Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12-vuotias tulee itseltääkin salaa syliin ❤️

Vierailija
18.03.2016 |

Huvittava ja hykerryttävä ilmiö. 12-vuotias poika tulee viereen katsomaan telkkua. Vähitellen "lösähtää" joko äitiä tai isää päin ja jääkin yhtäkkiä kainaloon. Saattaa jopa ottaa pusun vastaan. Jotenkin niin ihana, että sydämeen sattuu.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12-vuotias ihan ok, mutta tuo liki 15-vuotias on jo mielestäni vähän omituinen tapaus. Sen ikäistä voi halata ja pörröttää vaikka hiuksia, mutta äidin kainalossa viihtyminen on vähän pervon oloista. 

Mun melkein 15-vuotias tyttöni tulee väsyneenä kainaloon, jos illalla katsotaan telkkua yhdessä. Se on aivan ihanaa; saan vielä pörröttää tukkaa, halata, taputella ja antaa hyvänyönsuukon. 💓 Myös mieheni on samankaltaisten hellyydenosoitusten kohde. Molemmat uhrit ovat kärsivällisiä ja vaikuttavat varsin tyytyväisiltä saamaansa kohteluun. En ajatellut lopettaa ennen kuin pakottavat.

Tyttö onkin eri juttu. Pojalla on erilainen seksuaalinen kasvu ja siihen kuuluu fyysinen irrottautuminen äidistä murrosiässä. 

Meneehän tytötkin isänsä syliin istumaan.

Vierailija
22/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:)

Meillä on tapana varsinkin illalla ennenkuin pojat menee petiin se, että käyvät sohvalla vieressä olemassa ja varsinkin tuo 14,5v nuori mies viihtyy siinä kainalossa köllimässä pidempäänkin <3

Mutta ovat tottuneet muutenkin hellittelyyni, suukotan aamulla ekana ja illalla vikana, rapsutan päästä ja halin ihan hirveästi. Ja joka ikinen päivä tulee kerrottua miten rakastan.

Mittaamattoman arvokasta ja ihanaa.

Mitä vittua mä just luin? 14v poika köllöttelee kainalossa? Siinä on tuleva peräkammarinpoika. Asuu vielä 40veenäkin teidän nurkissa. Ei helvetti, jos mulla ois tuon ikänen lapsi ja tulee kainaloon makaamaan, niin lähettäisin vittu Siperiaan kasvamaan.... Ja anoisin, että pääsisi armeijaan jo 15veenä oppimaan mieheksi kasvamista... Jessus sentään... Oon sanaton!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:)

Meillä on tapana varsinkin illalla ennenkuin pojat menee petiin se, että käyvät sohvalla vieressä olemassa ja varsinkin tuo 14,5v nuori mies viihtyy siinä kainalossa köllimässä pidempäänkin <3

Mutta ovat tottuneet muutenkin hellittelyyni, suukotan aamulla ekana ja illalla vikana, rapsutan päästä ja halin ihan hirveästi. Ja joka ikinen päivä tulee kerrottua miten rakastan.

Mittaamattoman arvokasta ja ihanaa.

Mitä vittua mä just luin? 14v poika köllöttelee kainalossa? Siinä on tuleva peräkammarinpoika. Asuu vielä 40veenäkin teidän nurkissa. Ei helvetti, jos mulla ois tuon ikänen lapsi ja tulee kainaloon makaamaan, niin lähettäisin vittu Siperiaan kasvamaan.... Ja anoisin, että pääsisi armeijaan jo 15veenä oppimaan mieheksi kasvamista... Jessus sentään... Oon sanaton!

Mä oon susta sanaton! Mistä tuollaista jääkylmää tekstiä kumpuaa? Toivottavasti ei ainakaan sydämestäsi.

Vierailija
24/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12-vuotias ihan ok, mutta tuo liki 15-vuotias on jo mielestäni vähän omituinen tapaus. Sen ikäistä voi halata ja pörröttää vaikka hiuksia, mutta äidin kainalossa viihtyminen on vähän pervon oloista. 

