Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rumimpia tyttöjen nimiä tähän

Vierailija
17.03.2016 |

mitkä on teidän mielestä rumimpia nimiä

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cia

Mia

Pia

Kia

Ria

Tia

Ei nää oo ees nimiä, vaan kirjainjonoja, siltä ainaki näyttää ja kuulostaa.

Vierailija
82/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin ylivoimaisesti naurettavimpia ja kamalimpia ovat nämä väkisin väännetyt "ihanat" prinsessa-nykynimet tyyliin: Odessa-Isabelliina Patriqia-Maya Kutvonen, Adeliina-Sara Bellakustaawia Mönkkönen jne. Tai J-nimet sarjassa: Jadeliina Jemica Janna Jurvonen.

Näiden tällaisten kammotuksien rinnalla kaikki Irmat, Raijat, Tarjat ja Ritvakaarinat ovat kyllä superkauniita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla on aivan kauhea nimi!

Vierailija
84/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija. Tulee mieleen joku vanha akka..

Maija on kaunis nimi, Maija oli äitini, ikävä on!♥️

Vierailija
85/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna ja Pauliina

Vierailija
86/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verna ja Tuire

Vierailija
87/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi voiskin laittaa että mikä on AV:n lapsellisin aloitus. Minä aina välillä toivon, että täällä kirjoittaa aikuiset tai vähintään täyspäiset. Mutta ei. Tämäkin ketju on kuin vajakkien vuosikokouksesta. 

Vierailija
88/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reine on kyllä ajattomasti kauhea.

Vierailija
89/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila, Pirjo, Jenni

Vierailija
90/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sanna-nimi on niin monen mielestä ruma? Muistan tämän jo lapsuudesta kun yhden kaverin wt:mäinen äiti toitotti, kuinka Sanna on niiiiin hirveän ruma nimi ja ihmettelin hiljaa mielessä, että ei kyllä mun mielestä. Kai se äiti sitten linkitti sen johonkin epämiellyttävään ihmiseen, koska en käsitä mitä rumaa tuossa nimessä on. Siis luulisi olevan useimpien mielestä aika neutraali ja tavallisen kuuloinen nimi. No, niin näyttää kyllä olevan suurin osa näistä "rumista" nimistä.

Vierailija
91/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukku tähän niiltä, jotka eivät ole tähän mennessä löytäneet ketjusta omaa, läheisten tai kavereiden nimiä! Itse olen löytänyt sekä omat että tyttären molemmat nimet ja liudan kavereiden nimiä. Niin että mitkähän ovat sitten niitä kauniita nimiä...

Vierailija
92/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukku tähän niiltä, jotka eivät ole tähän mennessä löytäneet ketjusta omaa, läheisten tai kavereiden nimiä! Itse olen löytänyt sekä omat että tyttären molemmat nimet ja liudan kavereiden nimiä. Niin että mitkähän ovat sitten niitä kauniita nimiä...

Omaa ei ole, mutta suunnilleen kaikkien läheisten nimet löytyy.

Vierailija
93/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina, Kaisa, Ida, Iida, Ada, Aada, Pirjo, Pirkko, Johanna, Lotta, Mervi, Maiju, Tiia, Karoliina, Piia, Tarja, Oona, Minea, Heli ja Jenna

Vierailija
94/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti, Sisko.

Vierailija
95/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eveliina, Kaisa, Ida, Iida, Ada, Aada, Pirjo, Pirkko, Johanna, Lotta, Mervi, Maiju, Tiia, Karoliina, Piia, Tarja, Oona, Minea, Heli ja Jenna

No katos vain, minuutti kommentin jälkeen se omakin nimi tupsahti tänne! :'D

Vierailija
96/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi ja Virpi

Vierailija
97/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki P ja R -alkuiset nimet. Esim. Paula, Petra, Rebekka ja Riina

Seuraavan tyyliset nimet, vain alkukirjain vaihtuu: Pia, Tia, Kiia, Riia jne.

Vierailija
98/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutta

Vierailija
99/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petriina ,Beeda ja Peppi sekä Peppiina minun mielestäni

suurin osa nimistä on minusta ihan kauniita

Vierailija
100/116 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanna, Lilli, Tiitu, Mimmi, Milla, Tytti, Iines, Minni (joo vähän Mikki Hiiri assosiaatioita :D)... Ja sitten osa noista muiden edellä mainituista myös; Raija, Reija, Teija, Pirjo, Riitta, Marja, Irmeli.... Anteeks nyt vaan jos ja kun joku täällä loukkaantuu. Eihän se nimi naista pahenna. Mutta nuo nimet nyt vaan on sellaisia, joita en ikinä antaisi omalle lapselleni. Maailmasta löytyy niin paljon muita parempia nimiä. Joskus myös voi käydä niin, että joku tietty nimi assosioituu johonkin tiettyyn henkilöön, jolloin kauniistakin nimestä tulee kamala (koska se muistuttaa tästä kamalasta ihmisestä). Ehkäpä siksi näin 90-luvun lapsena miellän kaikki Riitat ja Pirjot sellaisiksi tiukoiksi kukkahattutädeiksi tai ärsyttäviksi tantoiksi (koska esim.moni opettaja tai virkailija on saman niminen).

Ja ajattele, 2010 luvun lapset ajattelevat sinun nimeäsi ärsyttävänä tanttana parinkymmenen vuoden päästä. Elämä on julmaa, kun ei voi ollakaan aina niin nuori ja cool.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän