Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just just...Seinäjoen teinimurhaaja haluaa pienemmän tuomion!

Vierailija
17.03.2016 |

Miten se ees kehtaa valittaa??! Ensin tappaa kylmästi toisen tytön vain sen takia, että saisi pojan itselleen.... Ja nyt kehtaa itkee vielä tuomiosta!!! Pistää kyllä vihaksi!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 15v pöpiksi julistettu itse päätä tuomionsa muutoksenhausta. Edunvalvoja ja asianajaja valittavat siitä lähes automaattisesti. Tyttöä todennäköisesti vain kuullaan asiasta.

No, tietenkin näin, ei täällä kukaan uskokan, että tyttö asiansa takana on. Missä se on julistettu pöpiksi?

Vierailija
22/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi oli vasta kk ollut 15 eli rikosoikeudellisesti vastuussa. Kyseessä on lapsi

Kyllä 15v tietää mikä on oikein ja mikä väärin. Varsinkin kun puhutaan murhasta eikä pikkuruisesta valkoisesta valheesta. Hän on tiennyt tekevänsä väärin (miksi muuten olisi keksinyt tarinoita sisään tunkeutuvasta tyypistä), siitä huolimatta on tietoisesti päättänyt hankkiutua kilpailijasta eroon. Noin kylmäverisellä ajatusmaailmalla varustettu ihminen on uhka yhteiskunnalle, oli sitten 15v tai 35v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään toi lyhyempi tuomio pelota mutta jos saisi tuon rikosrekisterimerkinnän poistettua, se pelottaisi. Miettikääpä, siitä tytöstähän voisi silloin tulla vaikka opettaja tai lastenhoitaja päiväkotiin.

Vierailija
24/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve 15v tajuaa jo tasan tarkkaan, mikä on oikein ja mikä väärin. Ei 15v ole enää lapsi muuten kuin lain nojalla.

Vierailija
25/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 15v pöpiksi julistettu itse päätä tuomionsa muutoksenhausta. Edunvalvoja ja asianajaja valittavat siitä lähes automaattisesti. Tyttöä todennäköisesti vain kuullaan asiasta.

No, tietenkin näin, ei täällä kukaan uskokan, että tyttö asiansa takana on. Missä se on julistettu pöpiksi?

Mielentilatutkimuksessa, jonka perusteella joutui pakkohoitoon.

Vierailija
26/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielentilatutkimuksessa, jonka perusteella joutui pakkohoitoon.

Tai näin siis ymmärsin tuon iltasanomien uutisen.

Vierailija
27/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on psykopaatti, ei mielestään ole tehnyt mitään väärin. Totta kai siis valittaa.

Vierailija
28/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyydellä ole rajaa. 16 puukoniskua ja tappamista ainakin kymmenen minuutin ajan kun uhri huutaa apua ja yrittää pakoon. Kertoo kylmäverisyydestä. Normaali ihminen varmasti havahtuisi jo ekasta puukoniskusta että mitä in tullut tehtyä ja se verimäärä..

Tottakai normaali ihminen havahtuisi. Ja tietenkin normaali 15-vuotias tietää, että tappaminen on väärin (tietäähän sen jo 4vuotias!).

Tosin normaali ihminen ei myöskään kuvittelisi, että "kilpailijansa" murhaaja on jotenkin haluttua parisuhdemateriaalia. Tämä minusta kertoo, että todellisuudentaju on selvästi vähintään hämärtynyt.

Vierailija
29/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa teinipildeä tuomarille, niin saattaa se tuomio siitä vähän tippua.

