Teemu Selänne on turkulainen - oli tän päivän Hesarissa
Teemu on syntynyt Turussa eikä stadissa...BUAHHAHA!
Kommentit (13)
Sillä ei ole mitään merkitystä missä Teemu on syntynyt. Teemu on seksikäs,komea ja loistava pelaaja. PANISIN!
Olisivatko kaikki lähdeteokset muka väärässä?
Jos on asunut vain hetken Turussa niin siitä ei ole välttämättä tehty virallista syntymäpaikkaa.
Vierailija:
Olisivatko kaikki lähdeteokset muka väärässä?
sattuivat vaan olemaan purjehtimassa Turun edustalla kun synnytys kännistyi, ja tästä syystä Teemu on siis syntynyt Turussa. Syntymäpaikaksi on merkitt kuitenkin se kaupunki missä ovat asuneet.
On mun ystäväkin syntynyt Oslossa, mutta ihan on suomalainen ja asunut aina Suomessa.
ettekö tähän ikään mennessä tiedä, että syntymäpaikka on KOTIKUNTA??? idiootit...
Suomihan on täynnä kuntia joissa ei ole edes sairaalaa!! Silti vaikka joku on konkreettisesti syntynyt Tampreella sairaalassa, syntymäkunta voi olla RYMÄTTYLÄ.
BUAHAHAA aikuiset naiset noin yksinkertaisia???
Mä olen syntynyt Vaasan keskussairaalassa ja kyllä, kaikille kerron syntymäkuntani olevan Lapua. ETKÖ OIKEASTI TAJUA???
Mun lapset on syntyneet Vantaalla, vaikka Vantaalla ei ole synnytyssairaalaa, en mä sano, että muksut on syntyny Helsingissä Ootpa harvinaisen hölmö
Vierailija:
Minullakin on passissa eri syntymäaika kuin missä oikeasti olen syntynyt. Jos on asunut vain hetken Turussa niin siitä ei ole välttämättä tehty virallista syntymäpaikkaa.
Vierailija:
Sillä ei ole mitään merkitystä missä Teemu on syntynyt. Teemu on seksikäs,komea ja loistava pelaaja. PANISIN!
Syntymähetkellä he olivat kuitenkin veneilemässä Turussa.
Teemun syntymäkunta on silti Helsinki, koska se oli vanhempien kotipaikka sillä hetkellä.
Vieläkö on jollekin epäselvää?
Että buahhahhaaa vaan ittelles. Taidat olla ainoo, joka on luullu Teemua stadilaiseks, ap.