Axl Smith on uusi MR. LOTHAR!
Kommentit (14)
Oks lohtarilla bisnekset säästöliekillä vai miksi pitää spämmiä joka palstalle omaa nimeä?
Paniskohan Axl Tuksua? Siit vois saaha hyvää runqumatskuu :)
Paitsi että Mr Lothar ei kuvaa salaa. Itse asiassa hän tekee vastanäyttelijän kanssa kirjallisen sopimuksen jossa vastanäyttelijä antaa julkaisuluvan ja luopuu kaikista oikeuksista kuvamateriaalin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että Mr Lothar ei kuvaa salaa. Itse asiassa hän tekee vastanäyttelijän kanssa kirjallisen sopimuksen jossa vastanäyttelijä antaa julkaisuluvan ja luopuu kaikista oikeuksista kuvamateriaalin suhteen.
Ja lisättäköön vielä, että sopimus tehdään ennen kuvauksia, ettei käy niin kuin kerran, kun kuvausten jälkeen tyttö oli tullut katumapäälle eikä ollut antanut julkaisulupaa.
Vieläköhän Lotharilla on ferrari? Ja hänellä oli tai on limusiini.
Vierailija kirjoitti:
Onko Axl iskä jenkeistä?
Isäpuoli
Vihdoinkin tämän aamun akselialoitus. Pelkäsin jo, että hiljenee koko aihe, kun päätti itse viisaasti vaieta. Tästähän riittää kyllä vielä paljon pakinoitavaa oikeudenkäyntiä odotellessa. Ja uusia julkkisnaisia/miehiä paljastuessa? Kaikki vaan kuulusteluihin ja sitten lehtiin.
Minulla oli joskus kaikki Mr Lotharin dvd:t
Tainnut jo Anssi hiljentää tahtia, vai tuleeko niitä videoita vielä entiseen tahtiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisättäköön vielä, että sopimus tehdään ennen kuvauksia, ettei käy niin kuin kerran, kun kuvausten jälkeen tyttö oli tullut katumapäälle eikä ollut antanut julkaisulupaa.
Tääpäs onkin moraalisesti loistava tapa toimia eli juttu julkisuuteen kun kerran jo pantiin ihan kuvattavan haluista riippumatta.
Lothar ei ole tietääkseni tehnyt rikoksia.
Axl voisikin alkaa seuraavaksi heittää strippauskeikkoja. Jos Lotharilla ja esim. Johanna Tukiaisellakin riittää jptain baarikeikkoja, niin miksei Axlillakin.