Auttakaa tietämätöntä! Matkailuasiaa.
Haluan yllättää mieheni ja ostaa meille matkan. Olemme menneet naimisiin 6 vuotta sitten, mutta häämatka on jäänyt haaveeksi. Nyt olen saanut säästettyä rahaa jolla päästäisiin ihanalle romanttiselle matkalle,mutta minne? En ole matkustellut naapurimaita pidemmälle ja nyt haluaisin oikealle rantalomalle. Matkaan olen säästänyt reilut 2000€ ja saan vielä lisää säästöön ennen lähtöä. Toivoisin kohteen olevan euroopassa ja ajankohta olisi touko-syyskuu viikko pari. Haluaisin omakohtaisia kokemuksia ja hotellivinkkejä. Kiitos miljoonasti etukäteen.
Kommentit (23)
Lissabonn. Sanoisi Kroatia, jos olisin käynyt siellä. Se houkuttaa minua. Itse tyykäsin Sorrentosta myös. Siellä ei ollut iltaelämää, eikä hienoa rantaa, mutta Pompeij, Vesivius, Capri, no Napolikin. Joku sanoi tuon Caprin. Se voisi olla Sorrentosta parempi versio.
Et ehkä halua pakettimatkaa, mutta katsopa vaikka vain vinkkejä varten Aurinkomatkojen Salou-Barcelona -yhdistelmämatkaa. Voit yhdistää kaupunki- ja aurinkoloman. Noilla sivuilla on paljon tietoa molemmista kohteista: http://www.aurinkomatkat.fi/espanja/salou-barcelona/tietoa
En itse ole tuollaisella reissulla ollut, mutta juuri pari päivää sitten katselin kyseistä sivustoa ja ihastuin ajatukseen.
Kyllä Barcelona on ihana. Kuohuvaa, tapaksia, paellaa, nähtävyyksiä, rantaa. Kannattaa tehdä retki viinitiloille. Me käytiin kansainvälisellä retkellä Jean Leonilla, Torresilla ja Freixenetillä. Ihana päivä.