Saako mielestänne töissä/kylä paikassa masturboida?
Eli toimittaa omia "tarpeita". Mitä mieltä, mitä ajattelet jos joku masturboi töissään säännöllisesti tai teillä kylässä ollessaan vessassa, suihkussa, yöllä?
Kommentit (28)
Miksi töissä pitäisi? Yök sanon minä. Kyllä sitä pitää sen verran itsensä hillitä ja hallita että nyt voi käydä töissä sen 8h ja kylässäkin pari tuntia.
Saa. Kunhan tekee sen esim. vessassa lukkojen takana, niin kuin minä.
Mistäpähän sitä kukaan tietää, mitä vessassa touhuaa. Eli ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksi töissä pitäisi? Yök sanon minä. Kyllä sitä pitää sen verran itsensä hillitä ja hallita että nyt voi käydä töissä sen 8h ja kylässäkin pari tuntia.
Jos voi käydä paskalla joka haisee niin miksi ei voisi toimittaa muita tarpeita?
Kyläpaikassa esimerkiksi yöllä tai jos on jotku saunabileet niin siellä.
Mä käyn runkkaamassa kauppojen sovituskopeissa. Kiva runkata kun tietää naapurikopissa jonkun naisen olevan alasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn runkkaamassa kauppojen sovituskopeissa. Kiva runkata kun tietää naapurikopissa jonkun naisen olevan alasti.
Naisten osastolla?
Toki, kunhan hieromasauvan hurina ei häiritse muita.
Sillä ei ole väliä saako vai ei, kun näissä paikoissa se pidetään piilossa niin, ettei kukaan huomaa. Ja kyllä, olisi etikettivirhe ja huonoa käytöstä kysyä töissä tai kyläpaikassa "Haittaako jos masturboin?"
Todella omituista mielestäni. Mutta mistäs sen tietää mitä ihmiset vessassa tekee.
Tietysti saa. Kunhan ei käytä ylenmäärin aikaa siihen. Saahan töissä vessassa kakatakin ja pissata, aivastaa ja piereskellä. Seksuaaliset tarpeet voivat myös osalle olla pakollisia tarpeita. Parempi hoitaa veri takaisin aivoihin kuin olla kiihoittuneena veri alapäässä ja keskittymiskyky hukassa useita tunteja.
Kyllä. Teen niin itsekin välillä, kun on pakottava tarve.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovituskopissa olla alasti.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa. Kunhan ei käytä ylenmäärin aikaa siihen. Saahan töissä vessassa kakatakin ja pissata, aivastaa ja piereskellä. Seksuaaliset tarpeet voivat myös osalle olla pakollisia tarpeita. Parempi hoitaa veri takaisin aivoihin kuin olla kiihoittuneena veri alapäässä ja keskittymiskyky hukassa useita tunteja.
Hyvä aika vessassa käyntiin kun lapset on saatu päiväunille.
Töissä vedän käteen ainoastaan työkäsineet.
Hyvä vinkki ap. On niin paska palkka, että alan ottaa omaa aikaa runkkuhommiin.
Ei se oikein vauvapalstan lupaa kysy kun tarve iskee.
Ei piilossa.