Mun melkein 15-vuotias tyttöni tulee väsyneenä kainaloon, jos illalla katsotaan telkkua yhdessä. Se on aivan ihanaa; saan vielä pörröttää tukkaa, halata, taputella ja antaa hyvänyönsuukon. 💓 Myös mieheni on samankaltaisten hellyydenosoitusten kohde. Molemmat uhrit ovat kärsivällisiä ja vaikuttavat varsin tyytyväisiltä saamaansa kohteluun. En ajatellut lopettaa ennen kuin pakottavat.

Tyttö onkin eri juttu. Pojalla on erilainen seksuaalinen kasvu ja siihen kuuluu fyysinen irrottautuminen äidistä murrosiässä. 

Eihän kalut vain kovetu?

Ei...

Vierailija
25/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuo 14v teinipoika tulee välillä halaamaan ja antaa pörröttää hiuksia. Jotenkin hellyttävää, onhan se kasvanut jo yli 175-senttiseksi ja muutenkin muuttunut, mutta silti on yhä äidin murmeli ja tulee aina olemaan :-)

Vierailija
26/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että täälläkin on jatkuvasti äidin mussukoita ja vässyköitä valittamassa kun naista ei saa. Eihän miestä voi kasvaa pojasta, joka ei terveellä tavalla ota etäisyyttä äidistään. 

Missä teillä raja sitten menee, jos ei edes 15-vuotiaassa? Silittelettekö sylissä kieriskelevän kolmikymppisenkin orastavaa kaljua ja pussailette ohimolle?

Vierailija
27/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin tuo 14v teinipoika tulee välillä halaamaan ja antaa pörröttää hiuksia. Jotenkin hellyttävää, onhan se kasvanut jo yli 175-senttiseksi ja muutenkin muuttunut, mutta silti on yhä äidin murmeli ja tulee aina olemaan :-)

Äidin murmeli? 

Te ootte jotenkin tosi etovia...  Vähän vaikuttaa viinin vaikutuksen alaiselta hourailulta. 

-ei vela, vaan kahden pojan äiti itsekin

Vierailija
28/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitkin on erilaisia. Ei olisi kyllä omalla kohdallani tullut kysymykseenkään mennä vanhemman kainaloon pusuteltavaksi pahimmassa murrosiässä.

Vierailija
29/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, menen edelleenkin halimaan äitiäni. Välillä kun menen kylään niin istutaan sohvalla ja laitan jalat äitini syliin ja hän hieroo niitä. Ja olen 29-vuotias. Ei ihmisillä se hellyyden kaipuu mihinkään katoa vaikka ikää tulee.

Ei hellyydenkaipuu mihinkään katoa, mutta se kohdistuu aikuisella normaalisti vertaisiin aikuisiin . Ja tuskin sentään mies olet. Jalkojen hierontakin on aivan eri asia kuin pusuttelu.  Eli tässä puhutaan nyt kovin eri asioista. 

Puhuin tässä ketjussa nimenomaan poikien kehityksestä ja kasvamisesta miehiksi. Sitä ei välttämättä edistä äidin tukahduttava fyysisyys. 

Vierailija
30/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai 15-vuotiaina. 

Ei kyllä meillä ja olisi varmasti jo isästäkin erittäin kiusallista. 

Vierailija
31/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mamma pesee minun kalunikin saunassa, ja rasvaa löylyjen oton jälkeen. Olen pitänyt tätä ihan normaalina, nyt vähän kauhistuin: Eikö muilla toimita näin??!!

Mies 27v

Vierailija
32/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mamma pesee minun kalunikin saunassa, ja rasvaa löylyjen oton jälkeen. Olen pitänyt tätä ihan normaalina, nyt vähän kauhistuin: Eikö muilla toimita näin??!!

Mies 27v

Kyllä minun äitee tekee tämän minulle yhä, vaikka iäkkäitä ollaan molemmat. Äidin antama rakkaus on aidointa, muista sinäkin poika se. Ikää minulla on jo 65 vuotta.

