Olen raskaana ystävän miehelle
He olivat eroamaisillaan, ja mies suruissaan ja humalassa haki lohtua minusta. Tulin raskaaksi, ja nyt he ovat onnellisesti palanneet yhteen :( Ystävä kertoi miehen tunnustaneen kännihairahduksen "jonkun kanssa", ja he olivat sopineet asian. Kertoisitko raskaudesta ensin tälle ystävälle vai miehelle? Olen ihan sekaisin...
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Jos pidän lapsen, jään kiinni viimeistään sen syntyessä, koska ystävän mies sattuu olemaan ainoa aasialainen koko kylässä. Aborttia en haluaisi tehdä.
Ap
Nyt meni mauttomaks tää provo :D
Porvoossa on varsinainen huoranpenikka tekeillään :D
Jos olisin mies, en koskisi pitkällä tikullakaan näihin "mullehan ei aborttia tehdä!"-naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pidän lapsen, jään kiinni viimeistään sen syntyessä, koska ystävän mies sattuu olemaan ainoa aasialainen koko kylässä. Aborttia en haluaisi tehdä.
Ap
Nyt meni mauttomaks tää provo :D
Miten niin mauttomaksi? Ei ole provo! Auttakaa!
Ap
Olisit raskaana 7 viikolla. Sinuna en kertoisi kellekkään ennenkuin olisit päätöksesi tehnyt. On hyvin mahdollista, että et ole raskaana- munasolu on voinut kiinnittyä väärin, tuhkamuna, olet voinut saada keskeytyneen keskenmenon tai voit saada myös normaalin kesken menon. Noilla viikoilla kaikki on hyvin epävarmaa ja sikiö voi kuolla koska vain.
No, koska vahinko on jo tapahtunut niin ei auta katsoa kuin tästä eteenpäin. Ensinnäkin sun on valitettavasti pakko tunnustaa ystävällesi, koska kukaan ei ansaitse elää sellaisessa valheessa. Ja samalla pääsette sopimaan ja puhumaan asiasta oikeasti. Varaudu kuitenkin kantamaan lapsesta vastuu myös yksin, jos sen haluat pitää. Eipä tässä ole oikein muuta tehtävissä, jos et aborttiin halua.
Joo neuvolaan kannattais ny olla yhteydessä
Vierailija kirjoitti:
Olisit raskaana 7 viikolla. Sinuna en kertoisi kellekkään ennenkuin olisit päätöksesi tehnyt. On hyvin mahdollista, että et ole raskaana- munasolu on voinut kiinnittyä väärin, tuhkamuna, olet voinut saada keskeytyneen keskenmenon tai voit saada myös normaalin kesken menon. Noilla viikoilla kaikki on hyvin epävarmaa ja sikiö voi kuolla koska vain.
Niinpä, kannattaisi eka selvittää että löytyykö syke ennenkuin pilaat teidän kaikkien kolmet välit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ny vaikka kerrot millon sulla oli viimeks menkat? Siitä lasket tähän päivään nii tiedät sun raskausviikot. Testit on vaan suuntaa antavia
Tammikuun 25.
ap
No et ole kyllä sit kolmannella viikolla raskaana :D
No ainakin viikko sitten testiin tuli se "1-2" ... Ja seksin ajankohdan mukaan päättelin että se on tuo 2
ap
Niin hedelmöittymisestä on se 1-2 viikkoa. Etkö nyt ymmärrä?
En tiennyt että ne on eri asia... nolottaa myöntää, en oo koskaan ollut asian kanssa näin läheisissä tekemisissä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko raskaudesta ensin tälle ystävälle vai miehelle? Olen ihan sekaisin...
Et kummallekkaan. Itse olet soppasi keittänyt joten hoida se myös itse äläkä lähde kateellisena tuhoamaan toisten elämää.
No jos tilanne on tosi, niin soita heti tänään neuvolaan, että saat varmistettua raskauden.
"Pahimmas" tapaukses sulla on jo kahdeksas viikko käynnissä (rv7+risat), jos noista sun kuukautisista laskee. Lääkkeellinen keskeytys voidaan tehdä, jos viikkoja on vähemmän kuin yhdeksän. Siitä yli niin menee kaavinnan puolelle.
Toki on mahdollista, että isäehdokas ei ole kaverisi mies. Jos ny oikeen rupee miettimään ja laskemaan sun kk-kiertoas tai tapahtuman todellisuutta, niin isä voi olla myös joku jonka kanssa olet harrastanut seksiä helmikuun alkupuolella?
Totta tai ei, soittaisit neuvolaan/tk, varmista raskaus, tee abortti kaikes hiljaisuudes jos niin päätät, turvautuen johonki aivan toiseen henkilöön kuin ystävääsi tai hänen mieheensä ja käsittelet asian itekseks. Tai pidä lapsi, jos pidät. Kerrot isäehdokkaalle/-kaille, ja annat pallon hänelle /heille, ja hyväksyt sen tosiasian että joudut lapsen ehkä myös yksin kasvattamaan jos ei isä halua olla missään tekemisissä lapsen kanssa.
Ja muutat pois Porvoosta, jossa on vain yksi aasialainen :D
Vierailija kirjoitti:
Kai olimme molemmat surusta sekaisin...
Mistäs surusta se sinä olit sekaisin jos ystäväsi ja hänen miehensä ovat eroamassa?
Lähde 10 kk Thaikkuihin ja palaat lapsen kanssa, joka oli tuliainen...
Aasialaiset miehet ovat tunnettuja tantrakamikaze-siittiöistään. Ne läpäisevät kaikki mahdolliset esteet (myös kondomin). Matkustelin Aasiassa ja siellä tälläinen mies ampui kamikazesiittiönsä 6 millisen pellin läpi...
Jos tämä on totta...Ensimmäiseksi, ne jalat ristiin tai sitomaan putket! Eikö äiti mitään opettanut? Toiseksi, varaa aika neuvolaan ja sieltä raskauden keskeytykseen. Tuntuu kamalalta sanoa tämä, mutta tälle lapselle nyt vain on parasta olla syntymättä. Ja pystyt kyllä tekemään sen, koska pystyit tekemään jotain paljon hirveämpää ystävällesi, tämä "lapsi" sentään on vasta alkio, joten et tapa ketään. Ja olen itse äiti, joten ei tarvitse ruikuttaa kuinka "et voi sanoa noin kun et tiedä miltä tämä tuntuu" tai muuta vastaavaa. Äläkä enää koskaan ota yhteyttä ystävääsi sen jälkeen, kun olet kertonut hänelle mitä olet tehnyt. Hän ansaitsee totuuden, kuitenkin hän sen joskus jostakin kuulee.
Millon tää teidän seksi puuhailu tapahtu?