Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abi miettii: kannattaisiko laittaa lääkiksen ohella hakulomake johonkin muuhunkin kouluun?

Vierailija
16.03.2016 |

Minua kiinnostaa:
-ihminen
-luonnontieteet
-kielet
-psykologia

Todistus: Äikkä L, pitkä saksa L, biologia E, lyhyt matikka E, ka 8,9

Keväällä tulee vielä kemian, englannin ja keskipitkän ruotsin arvosanat todistukseen.

Mihin kannattaisi hakea lääkiksen ohella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaikka lukemaan biologiaa pariinkin yliopistoon.  Aina kannattaa olla varalla muitakin paikkoja jos et pääse lekuriksi lukemaan.

Ja jos oot oikein fiksu niin haet lukemaan lakia.

Vierailija
2/5 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää, lasketaanko sinut ensikertalaiseksi hakijaksi vuoden päästä keväällä, mikäli olet opiskellut toista tutkintoa aiemmin. Käsittääkseni keväällä 2017 saattaa olla jo ensikertalaiskiintiöt käytössä ainakin joillain yliopistoilla? Jos näin on, niin voi olla että ei kannata hakea tänä keväänä muualle /ottaa paikkaa varavaihtoehdosta vastaan, jos tosissasi haluat juuri lääkikseen. Muutoin esimerkiksi biologia, kemia tai matikka ovat varmasti hyviä vaihtoehtoja.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pepun reijästä, että enää ei voi mennä opiskelemaan jonnekin muualle ja testata vuosittain, josko pääsisi unelmapaikkaansa. Näin ihmiset sitten tuhlaavat vuosiaan sen sijaan, että odotellessa voisi opiskella lähialaa ja kartuttaa osaamistaan.

Vierailija
4/5 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia ja kemia varmasti tukevat lääkistavoitteita.

Eikö lääkiksen pääsykokeeseen tarvita pitkää matikkaa?

Vierailija
5/5 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilsaa suosittelisin minäkin. Olen itse viimeisen vuoden opiskelija (pääaineeksi on ihmisgenetiikka) ja olen hyvin tyytyväinen valintaani. Työskentelen kantasolututkimuksessa, työ on mielenkiintoista ja monipuolista.

Onnea viimeisiin kirjoituksiin :)