Tänään piti olla treffit neidon kanssa, kaikki valmiina...
Asunto siivottu, ruuat valmiina, kynttilät sytytetty... mutta neito ei ilmestynyt paikalle eikä ilmoittanut syytä. Ei ole laittanut edes viestiä. No haluaako joku sinkkumamma sitruunapastaa?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Noniin, mitäs mieltä olette mammat tästä teoriasta: neito kuuli puhelimessa väärin. Kerroin pääruoaksi olevan sitruunapastaa ja sitten sen jälkeen panna cottaa... Ainakin neidolle tuli kiire eikä sen koommin ole hänestä kuulunut. Ajattelin lapsosten kanssa tulleen jonkun tilanteen... enkä muuten todellakaan sanonut "ja sitten sen jälkeen pannaan kohta". Ap
Eikä! :D Onhan toi periaatteessa mahdollista mut... En tiedä. Odota nyt ainakin huomiseen, kuuluuko neidosta mitään.
Hei! Vahasin ja kiillotin juuri oman audini, joten en tohdi heti viedä sitä ehkä jopa hieman loskaisillekin teille, mutta mitä jos tulisit luokseni? Vuosikertaviiniä löytyy, voin myös maksaa kondomisi, jotta voimme rakastella turvallisesti takkatulen ääressä Vivaldin soidessa taustalla? Miltä kuulostaa? Nim. StayupBossWoman
Kurkkasin reseptiä ja ihanalta näyttää! Ihan merkkasin kirjanmerkillä. Pitää kokeilla joskus. Kiitos ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin reseptiä ja ihanalta näyttää! Ihan merkkasin kirjanmerkillä. Pitää kokeilla joskus. Kiitos ap:lle.
Kiitos mammalle, joka eilen linkkasi reseptin minulle. Ap
No mut sehän oli vaan joku läski? Et menettänyt mitään ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, vaikutat niin symppikseltä! :) Asun muuten ihan hollilla.
Kävelymatka vai taksimatka? Ruoka on jäähtynyt ja peli menetetty sen osalta, mutta viiniä ja jälkiruokaa on tarjolla. Voin maksaa taksin, jos on tarpeen. Ap
Kävelymatka ja on mulla autokin! Ai että vähän houkuttais, taidan vaan olla liian nuori.. :/
En mä usko että olet liian nuori pariin viinilasiin, jälkiruokaan ja rentoon jutusteluun. Ap
No enen, itse viihdyn kaikenikäisessä seurassa, mutta kiinnostaako 19-vuotiaan seura? :)
Kiinnostaa toki. Autosi on huono idea, jos haluat viiniä eikä ehkä kannata lähteä yksin pimeään. Maksan taksisi mielelläni tänne ja takaisin, pääset kulkemaan turvallisesti. Ap
Kyllä mä voin itsekin taksini maksaa!
No ei missään tapauksessa sun tarvitse ;) Ap
Mä maksan taksini ja sä tarjoot lasillisen viiniä ni ollaan tasoissa! :)
Vierailija kirjoitti:
Hei! Vahasin ja kiillotin juuri oman audini, joten en tohdi heti viedä sitä ehkä jopa hieman loskaisillekin teille, mutta mitä jos tulisit luokseni? Vuosikertaviiniä löytyy, voin myös maksaa kondomisi, jotta voimme rakastella turvallisesti takkatulen ääressä Vivaldin soidessa taustalla? Miltä kuulostaa? Nim. StayupBossWoman
Jos kiinnostusta on ennemminkin Fifty Shades- tyyppiseen yökyläilyyn niin pysyn kuulolla. Ps. En salakuvaa, herrasmiehenä kysyn kyllä luvan. Ap
Kerro mitä viiniä sulla on siellä? ::)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, vaikutat niin symppikseltä! :) Asun muuten ihan hollilla.
Kävelymatka vai taksimatka? Ruoka on jäähtynyt ja peli menetetty sen osalta, mutta viiniä ja jälkiruokaa on tarjolla. Voin maksaa taksin, jos on tarpeen. Ap
Kävelymatka ja on mulla autokin! Ai että vähän houkuttais, taidan vaan olla liian nuori.. :/
En mä usko että olet liian nuori pariin viinilasiin, jälkiruokaan ja rentoon jutusteluun. Ap
No enen, itse viihdyn kaikenikäisessä seurassa, mutta kiinnostaako 19-vuotiaan seura? :)
Kiinnostaa toki. Autosi on huono idea, jos haluat viiniä eikä ehkä kannata lähteä yksin pimeään. Maksan taksisi mielelläni tänne ja takaisin, pääset kulkemaan turvallisesti. Ap
Kyllä mä voin itsekin taksini maksaa!
No ei missään tapauksessa sun tarvitse ;) Ap
Mä maksan taksini ja sä tarjoot lasillisen viiniä ni ollaan tasoissa! :)
Jos neito välttämättä niin vaatii ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä viiniä sulla on siellä? ::)
Löytyy valkoviineistä Blue Nunnaa, kevyt seurusteluviini. Punaviineistä löytyy Yellow Tailia, siidereitä on jonkun verran (kuivaa brittisiideriä, makeampaa ihan Golden Gapin). Myös drinkkiaineksia on ihan mukavasti takkahuoneen baarikaapissa. Ap
Ap kuulostaa ihan limaiselta mieheltä olisi kyllä mullakin jäänyt treffit väliin!
Vierailija kirjoitti:
No mut sehän oli vaan joku läski? Et menettänyt mitään ap.
Hän oli oikein ihana neito. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa ihan limaiselta mieheltä olisi kyllä mullakin jäänyt treffit väliin!
Ihan noin en itseäni luonnehtisi mutta sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi. Kaikkia ei voi kukaan miellyttää eikä se varmaan ole tarkoituskaan meistä kenelläkään. Ap
Miksi ap on sinkku?!? Vähän herää kysymyksiä... Ootko joku pervo 😮
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat korkeakoulutetulta...
Olet oikeassa. Ap
Höh, järkkäisipä joku mullekin tollaset treffit :( ihan varmasti menisin...
N20
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap on sinkku?!? Vähän herää kysymyksiä... Ootko joku pervo 😮
Pitkä suhde takana. Sinkkuna olossakaan ei ole valittamista ja työssä on kiireistä. Ap
Ei ole tarvetta kyseiselle lääkevalmisteelle. Ap