Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä, että alle kouluikäiset napsii vanhempien lautasilta ruokaa ja se on vanhemmista ok?

Vierailija
16.03.2016 |

Kysymys otsikossa. Itse olen vela enkä niin perillä näistä lapsiperheen syömiskuvioista.

Luin juuri IL:n laihdutusjutun, jossa viiden alle kouluikäisen lapsen äiti kertoo, että: "Minun ei tarvinnut tehdä itselleni eri ruokia kuin muulle perheelle, ja itse asiassa lapsetkin ovat nyt innostuneet syömään kasviksia enemmän kuin ennen. Saan nykyään laittaa lautaselleni ylimääräistä kurkkua ja tomaattia, koska lapset tykkäävät napsia niitä siltä omaan suuhunsa."

Minusta kuulostaa oudolta tuo, että lapset saa olla rääpimässä aikuisten lautasilta. Ainakin minun lapsuudenkodissani opetettiin jo ihan pienestä, että kaikki syö ihan omilta lautasilta eikä mene rääpimään muiden lautasille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten lautasilta napsivat korkeintaan Kaunotar ja Kulkuri.

Tuollainen on aivan yhtä sikamaista kuin se, että äidit syövät lastensa kuolaiset jämät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olis kivempi laittaa ne kurkut ja tomaatit suoraan lasten lautasille.

Vierailija
4/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannattaa pysyä kaukana itä-aasiasta :D

Mitä se haittaa jos lapset syö lautaselta?

Vierailija
5/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjöttävää.

Meillä jokainen ottaa kurkkunsa ja tomaattinsa siitä salaattikulhosta salaattiottimilla. Ei todellakaan toisten lautasilta.

Vierailija
6/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olis kivempi laittaa ne kurkut ja tomaatit suoraan lasten lautasille.

Samaa ihmettelen... Samalla vaivalla ne vihannekset laittaa lasten omille lautasille.

Vierailija
7/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet vela. Huh huh.

Vierailija
8/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se, kun jotkut ei osaa opettaa lapsilleen, että jos syödään tikkuvihanneksia ja on yhteinen dippikulho eikä oma, niin kun vihannesta on kerran puraistu, ei sitä samaa kuolaista vihannesta laiteta enää uudestaan sinne dippiin uimaan!

Vierailija
9/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiiii, oksettavaa, yööök. Onpas ihan kauheeta. Arvatkaas, mikä on yök ja ällöttävää? Vaikka se, kun oksensin eilen jäätelö muovipussiin. Se oli yök ja inhottavaa, ei syöminen.

Vierailija
10/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olet vela. Huh huh.

Mitä pahaa aloituksessa on?

Vierailija
11/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyiiii, oksettavaa, yööök. Onpas ihan kauheeta. Arvatkaas, mikä on yök ja ällöttävää? Vaikka se, kun oksensin eilen jäätelö muovipussiin. Se oli yök ja inhottavaa, ei syöminen.

Meni tunteisiin?

Vierailija
12/12 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaistahan se vähän on, kun ei ole sitä omaa elämää ja yksin kotona asioita miettii. Ventovieraiden ihmisten ruokailut omissa kodeissaan alkavat ahdistaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme