Voiko tällaista tapahtua (seksuaalisesta vetovoimasta)?
Tänään työpaikalla istuin yhdessä kokouksessa ihan normaalisti, kunnes eräs mies saapui paikalle ja istui lähettyville, ei kuitenkaan ihan viereen ja aloin yhtäkkiä kiihottua. Ihan hirveän voimakas olotila, tuntui siltä, että muutkin ympärillä voisivat huomata sen, vaikka istuin ihan normaalisti paikallani hiljaa. Olotila hävisi kokouksen jälkeen. Käyttääköhän kyseinen mies jotain feromonisuihketta?? En ole miehen kanssa mitenkään läheisissä väleissä tai edes työskentele usein yhdessä. Tosi outoa, jopa pelottava tunne!
Kommentit (23)
Tais olla mies mikä ei vedä käteen = feromonien tuotanto räjähtää kehossa.
Vierailija kirjoitti:
Feromonit my ass. Mikään tärisevä nörtti ei tuollaista saa aikaan. Hyvä jos edes parisuhteessaan.
Saapas. Minulle on käynyt juuri näin. Nörtti sen sijaan ei tajunnut ollenkaan. :D
Mun miehen yks kaveri saa mulle saman aikaan. Luulin ensin? että olisin siihen ihastunut tai jotain, mutta ei. Vaan silloin kun esim istui mun kanssa samalla sohvalla ja juteltiin niitä näitä, menin aivan sekaisin. Ja joka kerta sama homma.
En kyllä ikinä mitään sen kanssa duunais, ei oo mun tapaista. Mutta todella outo joku vetovoima kyllä. Ehkäpä just ne feromonit?
Luojan kiitos ei nähdä enää kovin usein.