Vierailija
30/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi oli vasta kk ollut 15 eli rikosoikeudellisesti vastuussa. Kyseessä on lapsi

Mitä sä sekoilet? Se on ihan yksi lysti onko se täyttänyt sen 15 vuotta edellisenä päivänä vai puoli vuotta sitten. Nuorena tehdyistä rikoksista saa sitten alennusta eli hyvitystä. Se rikosoikeudellisuuden raja on vedetty 15 ikävuoden kohdalle ja sillä siisti. Se on ihan sama kuin täysi-ikäisyydenkin kanssa, sä olet täysi-ikäinen sinä päivänä kun sä täytät 18 vuotta, et edellisenä päivänä etkä huomenna. Et vaikka sä tuntisit itsesi ihan yhtä kakaraksi/aikuiseksi kuin aiemminkin.

Ja tuollainen "lapsi" joka kylmäverisesti ja harkiten pystyy murhaamaan luokkakaverinsa kuuluu loppuiäkseen lukkojen taakse.

Vierailija
31/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltikin. Mun lapsi oli viikon ajan ollut 12v, törttöili eikä sääliä annettu, eli maksaa tötöilynsä... Kaverinsa oli vielä 11v, ei joutunut maksumieheksi, kuukauden päästä vasta täytti 12v.

Johonkin se raja on vedettävä koska eihän siitä tulisi mitään, jos sitä ruvettaisiin jokaisen kohdalla erikseen arpomaan. Jos tämä tyttö olisi ollut "fiksu" niin olisi sitten murhannut ennen synttäreitään niin ei tarvitsisi nyt jälkeenpäin vinkua kun joutuu seisomaan tekojensa takana.

Vierailija
32/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltikin. Mun lapsi oli viikon ajan ollut 12v, törttöili eikä sääliä annettu, eli maksaa tötöilynsä... Kaverinsa oli vielä 11v, ei joutunut maksumieheksi, kuukauden päästä vasta täytti 12v.

Johonkin se raja on vedettävä koska eihän siitä tulisi mitään, jos sitä ruvettaisiin jokaisen kohdalla erikseen arpomaan. Jos tämä tyttö olisi ollut "fiksu" niin olisi sitten murhannut ennen synttäreitään niin ei tarvitsisi nyt jälkeenpäin vinkua kun joutuu seisomaan tekojensa takana.

Näin juuri, jossain se raja on, ja sillä mennään. Kyllähän se tuolloin harmitti ihan simona.

Joku kirjoitti, että tuon tytön tulee olla lukittuna loppuelämänsä ajan, kyllä, jos ei parane, mutta tottakait hänen pitää päästä vapauteen, jos tervehtyy, eikä ole pelkoa, että jatkossa on vaaraksi muille.

Vierailija
33/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olette avanneet lapselle lapsilisätilin heti syntymän jälkeen, niin on ehkä varaa maksaakin.

Vierailija
34/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olette avanneet lapselle lapsilisätilin heti syntymän jälkeen, niin on ehkä varaa maksaakin.

Silloinhan lapsi ei itse maksa, vaan yhteiskunta.

Vierailija
35/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aikalailla ettei tunne mitään katumusta teosta. Ajatelkaa uhrin perhettä mitä ovat joutuneet kokea.

Vierailija
36/47 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatilla ei ole omaatuntoa saatika katumusta teoistaan. Häntä vain harmittaa kiinnijääminen.

Vierailija
37/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alentuneesti syyntakeinenhan se oli? Ja kyllä keskustelusta huomaa että kuvitellaan tytön päättävän oikeusasioistaan itse. Joka tapauksessa karmea teko, ja on syytä jäädäkin ikuinen rikosrekisteri moisesta.

Vierailija
38/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan lapsi ei itse maksa, vaan yhteiskunta.

Mitä väliä, pääasia, että korvaukset tulee maksettua.

Vierailija
39/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös, kuka haluaisi joutua elämään tuollaisen ihmisen kanssa? Jos tyttö pääsisi vapauteen jo 5v päästä, niin teinimurhaaja voisi olla vaikka teidän lasten luokalla. Ei kai siltä voi kieltää opiskelua murhasta huolimatta.

Vierailija
40/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ole tyttö itse, joka tajuaa vaatia yhtään mitään. 

Asianajaja muotoilee jutut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi