Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä Oreo-tuotteet myyvät Suomessa niin hyvin?

Vierailija
16.03.2016 |

Eivät ne muissa maissa ole hitti ja Suomessakin aiemmin, kun olivat täällä myynnissä, niin myynti oli ihan minimaalista. Nyt Oreo-suklaat ja muut Oreo-tuotteet viedään käsistä... Miksi? :D

http://www.msn.com/fi-fi/ruoka-ja-juoma/ruokauutiset/j%c3%a4rjet%c3%b6n…

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vegaanisia ovat ja sipsikaljavegaanius on aika ilmiö

Vierailija
2/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis eivät kaikki oreoita sisältävät tuotteet, mutta itse keksit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin taisi olla myynnissä K-kaupoissa kalliilla, nyt Siwoissa halvalla. Ostin itsekin niitä keksejä, mutta kyllä dominot on parempia. Kitalakeen tarttuvaa sorttia se oreo-keksien rasvainen täyte.

Vierailija
4/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat Amerikkaa, siksi.

Vierailija
5/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Oreoista enemmän kuin Dominoista, Oreon se kuori on ihanan rapsakka ja kuitenkin vähän sitkoinen. En mä mihinkään fanikerhoon kuulu, mutta ostan jos keksejä tekee mieli.

Vierailija
6/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se paketti eniten asiakkaan silmää miellyttävä? Keksit sopii moneen makuun.

Paras hinta-laatusuhde. Luultaavasti vedään eniten tuliaisiksi ja siksi kovin suosittu. Helppo valinta.

Vierailija
7/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat Amerikkaa, siksi.

Paitsi kun eivät ole.

Vierailija
8/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon "löytänyt" Oreot vasta pari viikkoa sitten :D Ennen vaan tuhahtelin että nehän on ihan samanlaisia kuin Dominot ja mikä ihmeen Amerikkavillitys tääkin on, mutta sitten päätin maistaa ja huomasin että ne on hyviä.

Tietääkö joku muuten Oreoiden vegaanisuudesta? Siitä vissiin kovasti kiistellään netissä ja saattaa vaihdella? :D

Vierailija
9/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on muotia. Meilläkin teinityttö rupesi niitä hinkumaan, kun niitä oli hankala saada. Nyt kun niitä on joka paikassa, innostus on ohi. Minä nyt sitten olen löytänyt ne, ja käytän niitä leivonnassakin. Pinterestissä on älytön määrä oreoreseptejä, joissa oreot on raaka-aineen asemessa.

Vierailija
10/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis eivät kaikki oreoita sisältävät tuotteet, mutta itse keksit

Ai on?? En tiennytkään, ja näin lihansyöjänä vaikea kuvitella että mikään vegaaninen herkku vois olla niin hyvää :D Ja olen siis hulluna oreoihin

Vierailija
11/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oreot kastettuna maitoon, nam.

Vierailija
12/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku muuten Oreoiden vegaanisuudesta? Siitä vissiin kovasti kiistellään netissä ja saattaa vaihdella? :D

Ainakin tuo paketti, minkä K-Supermarketista ostin, oli vegaaninen. Saattaa kuitenkin sisältää jäämiä maidosta, eli ei välttämättä sovi esim. maitoallergiselle. Itse vegaanina syön kyllä noita "saattaa sisältää" -tuotteita, enkä pyydä Subin myyjää vaihtamaan hanskoja lihasubin tekemisen jälkeen jne.

Vierailija
13/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni USA:ssa ja ehkä briteissä myytävät Oreot eivät ole vegaanisia.

Vierailija
14/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Oreoista enemmän kuin Dominoista, Oreon se kuori on ihanan rapsakka ja kuitenkin vähän sitkoinen. En mä mihinkään fanikerhoon kuulu, mutta ostan jos keksejä tekee mieli.

Keksi on oreoissa mielestäni dominoita paremman makuista, mutta täyte maistuu "halvalta" rasvalta, eli olettaisin sen jyssähtävän verisuonien seinämiin. Ja tosiaan tarttuu kitalakeen.

Vierailija
15/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kinkkuplaneetat

Vierailija
16/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuo paketti, minkä K-Supermarketista ostin, oli vegaaninen. Saattaa kuitenkin sisältää jäämiä maidosta, eli ei välttämättä sovi esim. maitoallergiselle. Itse vegaanina syön kyllä noita "saattaa sisältää" -tuotteita, enkä pyydä Subin myyjää vaihtamaan hanskoja lihasubin tekemisen jälkeen jne.

Okei, kiitos! En oo kamalasti kiinnittänyt huomiota, oon vaan kuullut että ne ois vegaanisia ja googletellessa tuli eteen jotain keskusteluja missä tuota mietittiin :D

Vierailija
17/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat Amerikkaa, siksi.

Paitsi kun eivät ole.

Kyllä ne ovat sieltä lähtöisin.

Vierailija
18/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset uskovat, että tuhansien kilometrien päästä tuotu moska on parempaa. 

Vierailija
19/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube-ilmiö, ainakin nuoremmat ovat saaneet "mainostusta" sitä kautta.

Vierailija
20/33 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi on oreoissa mielestäni dominoita paremman makuista, mutta täyte maistuu "halvalta" rasvalta, eli olettaisin sen jyssähtävän verisuonien seinämiin. Ja tosiaan tarttuu kitalakeen.

Rasva ei tartu verisuonten seinämiin, paitsi jos se hapettuu, ja seinämään tulee tulehdus. Suomessa näissä tiedoissa tullaan 50 vuotta jäljessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi