni halikin riittäisi. Mutta ei, turha edes toivoa =(
Ihan kunnolla 4,5 vuotta sitten. Lyhyitä halauksia ja kättelyitä tullut sen jälkeenkin, viimeksi viikko sitten, mutta aidosta, kunnollisesta kosketuksesta on jo melkein puoli vuosikymmentä.
Pari pakollista halausta viime vuonna
Mies ollut vapaalla töistä tämän päivän. Lähetellyt mulle töihin kuvia seisokistaan ja kuinka haluaisi panna. Oikeasti, kiinnostaa kesken vartin palkattoman ruokatunnin 109-O. Kun paikkakunta alkaa hommaamaan tuntihotelleja, muuttuu ruokatunnitkin mielenkiintoisemmiksi...
Lapset antoi iltahalit tunti sitten.
Mulla on tässä nukkuva lapsi vieressäni, pitää kättään ympärilläni. Parhaita hetkiä elämässä. <3 Ja on ollut jokailtainen ihanuus viimeiset 18 vuotta.
Eilen työhaastattelussa kättelin paria ihmistä.
Kollegani piti kättään vyötärölläni. Tunsin jopa käden lämmön ohuen paitani läpi ja se tuntui niin hyvältä...Olemme alalla, jossa kosketellaan muutenkin paljon.
Oli kai pari päivää sitten, kun kaveri halasi. Ei minulla yleensä ole mitään kaverillista kosketusta vastaan, mutta en sitä kaipaakaan.
Mies on kosketellut pitkin iltaa.
Salasuhteen kanssa kiehnättiin sohvalla suurin osa illasta. Tykkään kosketuksesta ja tarvitsen sitä, onneksi sitä tulee töissäkin koko ajan.
No muksu kiipeää sylissä usein ja vaimon kanssa pussaillaan joka päivä, mutta kyllä mä ehkä enemmänkin kaipaisin sitä että mua kosketettaisiin ja silitettäisiin vaikka päätä - ilman, että mun tarvitsee tehdä aloitetta.
Teini halasi tullessaan kaverilta kotiin. Nyt nyhvää puhelimensa kanssa sohvan toisessa päässä, mutta jaetaan sama flitti jaloille.