Tykkäättekö hummuksesta?
Voiko sitä oppia syömään. Onko terveellistä edes? Onko itse tehty parempaa kuin ostettu? Saako kaupasta hyvää hummusta? MInkä kanssa syötte sitä?
Kommentit (26)
Ei vettä!!! Siitä tulee silloin vetistä ja maistuu vedelle. *puitatus* Ohennus öljyllä. Sauvasekoitinta mäkin olen käyttänyt, kunnes se kuumeni ja sano poks.. Nyt on käytössä ihan perinteinen perunanuija.
Kotitekoinen hummus ei yleensä säily, kun se on niin hyvää.. hyvä jos vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Pirkan kikhernepaketin kyljessä on ihan hyvä ohje, ei tarvi liotella eikä keitellä.
Totta, siitähän se on hyvä aloittaa, ettei tule sitten tehtyä valtavaa satsia eikä tykkääkään.
-Se pakettillisen liuottaja.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, tosi hyvää. Itse tehty tai jossain raflassa hyvää. Kaupan aika kökköä. Syön vaalean leivän kanssa. Papuja se lähes pelkästään on, onko ne nyt sitten erityisen terveellisiä.
Lasketko leikkiä? Pavut on huipputerveellisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, tosi hyvää. Itse tehty tai jossain raflassa hyvää. Kaupan aika kökköä. Syön vaalean leivän kanssa. Papuja se lähes pelkästään on, onko ne nyt sitten erityisen terveellisiä.
Lasketko leikkiä? Pavut on huipputerveellisiä!
Papujen tervellisyys on propagandaa, niissä on passaa proteiinia ja paljon hiilareita ja ne tuodaan kaukaa eli luonnolle haitallista. Tehkää munavoita niin säästätte terveyden ja luonnon.
Vierailija kirjoitti:
Ei vettä!!! Siitä tulee silloin vetistä ja maistuu vedelle. *puitatus* Ohennus öljyllä. Sauvasekoitinta mäkin olen käyttänyt, kunnes se kuumeni ja sano poks.. Nyt on käytössä ihan perinteinen perunanuija.
Kotitekoinen hummus ei yleensä säily, kun se on niin hyvää.. hyvä jos vuorokauden.
No joo, makuja on monia, ei sitä vettä tule kuin pari rkl, eikä sitäkään jos käyttää sitruunamehua eikä sitruunamehutiivistettä. Vettähän se sitruuunamehukin on suurimmaksi osaksi. Pelkkää öljyä saa mun mielestä taas laittaa hirveitä määriä, jos haluaa siitä sellaista sopivan notkeaa levitteeksi. Riippuu omasta mausta ja käyttötarkoituksesta. Ainakin israelilainen kaverini kehui tekemääni hummusta maasta taivaaseen, vaikka laitoinkin siihen vettä. Liekö sitten vaan ollut kohtelias eikä kehdannut haukkua päin naamaa. No kaikki tekee kuin itse tykkää.
Rakastan! Etenkin kun laittaa paahdetun ruisleivän päälle, nam.