Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet valittaa etteivät saa naista?

Vierailija
16.03.2016 |

Mun mielestä tässä maassa on miesten paratiisi ja tarjontaa on todellakin niin paljon ku haluu vastaanottaa, vai eikö ne ressukka miehet tajua naisen anatomiaa ollenkaan? En itseeni pidä edes komeena, lyhyt ja ihan keskiverto miehen näköinen, mutta sisäisesti lämmin ja tiedän mitä naiset mieheltä haluu. Noilla nikseillä pillua olis tarjolla enemmän ku haluu vastaanottaa ja ulkonäöllisesti laidasta laitaan... Mies 30v

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait pillua? Vau mikä saavutus. Palkinnonko haluat?

Vierailija
2/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on ilmeisesti sosiaalisesti kömpelöitä ja ihan liian kännissä baareissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies ja haluat kysyä miehiltä, että miksi he valittavat, kun eicvät saa pillua, niin miksi tulet esittämään kysymyksesi vauvapalstalle?

Vierailija
4/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei vaan oikeesti tiedä mitä tehdä naisten kanssa, miten lähestyä naista. Ovan vähän naispelkoisia, vaikka eivät sitä itse ikimaailmassa myönnä.

Sulla on asiat hyvin, ole siitä iloinen.

Mulla on tuttu, joka on sitä toista laitaa. Kärsii naisen puutteesta, haluaisin auttaa, mutta vaikeaa se on, kun ei olla kuitenkaan niin läheisiä.

T. Keski-ikäinen akka

Vierailija
5/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaamunan haluu-uu-u

Vierailija
6/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon aina se "hyvä mies mutta jollekulle muulle". Kaukana paratiisista

Vierailija
7/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian älykäs naisille. Naiset ei ymmärrä mun juttuja.

Vierailija
8/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen niksi on olla sisäisesti lämmin?

Vierailija
9/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on ilmeisesti sosiaalisesti kömpelöitä ja ihan liian kännissä baareissa. 

En minäkään niin sosiaalinen ole edes ja ikinä en edes ole baarista naisia etsinyt tai ylipäätään humalassa, mutta oikeista asioista (joita tiedän naisten arvostavan) keskustelemalla ja osoittamalla kiinnostusta saan naisen kiinnostumaan minusta. Olen ehkä vähän pelimies, mutta enemmän tai vähemmän vakavia hoitoja on tähän ikään mennessä ollu reilusti yli 50 ja en muista olisinko ikinä saanut pakkeja naiselta johon olen halunnut tutustua... Mies 30v

Vierailija
10/10 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu... oma muija antaa jokapäivä... yleensä se kyllä menee niinpäin että naiset pyytää multa seksiä enkä mä naiselta, mul on taito esittää kilttiä ja viatonta, olla naisten mieleen ja viedä huomio muualle seksistä, nainen alkaa arvostaa ja haluta mua, en edes pyydä vaan nautin siitä kun nainen pyytää... Mies 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi