Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko lapsettomia/perheettömiä sääliä?

Vierailija
18.03.2016 |

Minulla on jotenkin niin huono tunne esim. perheettömien ja lapsettomien työkaverieni puolesta näin perjantaisin. Kun minä menen kotiin minulla on vastassa aviomies, ihanat lapset ja toiminnantäyteinen viikonloppu perheen kanssa. Nämä sinkut taas menevät tyhjään kotiin ja usein kun kysyy mitä ohjelmaa on viikonlopuksi, niin vääntelehtivät jotenkin kiusaantuneesti eivätkä varmaan kehtaa myötnää, että telkkarin ja somen äärellä se menee. :(

Toivottavasti oikeasti ei näin ole, vaan perheettömillä/sinkuillakin on jotain mitä odottaa viikonlopulta. Kertokaa vaikka tässä ketjussa suunnitelmianne, niin minun ei tarvitse potea niin huonoa mieltä näistä tuttavistani. :(

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin säälin niitä, joilla ei ole perhettä.Te ette vaan taida onnistua sitten missään, joka on säännöllisen elämänrytmin ja jatkuvuuden perusta.

Vierailija
22/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ehkä ajattelevat pitääkö sinua sääliä... Moni ei pidä lapsista, eikä halua niitä. Moni pitää perhe-elämää riippakivenä. Kukin tavallaan. Moni inhoaisi sinun viikonloppuja. Minulla perhe. Sinkkuna vapaa-aikani oli aikanaan tosi hauskaa. Jos jotain pitää sääliä niin vaikka kolmannen maailman nälkäkuoleman partaalla olevia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin säälin niitä, joilla ei ole perhettä.Te ette vaan taida onnistua sitten missään, joka on säännöllisen elämänrytmin ja jatkuvuuden perusta.

Kannattaisi joskus tuijottaa muuallekin kuin siihen omaan napaan. Enpä ole kuullut julkisuudessa puhuttavan että suomalaisilla lapsiperheillä menee tosi hyvin. Sen sijaan meillä erotaan enemmän kuin muualla euroopassa, lapsia otetaan huostaan ihan hirveästi ja eipä ole ensimmäinen kerta kun joku perheenisä tappaa vaimonsa. Suomalaiset perheet epäonnistuvat. Tämä ei ole sinkkujen vika. 

Vierailija
24/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonoppuisinhan voi tehdä ihan mitä vaan. Reissata lähellä tai vähän kauempana, nähdä ystäviä ja sukulaisia, kokkailla pidemmän kaavan mukaan, harrastaa liikuntaa tai kulttuuria. Yksin tai yhdessä, miten nyt sattuu huvittamaan. Tai sitten voi löhötä koko viikonlopun sohvalla netflixin ja somen parissa, sekin on välillä aika ihanaa.

No ompa sisällöntäyteinen "elämä" :D

Vierailija
25/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset ihmiset eivät kehtaisi kertoa menevänsä ulos kavereidensa kanssa? Mitä ihmettä? En tunne ketään sinkkua, joka elelisi kuin av:lla maalaillaan. Tuntemani sinkut ovat todellakin paljon kotona ja haluaisivat löytää miehen.

Vierailija
26/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonoppuisinhan voi tehdä ihan mitä vaan. Reissata lähellä tai vähän kauempana, nähdä ystäviä ja sukulaisia, kokkailla pidemmän kaavan mukaan, harrastaa liikuntaa tai kulttuuria. Yksin tai yhdessä, miten nyt sattuu huvittamaan. Tai sitten voi löhötä koko viikonlopun sohvalla netflixin ja somen parissa, sekin on välillä aika ihanaa.

No mitä sen "elämän" sisällön sitten pitäisi olla? Lapsia?

Vierailija
27/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin todella kun raskaan työviikon jälkeen ei ole mitään pakollista menoa. Tänään miehen kanssa saunaan ja sitten katsotaan jotain sarjaa HBO:lta, syödään jotain pientä hyvää ja juodaan pari lasia viiniä. Huomenna kävelylle ja ruokakauppaan, sitten pitkän kaavan mukaan ruoanlaittoa ja normi kotihommia. Lukemista, netissä roikkumista ja telkkarin katsomista. Sunnuntaina kirpparille, taas kokeillaan jotain uutta ruokaa ja kutsutaan kaverit syömään tai kahville. Suunnitellaan yhtä remonttiprojektia ja paria pihahommaa. Saa sääliä jos siltä tuntuu 😁

Vierailija
28/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on halunnut perhettä jo kauan, mutta on pelännyt kadottavansa itsensä, nykyään hän on erimieltä. Hän on löytänyt ihanan miehen,joka oli valmis perustamaan perheen.He odottavat lasta nyt ja olen onnellinen heidän rakkauden ja tulevan perheen puolesta.Minun ystäväni lapsen haluan nähdä ja haluan hoitaa häntä, koska rakastan ystävääni yli kaiken, samoin kävi kun siskoni sai lapsen, olen aivan otettu sen pikku miehen kanssa.

