Miten miehesi käyttäytyisi jos...?
Heräisit siihen, että et saa unta kun miehesi on valloittanut koko sängyn. Nukkuisi siinä poikittain keskellä sänkyä. Yrität sanoa miehelle, että siirtyisi siitä nyt omalle puolelle. Miten miehesi reagoisi? Omani potki minut mustelmilla, alkoi huutamaan kun eläin ja haukkui pystyyn.
Turha sanoa, että se olisi vienyt miehen yöunet, koska mies nukahti sen jälkeen samantien eikä herännyt koko yönä.
Kommentit (16)
Kannattaa erota. Oma mieheni vaan pitäisi epämääräisen "mm" äännähdyksen ja sitten siirtyisi
En mielelläni herätä miestäni yöllä, hän on ollut rauhanturvaajana tiukassa paikassa ja säikähtää aina hitosti jos herätetään kesken unien. Menisin vain varovasti myös poikittain häneen kiinni.
Katsoisi mua hölmistyneenä unenpöppörössä ja siirtyisi laiskasti.
Potki mustelmille? Miksi et lähtenyt? No omani on pahimmillaan nipistänyt!! Myös huitoo 😡 Hereillä on ihan herrasmies 😄
Vierailija kirjoitti:
En mielelläni herätä miestäni yöllä, hän on ollut rauhanturvaajana tiukassa paikassa ja säikähtää aina hitosti jos herätetään kesken unien. Menisin vain varovasti myös poikittain häneen kiinni.
Samaa mietin, että olisi varmaan pitänyt itsekkin siirtyä poikittain, mutta ei vaan tullut siinä mieleen.
ap
Mumisisi unissaan jotain ja vaihtaisi asentoa lusikkaan kanssani.
No teen noin usein. Meillä lapsetkin tulevat välillä öisin viereen, joten välillä joutuu tönimään miestä, että tekee tilaa kaikille. Joskus mies lähtee vapaaehtoisesti sohvalle.
Harvoin kehotan tähän, mutta aiothan potkaista takaisin? Potki ihan pihalle saakka. Mitenkään muutoin ei voi fiksu ja järkevä nainen tilanteessasi toimia! Potki heti pihalle niin tulee varmasti tehtyä.
Eikös voi olla omat sängyt, jotka tarvittaessa siirtää yhteen? Edes metrin väli?
Meillä se taitaa olla minä, joka ahdistaa miehen seinään kiinni :D molemmat siirtyy kyllä kiltisti, jos toinen pyytää.
Aika outoa, jos potkimaan alkaa.. Onko muuten ongelmia? Leveämpi sänky kannattaa hankkia :)
Alkaisi halailemaan ja haluaisi seksiä 😃
Muutaman kerran olen vahingossa herättänyt ja niin on käynyt.
Sen jälkeen olen ihan tarkoituksellakin herättänyt 😉 Ihana ihana mies ❤
Muulloinkin on ängennyt liian lähelle ja on vaan nätisti pyynnöstä siirtynyt omalle puolelle. Viime yönä sitten saikin kunnon kohtauksen. Yritti kovaa potkimalla tiputtaa minut lattialle. En minäkään ole raivokohtausta saanut, vaikka mies joskus joutunut herättelemään.
Joka ilta kaljaa hörppii yöhön asti. Jos on noin kova unenpuute niin kannattaisi varmaan mennä nukkumaan aiemmin kun yhdeltä yöllä. Lapsille on välinpitämätön. Jos joku tekee pienimmänkin virheen niin alkaa haukkumaan, ihan kuin lapsista ei olisi mihinkään.
Töiden jälkeen menee nukkumaan, sitten alkaa yhdeksään asti kestävä pelimaraton tietokoneella. Yhdeksästä yöhön asti makaa sängyssä tabletilla kaljaa juoden.
ap
Vierailija kirjoitti:
Alkaisi halailemaan ja haluaisi seksiä 😃
Muutaman kerran olen vahingossa herättänyt ja niin on käynyt.
Sen jälkeen olen ihan tarkoituksellakin herättänyt 😉 Ihana ihana mies ❤
Niin, näin on käynyt ennen, mutta nyt mies tuntuu muuttuneen raivohulluksi. Saa kohtauksia vaikka mistä pienistä asioista.
ap
Mieheni varmaan ensin tuijottaisi hölmistyneenä unenpöpperöisenä ja sitten tajuttuaan tilanteen mutisisi anteeksipyynnön ja siirtyisi omalle paikalleen.
BING BING PENiS YOO NAISET TÄÄLLÄ PUHUU JUHA SINKKINEN
HUGE BIGCOCK
MITÄ JOS NAINEN PETTÄÄ JA VETÄÄ MIESTÄ KAKKASeEn
Pari kirjoitusvirhettä, mutta eiköhän siitä selvän saa...