Muistatko kun ratsastit ensimmäisen kerran?
Kommentit (16)
Kyllä se oli mahtavaa! Jalkojen välissä oli iso ja lanteeni muistaa ikuisesti sen rytmisen keinahtelun. Ekan kerran jälkeen piti saada uusintakierros viikottain.
Joo, rippikoulussa. Poika laukesi ennen aikojaan, joten lyhyeen se ratsastus lopoui.
Muistan. Se tapahtui silloin, kun vein poikaystäväni poikuuden. Istutin äijän sohvalle ja hyppäsin syliin.
Senkin irstailijat, ratsastit HEVOSELLA!
Joo, joskus yhdeksänvuotiaana Ypäjällä. :)
joskus teininä, silloisen panokumppanin kanssa. toi mukavaa vaihtelua, kun sai itse määrätä tahdin.
Ensimmäinen ratsastus tapahtui maastossa, onneksi oli taluttaja mukana. Olin jotain 11.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ratsastus tapahtui maastossa, onneksi oli taluttaja mukana. Olin jotain 11.
muistitko olla varovainen, niin että taluttajan kanki pysyi ehjänä?
3-vuotiaasta lähtien sain istua hevosen selässä aina kun sitä talutettiin laitumelle tai talliin. 5-v. sain ponin. 6-v lähtien sain ratsastaa perähevosella voimatreenissä. 8-v lähtien sain ratsastaa samaa tietä edestakaisin tutulla hevosella. 10-v.aloin tekemään yksin maastolenkkiä ja liikenteen seassa. 12-v pääsin ekan kerran ratsastuskouluun.(en tykännyt). 18-v. ostin ensimmäisen hevosen omilla rahoillani. 23-v. luovuin hevosista. 36-v. hevoset tulivat takaisin elämääni. Kohta ostan itselleni hevosen. Hevosen selässä olen istunut Ennenkuin olen osannut kävellä, eli varmaan noin puolivuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Joo, joskus yhdeksänvuotiaana Ypäjällä. :)
Ei meillä päin noin nuorena paljoa ratsastella!
Keskustallilla Ruskeasuolla 11-vuotiaana. Jäin koukkuun heti.
Taisin olla 2vuotias kun ekan kerran istutettiin ratsaille
Vierailija kirjoitti:
Keskustallilla Ruskeasuolla 11-vuotiaana. Jäin koukkuun heti.
Tuo oli odotettavissa, jos koukulla ratsastaa.
11-vuotiaana aloitin. Nyt jo 20 vuotta käynyt tallilla pyörimässä. :)
Ihanalta, tamma korskui ja tanner tömisi :)