Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että en ole koskaan ihastunut keneenkään enkä halua vakituista suhdetta?

M25
16.03.2016 |

Olen täydellisen tyytyväinen asemaani. Minulla on muutama nainen, keneltä saan aikalailla vakituisesti seksiä, kun haluan. Jos näiltä ei heru, saan baaristakin ihan hyvällä todennäköisyydellä lämmintä koloa. Olen 25v enkä ole ikinä ihastunut keneenkään enkä haaveile todellakaan parisuhteesta.

Onko normaalia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, hakeudu hoitoon

Vierailija
2/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa heti soittaa ambulanssi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaa et oot homo

Vierailija
4/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyvyttömyys ihastua ei ole normaalia. Psyykkinen tai neurologinen poikkeama.

Vierailija
5/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, kuuluu tuohon ikäkauteen. Monet miehet laiskuuttaan jämähtää parisuhteeseen.

Vierailija
6/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaalia on , että sun ikäinen mies  joka ei haaveile parisuhteesta viettää aikaansa vauva av:lla.

Vierailija
7/7 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet täydellisen tyytyväinen asemaasi, niin miksipä sitä pitäisi murehtia? Itse olen myös M25, mutta elämäntilanne on aika päinvastainen, eli olen seurustellut reilu viisi vuotta, saanut yliopiston sinä aikana suoritettua ja asuntolainaa maksellut sen jälkeen, eli asutaan yhteisessä asunnossa ja ensimmäinen lapsikin on vielä tulossa tämän vuoden puolella, jos kaikki menee hyvin. Olen myös täydellisen tyytyväinen asemaani, mutta eipä se nyt mikään "kaikille oikea" tilanne ole :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi