Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten pukeutuminen - missä itsekritiikki?

Vierailija
16.03.2016 |

Olen viime aikoina törmännyt tähän ilmiöön, että naiset käyttävät niin ohuita ja nuolevia housuja, että ihan kaikki näkyy läpi. Mistä lähtien on ollut ok, että pyöreätkin naiset käyttävät ohuita trikoopöksyjä, joista näkyvät kaikki takapuolen ja reisien läskikuhmurat läpi? Kaikkein kamalimman tapauksen näin tänään, kun kävelin tällaisen nuoren naisen perässä. Hänellä oli jonkinlaiset trikoohousut, mutta ne olivat niin ohuet että iho näkyi läpi. Jouduin katselemaan muhkuraisia persposkia ja reisiä. Se muhkuraisuus olisi vielä mennyt, mutta kun se ihokin näkyi! Miettikää miltä tuntuu kävellä tuollaisen naisen perässä, joka ei edes alushousuillaan tajua ahteriaan peittää vaan käyttää jotain stringejä niin että persposket näkyy vaatteiden läpi! Eikö näillä ihmisillä ole peiliä, että voisivat kotona tarkistaa näkyykö se perse vaatteiden läpi vai ei?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen kuulluu näkyä läpi. Sä et vaan tajua.

Vierailija
2/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä samaa mieltä, että ohuen ohuet trikoopöksyt ei kuulu housuiksi oli sitten hoikka tai pyöreä.

Se pitää tosta läpikuultavuudesta todeta, että oikesti sitä ei välttämättä itse huomaa!

Minä tilasin netistä tosi kivan, pehmeän, ohkaisen puseron, ja himassa sitä peilin edessä monesti mallailin, ja hyvältä näytti. Ihan lempipuseroksi muotoutui heti.

Kunnes osuin kirkkaasti valaistuun hissiin jossa oli peili, ja huomasin että siitähän kuultaa rintaliivien kuviointi, napa yms. ihan kaikki läpi.  Kodin himmeässä valaistuksessa en ollut asiaa koskaan huomannut, vaikka monesti olin paidan kanssa peilaillut. Hieman nolotti, kun rupesin pohtimaan missä kaikkialla paidan kanssa olin kulkenut tyylikkäänä ja asiantuntevana toimistotätinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan iho näkyy? Voi ei

Vierailija
4/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin löysiä ja tummia kesähousuja aika monta kertaa, ennen kuin tajusin että niistä näkyy takaa alushousut läpi. Ovat toki ohuet, mutta en ollut tullut ajatelleeksi, että muutkin kuin vaaleat tai tiukat vaatteet voivat olla yllättävän läpinäkyviä.

Vierailija
5/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota sua katsomaan jonkun persettä.

Vierailija
6/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas naurattaa naiset jotka luulee näyttävän Kardashianilta sen ison perseensä kanssa, juu ei näytä vaan ihmiset näkee vain ylipainoisen naisen jossa ei ole pätkän vertaa seksikkyyttä, joten ei ne kireät farkut sovi.

Vierailija
7/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin hienoa, että nykyään löytyy nuoria naisia joita ei ole saatu häpeämään itseään vaikkeivät vastaakaan kapeaa naisihannetta! 😘 💫 🌸 💕 💪

Vierailija
8/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota esiintyy oletettavasti niillä samoilla naisilla, joiden mielestä on ihan täysin fine ja upeaa kävellä puolet valkeana hohkaavasta perseestä paljastavissa tiukoissa minimini-mikroshortseissa taas kesän tullen... Siis julkisella paikalla. Himassahan ne epäilemättä meneekin pätevinä seksileikkivaatteina. Että sitä vaan, että kun meidän kulttuurissa on tosi tylsästi tapana peittää julkisella paikalla perse, niin tavallaan se pistää näkynä silmään, vaikkei tuijottelisikaan.

Vierailija
9/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nämä hommelit kertovat hienosti pikana ihmisen aivokapasiteetista. Välttyy esim. olettelemasta että tuo tuossa on varmaankin nero, kun huomaa saman tien että kas, sehän käyskentelee siinä perse paljaana. :D

Vierailija
10/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytin löysiä ja tummia kesähousuja aika monta kertaa, ennen kuin tajusin että niistä näkyy takaa alushousut läpi. Ovat toki ohuet, mutta en ollut tullut ajatelleeksi, että muutkin kuin vaaleat tai tiukat vaatteet voivat olla yllättävän läpinäkyviä.

Minua ei pätkääkään haittaa, jos näen toisen alushousut vaatteiden läpi. Tästä poikkeuksena yksi päälle 70-vuotias nainen, jolla oli kesällä juuri sellaiset ohuet, läpikuultavat housut. Tuon ikäiseltä toivoisi jo hillittyä pukeutumista, mutta ei, kirkuvanpunaiset stringit hänellä oli! 

Jos housujen läpi jotain näkyy, niin mieluummin se, että alushousut on, kuin että alushousuja ei ole tai ne on korvattu stringeillä. Älkää vilautelko niitä persposkianne viattomille ulkopuolisille!

Ap

Vierailija
11/23 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin Helsinkiä missä mä asun, kaikki nuoret naiset on todella tyylikkäitä ja laittautuneita, jopa lenkkipolulla / illalla kaupassa on siistit vaatteet tai muodikas ulkoiluasu. En ole kertaakaan nähnyt mitään ylilyöntejä tai "housut unohtui kotiin" -tyyppisiä asuja täällä. Minua katsotaan täällä pitkään kun en jaksa niin panostaa, mutta en itsekään kyllä kulje perse paljaana. En tiedä missä te tällaisia bongailette. Minä olen lähinnä pannut merkille täällä ja muuallakin Helsingissä, että kaikki ovat hoikkia, tyylikkäitä ja laittautuneita, mitään erottuvuutta näkyy todella vähän.

Vierailija
12/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viime aikoina törmännyt tähän ilmiöön, että naiset käyttävät niin ohuita ja nuolevia housuja, että ihan kaikki näkyy läpi. Mistä lähtien on ollut ok, että pyöreätkin naiset käyttävät ohuita trikoopöksyjä, joista näkyvät kaikki takapuolen ja reisien läskikuhmurat läpi? Kaikkein kamalimman tapauksen näin tänään, kun kävelin tällaisen nuoren naisen perässä. Hänellä oli jonkinlaiset trikoohousut, mutta ne olivat niin ohuet että iho näkyi läpi. Jouduin katselemaan muhkuraisia persposkia ja reisiä. Se muhkuraisuus olisi vielä mennyt, mutta kun se ihokin näkyi! Miettikää miltä tuntuu kävellä tuollaisen naisen perässä, joka ei edes alushousuillaan tajua ahteriaan peittää vaan käyttää jotain stringejä niin että persposket näkyy vaatteiden läpi! Eikö näillä ihmisillä ole peiliä, että voisivat kotona tarkistaa näkyykö se perse vaatteiden läpi vai ei?

Oliko tälläkin ap stringit niiden tiukkojen trikoiden alla vai tavalliset?

Vierailija
13/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit rupsahtaneet kurppanat polttaa taas päreensä kun kevät tulee, koska niiden miehet kuolaa nuorten trikoopöksyisten perään.

Vierailija
14/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että ei saisi pitää peittäviä vaatteita mutta pitää pitää peittäviä vaatteita? Menepäs russsofiili nyt takaisin sinne kouluun.

Vierailija
15/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen huolissani nuorista miehistä, jotka alkaa näyttää vain hirveämmiltä ja hirveämmiltä ananas-tukkineen. Ja kun kulkevat kaveriporukassa, niin KAIKILLA on samanlainen naurettava torttu päässään.

Ei herranjumala. kyllä ennen miehet oli miehiä

Vierailija
16/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi kun mä katson mun nuoruudenkuvia niin syvä myötähäpeän puna nousee naamalle. ei tyyliä, ei itsekritiikkiä, ei rahaakaan ostaa mitään tyylikästä/laadukasta, itsetuunaten ja silloin ei haitannut jos vähän vilahti liikaa.

kierre jatkuu :D 

Vierailija
17/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien on ollut ok tuijottaa muiden takapuolta? Tai tuijottaa yleensä? 

Vierailija
18/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas, jos miehet pukeutuisivat samaan tyyliin kuin jotkut (aika monet) nuoret naiset nykyään. Varmaan poliisi puuttuisi asiaan, vähintäänkin!

Vierailija
19/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän olen huolissani nuorista miehistä, jotka alkaa näyttää vain hirveämmiltä ja hirveämmiltä ananas-tukkineen. Ja kun kulkevat kaveriporukassa, niin KAIKILLA on samanlainen naurettava torttu päässään.

Ei herranjumala. kyllä ennen miehet oli miehiä

Tämä :D kyllä on naurussa pitelemistä :D

Vierailija
20/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota esiintyy oletettavasti niillä samoilla naisilla, joiden mielestä on ihan täysin fine ja upeaa kävellä puolet valkeana hohkaavasta perseestä paljastavissa tiukoissa minimini-mikroshortseissa taas kesän tullen... Siis julkisella paikalla. Himassahan ne epäilemättä meneekin pätevinä seksileikkivaatteina. Että sitä vaan, että kun meidän kulttuurissa on tosi tylsästi tapana peittää julkisella paikalla perse, niin tavallaan se pistää näkynä silmään, vaikkei tuijottelisikaan.

Tästä muistuu mieleen viime kesäinen näky liukuportaissa. Noin 20-25 v naishenkilö, lihavahko ja tunkenut ylleen tiukat mikroshortsit, jotka nousivat paljastaen melkein puoli persettä. Perse oli tietenkin muhkurainen kuten hyllyvät jalatkin. Pahinta tuossa oli, että oli jättänyt alushousutkin alta pois ja paljasteli siinä kulkiessaan pillunhuuliaankin. Oksennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä