rumimpia tyttöjen nimiä tähän
Kommentit (116)
Kyllä minustakin ylivoimaisesti naurettavimpia ja kamalimpia ovat nämä väkisin väännetyt "ihanat" prinsessa-nykynimet tyyliin: Odessa-Isabelliina Patriqia-Maya Kutvonen, Adeliina-Sara Bellakustaawia Mönkkönen jne. Tai J-nimet sarjassa: Jadeliina Jemica Janna Jurvonen.
Näiden tällaisten kammotuksien rinnalla kaikki Irmat, Raijat, Tarjat ja Ritvakaarinat ovat kyllä superkauniita!
Vierailija kirjoitti:
Maija. Tulee mieleen joku vanha akka..
Maija on kaunis nimi, Maija oli äitini, ikävä on!♥️
Seuraavaksi voiskin laittaa että mikä on AV:n lapsellisin aloitus. Minä aina välillä toivon, että täällä kirjoittaa aikuiset tai vähintään täyspäiset. Mutta ei. Tämäkin ketju on kuin vajakkien vuosikokouksesta.
Reine on kyllä ajattomasti kauhea.
Miksi Sanna-nimi on niin monen mielestä ruma? Muistan tämän jo lapsuudesta kun yhden kaverin wt:mäinen äiti toitotti, kuinka Sanna on niiiiin hirveän ruma nimi ja ihmettelin hiljaa mielessä, että ei kyllä mun mielestä. Kai se äiti sitten linkitti sen johonkin epämiellyttävään ihmiseen, koska en käsitä mitä rumaa tuossa nimessä on. Siis luulisi olevan useimpien mielestä aika neutraali ja tavallisen kuuloinen nimi. No, niin näyttää kyllä olevan suurin osa näistä "rumista" nimistä.
Yläpeukku tähän niiltä, jotka eivät ole tähän mennessä löytäneet ketjusta omaa, läheisten tai kavereiden nimiä! Itse olen löytänyt sekä omat että tyttären molemmat nimet ja liudan kavereiden nimiä. Niin että mitkähän ovat sitten niitä kauniita nimiä...
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku tähän niiltä, jotka eivät ole tähän mennessä löytäneet ketjusta omaa, läheisten tai kavereiden nimiä! Itse olen löytänyt sekä omat että tyttären molemmat nimet ja liudan kavereiden nimiä. Niin että mitkähän ovat sitten niitä kauniita nimiä...
Omaa ei ole, mutta suunnilleen kaikkien läheisten nimet löytyy.
Eveliina, Kaisa, Ida, Iida, Ada, Aada, Pirjo, Pirkko, Johanna, Lotta, Mervi, Maiju, Tiia, Karoliina, Piia, Tarja, Oona, Minea, Heli ja Jenna
Vierailija kirjoitti:
Eveliina, Kaisa, Ida, Iida, Ada, Aada, Pirjo, Pirkko, Johanna, Lotta, Mervi, Maiju, Tiia, Karoliina, Piia, Tarja, Oona, Minea, Heli ja Jenna
No katos vain, minuutti kommentin jälkeen se omakin nimi tupsahti tänne! :'D
Melkein kaikki P ja R -alkuiset nimet. Esim. Paula, Petra, Rebekka ja Riina
Seuraavan tyyliset nimet, vain alkukirjain vaihtuu: Pia, Tia, Kiia, Riia jne.
Petriina ,Beeda ja Peppi sekä Peppiina minun mielestäni
suurin osa nimistä on minusta ihan kauniita
Vierailija kirjoitti:
Nanna, Lilli, Tiitu, Mimmi, Milla, Tytti, Iines, Minni (joo vähän Mikki Hiiri assosiaatioita :D)... Ja sitten osa noista muiden edellä mainituista myös; Raija, Reija, Teija, Pirjo, Riitta, Marja, Irmeli.... Anteeks nyt vaan jos ja kun joku täällä loukkaantuu. Eihän se nimi naista pahenna. Mutta nuo nimet nyt vaan on sellaisia, joita en ikinä antaisi omalle lapselleni. Maailmasta löytyy niin paljon muita parempia nimiä. Joskus myös voi käydä niin, että joku tietty nimi assosioituu johonkin tiettyyn henkilöön, jolloin kauniistakin nimestä tulee kamala (koska se muistuttaa tästä kamalasta ihmisestä). Ehkäpä siksi näin 90-luvun lapsena miellän kaikki Riitat ja Pirjot sellaisiksi tiukoiksi kukkahattutädeiksi tai ärsyttäviksi tantoiksi (koska esim.moni opettaja tai virkailija on saman niminen).
Ja ajattele, 2010 luvun lapset ajattelevat sinun nimeäsi ärsyttävänä tanttana parinkymmenen vuoden päästä. Elämä on julmaa, kun ei voi ollakaan aina niin nuori ja cool.
Cia
Mia
Pia
Kia
Ria
Tia
Ei nää oo ees nimiä, vaan kirjainjonoja, siltä ainaki näyttää ja kuulostaa.