Ei hitto mitä mulla kävi tänään!
Siis tää on ihan kauhee, mut samalla jotenkin niin surkuhupaisa juttu :D mulla on yks kirsikan makunen huulirasva, jota me ollaan nyt jonkun aikaa mun poikaystävän kanssa laitettu sen penikseen kun otan suihin. En tiiä miten myrkkyä se on yms, mutta mä siis käytän sitä rasvaa huuliinikin ihan normaalisti ja nuolen niistäkin pois ku se maistuu nii hyvältä. No olin tänään kahvilla yhen hyvän kaverini kanssa ja siinä kahvittelun lomassa laitoin huulirasvaa ja kaverini kysyi, että saako hänkin :DDD me ollaan sellasia meijän porukassa, et lainataan vaikka hammasharjaa, niin emmä voinut sanoa, että et saa! Pakko mun oli sitä munan päässä pyöriteltyä huulirasvaa antaa. Vitsi oli mulla ja poikaystävälläni naurun aihetta kun hänelle kotiin tultuani kerroin :D
Kiitos ja anteeks
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Etkö ihan oikeasti keksinyt mitään syytä? Olisit vaikka sanonut että tää on Pekan huulirasva niin en viitsi lainata.
Ps lopettakaa toistenne huulirasvojen ja hammasharjojen lainailu. Ja osta sinä makuliukkaria.
Hammasharja oli lähinnän vertaus. Tarkotin niiku et lainaillaa millo mitäki tyttöjen juttuja toisillemme :)
Ap
Etkö pelkää jääväsi kiinni? Jos kaverisi tunnistaa huulirasvan XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ihan oikeasti keksinyt mitään syytä? Olisit vaikka sanonut että tää on Pekan huulirasva niin en viitsi lainata.
Ps lopettakaa toistenne huulirasvojen ja hammasharjojen lainailu. Ja osta sinä makuliukkaria.
Hammasharja oli lähinnän vertaus. Tarkotin niiku et lainaillaa millo mitäki tyttöjen juttuja toisillemme :)
Ap
No se on ihan hauskaa kunnes jollain on herpes tai täitä. Mut sitä makuliukkaria pliis.
Hei pliis jos teil on joku munarasva nii jättäkää makkariin !!:Ddd