Vierailija
29/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, aika usein nämä ihanaa perhe-elämää viettävät eroaa, kun se elämä ei sitten ollutkaan niin helppoa. Sinkkuna sitä saa jos jonkinlaista juttua kuunnella, kun perhe-elämä ei kiinnosta miehiä.

Vierailija
30/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana mies, en kaipaa sääliäsi, lapsia en halua. Miehellä yksi poika.

Vierailija
31/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minun ex-mies lupasi että ei halua lapsia ja kun olimme olleet yhdessä 6-vuotta, niin hän sanoi että haluaa lapsia, olin silloin kolmekymppinen ja monen vuoden yrityksen jälkeen emme onnistunutkaan saamaan lapsia, no hän löysi nuoremman ja sai kaksi lasta hänen kanssaan.Yleensähän miehet sanoo, että ei halua lapsia ja sitten mieli muuttuukin täysin päinvastaiseen.

Vierailija
32/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on elämä juuri tuollaista ja ei tämä herkkua ole. Ei sun silti kannata asiaa murehtia sillä ei se mitään auta

Vierailija
33/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kirjoittajalla vaikuttaisi olevan elämänkokemusta matkustelun kautta, läheisiä ihmissuhteita ystävien ja sukulaisten kanssa sekä terveellisiä elämäntapoja edistäviä harrastuksia. Ihan hirveän tyhjää ja merkityksetöntä, juu-u.

Vierailija
34/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on  paljon naisia joilla ei ole lapsia koska he eivät halua niitä ja sitten on myös sinkkunaisia jotka on ihan tyytyväisiä yksin elämiseensä.

ei kannata paljon kysellä haluaako joku nainen lapsia vai ei. saattaa ärsyttää jos niitä ei halua lainkaan tai olla liian herkkä aihe varsinkin lapsettomalle joka kovasti lasta toivoisi

Vierailija
35/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ihmeessä se energiasi niihin loputtomiin kotitöihin, metatöihin, lasten harrastuksiin, kynttiläkippojen oikomiseen, ruoanlaittoon, siivoamiseen ja Kertun ja Osmon ensi viikon vaatteiden miettimiseen. Sillähän te uhriutuvat äidit kaiken vapaa-aikanne kertomanne mukaan täytätte? Kone kiinni ja raatamaan sieltä!

Vierailija
36/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni säälii AP sinua ja muita sinun tilanteessasi olevia :D

Vierailija
37/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jaksa selvittää tarkkoja suunnitelmiani työkavereille, vaan saatan sanoa jotain ympäripyöreää siivouksesta, ulkoilusta tai pitkään nukkumisesta, jos nyt joku edes kyselee. Se mitä oikeasti teen ei välttämättä ole selvillä vielä perjantai-iltapäivänä, tai vaikka olisi, ei kuulu työkavereille. Voin vain kuvitella, mitä mamma tuumaisi jos kertoisin, että aion juoda perusteelliset kalsarikännit ja maata päivän krapulassa sängyssä.

Vierailija
38/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sääliä. Keskity muuhun.

Vierailija
39/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan miestä töistä kotiin, syödään ja sunotaan. Huomenna mennään kaverien kanssa kaupungille syömään ja jomman kumman luokse iltaa istumaan. Sunnuntaina veneen siivousta ja kunnostusta. Aika menne kuin siivillä. Enemmän mua säälittäisi sinuna perheelliset, jotka ei koskaan pääse mihinkään, vaan aina on koko perhw mukana. Ja siis ne tietyt perheelliset.

Niin totta! Viikonloppusi kuulostaa ihanalta omaani verrattuna, oon itse perheellinen. Muistan vielä sen vapaudentunteen kun oltiin miehen kanssa kahdestaan. Sai nukkua pitkään, tehdä mitä haluaa ja se hiljaisuus! On rankkaa elää enimmäkseen vain muita varten, sitä se vanhemmuus tietysti on. Mutta ei tulis mieleenkään sääliä sinkkuja!

Vierailija
40/52 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa sinkkuus ei ole este säännöllisyydelle , vaihtelulle ainkaan eikä jatkuvuudelle! Mikään näistä ei tulisi olla toisen varassa edes:)! Ihmisenhän itse pitää kyetä siihen kaikkeen? Onko sinulta jäänyt kehitys kesken kun ajattelet että ellei toisen elämä ole samanlaista niin se on paskaa:)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi