Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Axl Smith on uusi MR. LOTHAR!

Vierailija
18.03.2016 |

Asiaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl voisikin alkaa seuraavaksi heittää strippauskeikkoja. Jos Lotharilla ja esim. Johanna Tukiaisellakin riittää jptain baarikeikkoja, niin miksei Axlillakin.

Vierailija
2/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oks lohtarilla bisnekset säästöliekillä vai miksi pitää spämmiä joka palstalle omaa nimeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniskohan Axl Tuksua? Siit vois saaha hyvää runqumatskuu :)

Vierailija
4/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että Mr Lothar ei kuvaa salaa. Itse asiassa hän tekee vastanäyttelijän kanssa kirjallisen sopimuksen jossa vastanäyttelijä antaa julkaisuluvan ja luopuu kaikista oikeuksista kuvamateriaalin suhteen.

Vierailija
5/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Axl iskä jenkeistä?

Vierailija
6/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että Mr Lothar ei kuvaa salaa. Itse asiassa hän tekee vastanäyttelijän kanssa kirjallisen sopimuksen jossa vastanäyttelijä antaa julkaisuluvan ja luopuu kaikista oikeuksista kuvamateriaalin suhteen.

Ja lisättäköön vielä, että sopimus tehdään ennen kuvauksia, ettei käy niin kuin kerran, kun kuvausten jälkeen tyttö oli tullut katumapäälle eikä ollut antanut julkaisulupaa.

Vierailija
7/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän Lotharilla on ferrari? Ja hänellä oli tai on limusiini.

Vierailija
8/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Axl iskä jenkeistä?

Isäpuoli

Vierailija
9/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin tämän aamun akselialoitus. Pelkäsin jo, että hiljenee koko aihe, kun päätti itse viisaasti vaieta. Tästähän riittää kyllä vielä paljon pakinoitavaa oikeudenkäyntiä odotellessa. Ja uusia julkkisnaisia/miehiä paljastuessa? Kaikki vaan kuulusteluihin ja sitten lehtiin.

Vierailija
10/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sitten on Taika-Jim?

Vierailija
11/14 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus kaikki Mr Lotharin dvd:t

Vierailija
12/14 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut jo Anssi hiljentää tahtia, vai tuleeko niitä videoita vielä entiseen tahtiin?

Vierailija
13/14 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisättäköön vielä, että sopimus tehdään ennen kuvauksia, ettei käy niin kuin kerran, kun kuvausten jälkeen tyttö oli tullut katumapäälle eikä ollut antanut julkaisulupaa.

Tääpäs onkin moraalisesti loistava tapa toimia eli juttu julkisuuteen kun kerran jo pantiin ihan kuvattavan haluista riippumatta.

Vierailija
14/14 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lothar ei ole tietääkseni tehnyt rikoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi