12-vuotias tulee itseltääkin salaa syliin ❤️
Huvittava ja hykerryttävä ilmiö. 12-vuotias poika tulee viereen katsomaan telkkua. Vähitellen "lösähtää" joko äitiä tai isää päin ja jääkin yhtäkkiä kainaloon. Saattaa jopa ottaa pusun vastaan. Jotenkin niin ihana, että sydämeen sattuu.
Kommentit (39)
Tollasta meilläkin mutta on sitten se toinenkin puoli. Hyvin kriittinen, kaiken tietävä ja nokkava. Mites teillä?
Muurrosikä ja riippuvuus vuorottelee meillä.
:)
Meillä on tapana varsinkin illalla ennenkuin pojat menee petiin se, että käyvät sohvalla vieressä olemassa ja varsinkin tuo 14,5v nuori mies viihtyy siinä kainalossa köllimässä pidempäänkin <3
Mutta ovat tottuneet muutenkin hellittelyyni, suukotan aamulla ekana ja illalla vikana, rapsutan päästä ja halin ihan hirveästi. Ja joka ikinen päivä tulee kerrottua miten rakastan.
Mittaamattoman arvokasta ja ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu enää tuon ikäiselle meillä lopetettiin turhat hömpöttelyt kun tultiin kouluikään.
Oletko sinä tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu enää tuon ikäiselle meillä lopetettiin turhat hömpöttelyt kun tultiin kouluikään.
No sillälailla! Mitä sitä suotta lapselle läheisyyttä tai hellyyttä tarjoamaan. Yksin on tässä maailmassa pärjättävä! Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Tollasta meilläkin mutta on sitten se toinenkin puoli. Hyvin kriittinen, kaiken tietävä ja nokkava. Mites teillä?
Muurrosikä ja riippuvuus vuorottelee meillä.
Juu, on siellä toki toinenkin puoli eli osaahan tuo soittaa suutaan. Mutta kyllä siinä argumentaatiossakin alkaa olla välillä itua eli ei se ihan päätöntä öyhöttämistä ole. Eli, woohaa, tuon kanssa voi jopa käydä älyllistä keskustelua! Ei olisi uskonut, kun muistelee jätkän uhmaikäraivareita mm. siitä, kun naapurin koira ei vilkaissut häntä ensin, vaan siskoa.
Muistakaa helliä teinejänne. Itse muistan, kuinka minua harmitti, kun äiti lakkasi käymästä illalla peittelemässä ja suukottamassa hyvää yötä. Olin varmaan jo yläasteella, mutta illan hämärässä oli myös hyvä hetki kertoa äidille asioita.
Ihana tapa teillä :) mun mielestä läheisyys ja hellyydenosoitukset antavat hyvän mallin mahdollista tulevaa parisuhdetta ja omaa perhettä ajatellen :)
12-vuotias ihan ok, mutta tuo liki 15-vuotias on jo mielestäni vähän omituinen tapaus. Sen ikäistä voi halata ja pörröttää vaikka hiuksia, mutta äidin kainalossa viihtyminen on vähän pervon oloista.
Olisipa minunkin vanhempani ollut tuollaisia kuin 4. En muista, halasiko kumpikaan koskaan. Kyllä varmaan silloin, kun olin pieni, mutta en muista.
Tosiaan, antakaa lapsillenne hellyyttä ja olkaa läsnä.
Vierailija kirjoitti:
12-vuotias ihan ok, mutta tuo liki 15-vuotias on jo mielestäni vähän omituinen tapaus. Sen ikäistä voi halata ja pörröttää vaikka hiuksia, mutta äidin kainalossa viihtyminen on vähän pervon oloista.
Mun melkein 15-vuotias tyttöni tulee väsyneenä kainaloon, jos illalla katsotaan telkkua yhdessä. Se on aivan ihanaa; saan vielä pörröttää tukkaa, halata, taputella ja antaa hyvänyönsuukon. 💓 Myös mieheni on samankaltaisten hellyydenosoitusten kohde. Molemmat uhrit ovat kärsivällisiä ja vaikuttavat varsin tyytyväisiltä saamaansa kohteluun. En ajatellut lopettaa ennen kuin pakottavat.
Eilen illalla katsottiin telkkaria 14,5 veen pojan kanssa. Istui eri puolella sohvaa. Sanoin, että käänny toisinpäin, niin voin silittää sun päätä. Ja tämä kääntyi. Ja sanoi kohta, että rapsuta tosta. Kyllä on normaalia vielä tässä iässä hakea hellyyttä vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun melkein 15-vuotias tyttöni tulee väsyneenä kainaloon, jos illalla katsotaan telkkua yhdessä. Se on aivan ihanaa; saan vielä pörröttää tukkaa, halata, taputella ja antaa hyvänyönsuukon. 💓 Myös mieheni on samankaltaisten hellyydenosoitusten kohde. Molemmat uhrit ovat kärsivällisiä ja vaikuttavat varsin tyytyväisiltä saamaansa kohteluun. En ajatellut lopettaa ennen kuin pakottavat.
Tyttö onkin eri juttu. Pojalla on erilainen seksuaalinen kasvu ja siihen kuuluu fyysinen irrottautuminen äidistä murrosiässä.
Vierailija kirjoitti:
Noo, menen edelleenkin halimaan äitiäni. Välillä kun menen kylään niin istutaan sohvalla ja laitan jalat äitini syliin ja hän hieroo niitä. Ja olen 29-vuotias. Ei ihmisillä se hellyyden kaipuu mihinkään katoa vaikka ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että suomessa on ihmisillä paha olo kun hellyyden ja tunteiden näyttäminen koetaan hömpöttelynä.
Vierailija kirjoitti:
:)
Meillä on tapana varsinkin illalla ennenkuin pojat menee petiin se, että käyvät sohvalla vieressä olemassa ja varsinkin tuo 14,5v nuori mies viihtyy siinä kainalossa köllimässä pidempäänkin <3
Mutta ovat tottuneet muutenkin hellittelyyni, suukotan aamulla ekana ja illalla vikana, rapsutan päästä ja halin ihan hirveästi. Ja joka ikinen päivä tulee kerrottua miten rakastan.
Mittaamattoman arvokasta ja ihanaa.
Wau ;) ihanaa, että joissakin huusholleissa on vielä läheisyyttä lastenkin kanssa. Ehdottomasti very good 😻
Toivoisi, olevan joka kodissa ;);)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, menen edelleenkin halimaan äitiäni. Välillä kun menen kylään niin istutaan sohvalla ja laitan jalat äitini syliin ja hän hieroo niitä. Ja olen 29-vuotias. Ei ihmisillä se hellyyden kaipuu mihinkään katoa vaikka ikää tulee.
Niinpä, ihan normaalia tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Pervo olet vain ja ainoastaan sinä itse jos sinulla tulee jotain noin typerää edes mieleen.