Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten käytöstavoista.

M46
16.03.2016 |

Olin äsken pienellä iltakävelyllä ja liikennevaloissa vierelle tuli sellainen parikymppinen nainen tiukoissa juoksutrikoissa, söpössä vartalon myötäisessä ohuekossa verryttelytakissa, pitkät vaaleat hiukset naisellisesti poninhännällä. Kaiken kaikkiaan oli todellinen ilo silmälle. Katselin häntä siinä sivusilmällä ja hän kääntyi katsomaan minua päin, hymyilin ja sanoin rempseästi, että "Wau, noin hyvin muodostuneita naisia näkee todella harvoin". Nainen vain pyöritti silmiä päässään ja puhahti oudosti.. Tämän jälkeen juoksi punaisia päin sanaakaan sanomatta..

Tiedän etten ole mikään brad pitt vaan perus lähiöisä, kenellä mahaa on alkanut hieman kertyä ja hiukset ohentua, mutta se ei tarkoita, että minua saisi kohdella kuin roskaa, tai spitaalista..

Kysympähän vain, missä ovat nuorten naisten käytöstavat nykypäivänä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo otsikko paljasti aloitusviestin sisällön.

1/5 provo, piste siitä että edes avasin tämän ja vastasin jotain.

Vierailija
2/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Vanhaan hyvään aikaan tuokin olisi riisunut ne trikoonsa ja pyytänyt sua johonkin puskaan naimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä nuoria kiinnosta teidän pappojen mielipiteet meistä.

Vierailija
4/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Vanhaan hyvään aikaan tuokin olisi riisunut ne trikoonsa ja pyytänyt sua johonkin puskaan naimaan.

Hahaa! 

Vierailija
5/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta, naisen tekemä avaus muuten. Sama tyyppi tehtailee näitä, tarkoitus saada teidät haukkumaan miehiä.

Vierailija
6/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään herrasmiestä joka oikeasti käyttäytyisi noin. Joku palikka kyllä puuttuu aivoista kun kokee tuollaisen käytöksen sosiaalisten normien mukaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi