Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei nuole minua, voiko asiaa ehdottaa?

Vierailija
18.03.2016 |

Olen häneltä ottanut suihin monta kertaa. Hän aina tyydyttää vain kädellä minua. Itse tykkäisin, että minua nuoltaisiin, mutta en kehtaa ehdottaa. Ei kaikki välttämättä halua nuolla ja en halua pakottaakaan. Onhan se vähän outoa kun minä olen antanut oma-aloitteisesti suuseksiä ja hänelle ei ole tullut mieleen minulle sitä antaa. Voiko asiaa ehdottaa? Voi olla ettei hän ole koskaan naista nuollut ennen ja ujostelee senkin takia. Tai sitten pitää sitä ällöttävänä ja pelkää minulla olevan tauteja? Joita ei ole kyllä. Olisin halunnut että mies itse nuolee minua ilman että minun pitää ehdottaa. Onko kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan ehdottaa kumminkin. Pelkään kieltäytyvää vastausta, en haluaisi kuulla jos hänestä alapääni nuoleminen olisi ällöttävää tai minussa on muuta vikaa. Itse tykkään ottaa suihin kyllä häneltä, varsinkin suihkun jälkeen kun on puhtaat paikat. Aikuisia ollaan. -ap

No jos kuulet, niin sanot että asia harvinaisen selvä - osaat varmaan itse ovelle?

Vierailija
22/22 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kuulet, niin sanot että asia harvinaisen selvä - osaat varmaan itse ovelle?

Annatko saman neuvon miehille, joiden kumppanit eivät ota suihin.

Naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä