Minne hävisi silmämeikki keskustelu?
Kävin saunassa ja yhtäkkiä sitä ei löydy. Olisin niin mielelläni lukenut vinkkejä. Latasin omat silmäni sinne, meikkaamatta ja sitten heti meikattuna. Ei minulla ole niitä linkkejäkään enää missään tallessa. Hukkaan meni sekin vaiva :D
Kommentit (7)
Olin juuri lähettämässä pitkää viestiä kuvalinkkeineen ja sinä aikana oli ketju sitten poistettu...
Mitäköhän asiatonta siinä oli?
Ihmettelen kans, itse kommentoin sinne ihan hetki sitten ja nyt koko keskustelu hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Ei siinä mitään asiatonta ollut, miksihän poistettiin?
Natsimodea alkoi vituttamaan aapeen kauniit silmät, mode on varmasti joku kusipäinen läski vanhapiika mikä ei saa kullia ikinä.
Alfauros kirjoitti:
Natsimodea alkoi vituttamaan aapeen kauniit silmät, mode on varmasti joku kusipäinen läski vanhapiika mikä ei saa kullia ikinä.
Varmuuskopio kommentista.
Poistetaan kohta kuitenkin niin kuin koko ketju.
Mäkin oisin halunnut nähä ne silmät, ehdin vain klikkaamaan keskustelun auki, mutta olikin poistunut :/ itselläni on pienet vaikeasti meikattavat silmät niin ois ollut kiva verrata ja saada ehkä itekin vinkkejä...
Poistuukohan tääkin? En tiedä saako täällä mainostaa mutta on sellainen kosmetiikkafoorumi kuin juurikasvu.org jossa on paljon kivaa keskustelua meikkaamisesta ym. Kannattaa liittyä!
Joo ihmettelin samaa :D