Vierailija
33/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myös meillä 14 v poika tulee kainaloon aina välillä. Ja pyytää silittelemällä selkää tai hieromaan niskaa.

Ollaan aina halailtu ja suukoteltu paljon lapsia ja varmasti siitä jäänyt.

Jos on huonolla tuulella, niin silloinen kyllä kannata mennä lähellekään.

Itse tykkään kovasti, kun esim etelä-Europassa lapset, riippumatta iästä aina uskottavat vanhempia ja isovanhempia ja muitakin aikuisia poskelle tavatessa.

Edelleen myös oma äitini suukottaa minua ja veljeäni poskelle, kun tavataan ja ollaan melkein 40 v!

Vierailija
34/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai 15-vuotiaina. 

Meilläkin osoitetaan hellyyttä ja rakkautta perheessä aika paljon, mutta ei kukaan enää kenenkään sylissä ole istunut about 12 vuoden iän jälkeen. Muuten viihtyy tytöt kyllä isänkin kainalossa. Vähän sain hieraista silmiä yksi päivä, kun eräs tuttu tyttö 18v istui isänsä sylissä vaikka olisi ollut vapaakin istumapaikka. Ei ole mikään "outo tyttö" vaan vielä sellainen tosi suosittu, kaunis ja tyylikäs. Oli jotenkin outo kiusallinen hetki meille paikalla olleille :D

Vierailija
35/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo vain hellistä väleistä vanhempiin. Mitään pahaa en siinä näe. Oma muksu saa tulla vielä kainaloon, sitten kun hän on aikuinen ja minä vanha ukko. Eri asia on sitten haluaako.

Vierailija
36/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun isoveljen sylissä aina silloin tällöin, ei ole mielestäni outoa. Joskus istun naamat vastakkain sylissä ja puhutaan höpöjä. Veli on 25.

N21

Vierailija
37/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai 15-vuotiaina. 

Meilläkin osoitetaan hellyyttä ja rakkautta perheessä aika paljon, mutta ei kukaan enää kenenkään sylissä ole istunut about 12 vuoden iän jälkeen. Muuten viihtyy tytöt kyllä isänkin kainalossa. Vähän sain hieraista silmiä yksi päivä, kun eräs tuttu tyttö 18v istui isänsä sylissä vaikka olisi ollut vapaakin istumapaikka. Ei ole mikään "outo tyttö" vaan vielä sellainen tosi suosittu, kaunis ja tyylikäs. Oli jotenkin outo kiusallinen hetki meille paikalla olleille :D

Leikitteli siinä varmaan isukin kovalla kullilla, joka tuntui pimppiään vasten. Yhteinen salaisuus siinä teidän silmien alla.

Vierailija
38/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu enää tuon ikäiselle meillä lopetettiin turhat hömpöttelyt kun tultiin kouluikään.

Ei ihme että suomessa on ihmisillä paha olo kun hellyyden ja tunteiden näyttäminen koetaan hömpöttelynä.

Meillä hellyyttä sai vasta kun ryntäsin sänkyyn vanhempien raivottua kännipäissään :'( sitten vasta isä tajusi miten paha lapsen on olla.

Vierailija
39/39 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kuvaus syliin tulemisesta kuulostaa tutulta. Niin meilläkin 12 v poika tulee.

Vasta muutama viikko sitten poika antoi sängystään unileluna olleen Nalle Puhin pikkusiskolleen. No jäi sänkyyn vielä pari unilelua edelleen. Eipä poika niistä isommin piittaa mutta ei ole vielä raivannut poiskaan joten antaa olla.

Minusta on kivaa ettei lapsilla ole niin kiire "aikuistua". Lapsuus on kuitenkin niin ainutlaatuinen aika.

Veikkaisin että nämä läheisyydestä ja hellyydestä nauttivat lapset tuskin jäävät "peräkammarin" pojiksi vaan nauttivat tulevaisuudessa pitkästä parisuhteesta.