Milloin joku on viimeksi koskenut Sinua?
Tarkoituksellisesti, ei mikään hipaisu ohimennen tms. Haluaisitko että joku esimerkiksi halaisi Sinua tai pitäisi kädestä? Pidätkö sitä normaalina vai vältteletkö kosketusta?
Kommentit (42)
Tänään lasten kanssa halittiin jne. Kaverimies kävi myös kylässä ja hänen kanssa istuttiin lähekkäin ja halattiin hänen saapuessa meille.
Käveltiin käsi kädessä miehen kanssa pari tuntia sitten
Lapsi käpertyi syliin iltasatua kuuntelemaan.
Viime kesänä opiskelujen lopussa muutama halaus. Sitä ennen ehkä vuonna 2005.
Lapset halii ja suukottaa tietysti paljon. Läheisten terveyhdys-halauksia lukuunottamatta viimeksi kunnollista kosketusta aikuiselta saanut viime syksynä ennen eroa.
Itse koskin Minua tässä vähän aikaa sitten. Eroottisesti. Oli tyydyttävämpää kuin mieheni kanssa.
Mies hieroi äsken partaansa niskaani.
Äiti halasi tänään, kun lähdin hänen luotaan takaisin kotiin. Mies ei edes vilkaissut kun saavuin kotiin. Äiti. <3
En oikein muista? Uusi toimintaterapeutti taisi kätellä ensitapaamisella 2 kk sitten.
En juuri pidä kosketuksesta, en esim. halaile perheenjäseniänikään koskaan omasta aloitteestani.
Tänään kuitenkin kävellessäni eduskuntatalon editse vastaan tuli suurehko porukka, joka tukki koko tien, joten väistääkseni heitä hyppäsin n. 50cm korkuiselle kiviaidalle kävelemään. Minun kohdallani porukkaan kuulunut mies heitti kanssani yläfemmat. Tuli jotenkin hyvä mieli. (:
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä opiskelujen lopussa muutama halaus. Sitä ennen ehkä vuonna 2005.
Aamu muistiani virkisti: viime kesänä eräs nainen yökerhossa tunki kätensä paitani alle.
En vieläkään oikein tiedä miten tuohon pitäisi suhtautua.
Pidin unista lastani äsken sylissä :)
Kielletty, mutta niin lämmin halaus silloin tällöin 💓
Kauan kauan kauan sitten. En voi muistaa milloin tarkalleen.
Serkkutyttö sanoi toissapäivänä kun olin käymässä hänen luonaan, että "saanko olla vähän aikaa sun halauksessa" ja alkoi itkemään. Silittelin siinä halauksen aikana hänen hiuksia ja sanoin: "Mun tekee pahaa katsoa miten vähän läheisyyttä sä saat". Ja hän asuu siis ihan parisuhteessa.
Näin kirjoitin aikaisempaan ketjuun:
"
Kroonisessa rakkauden- ja läheisyydenkaipuussani kuvittelen jo pienestäkin eleestä tai kosketuksesta heti jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa. Käytän kaiken aikani näissä unelmissä elämiseen, enkä kykene päästämään irti vaikka kaikki tosielämän merkit kertoisivat minun olevan väärässä.
Kaikista pahinta: olen yli 30-vuotias.
"
Tilanne ei ole muuttunut.
Mies halasi viimeksi tänä aamuna, kun herätti minut aamukahville.
Lasten ja heidän puolsoidensa kanssa halaamme aina tavatessa ja erotessa - ja muutenkin. Meillä on aina halattu paljon. Halaan itse myös ystäviäni. Ja kerron kaikille, niin lähiomaisille kuin ystävillekin, kuinka paljon he minulle merkitsevät.
Mies aamulla.