Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seinäjoelta silmälasit (apuja kaivataan, mukana myös oma kokemus)

Vierailija
16.03.2016 |

Mistä oikein saisin hyvää palvelua? Minun pitäisi hankkia silmälasit, tällä hetkellä on piilolinssit, ollut jo vuosikausia. Kävin muutama viikko sitten Hyllykallion Prismassa kaupassa ja ajattelin kauppareissun jälkeen, että varaan siitä Silmäasemalta ajan optikolle kun oli niin kätevästi siinä. No varasin ajan, mutta asiakaspalvelija oli AIVAN KAMALA. Vanhempi vaalea naishenkilö, katseli minua arvostellen päästä varpaisiin koko asioinnin ajan, puhui todella alentuvaan sävyyn. Selvästi näki, että ulkonäköni ei häntä miellyttänyt. No, olen juuri saanut lapsen ja muutenkaan en joka päivä jaksa panostaa ulkonäkööni...Varasin ajan perjantaina ja sain sen sentään jo maanantaille. Koko viikonlopun mietein asiaa ja ahdisti ajatus tuohon liikkeeseen menemisestä, juuri tuon asiakaspalvelijan takia, joten maanantai aamun koittaessa päätin perua aikani ja mennä toiseen liikkeeseen. Laitoin Silmäasemalle palautetta asiasta, mutta en ole kuullut sieltä mitään pahoittelua tmv.

No sitten, päädyin Epstorilla olevaa Specsaversin liikettä kokeilemaan. Varasin ajan netistä tämän viikon maanantaille (14.3). Sain kuitenkin asiani hoidettua nopeammin kuin luulin, joten aikaa tuohon oli vielä reilut 2tuntia, joten kävin liikkeessä kysymässä, josko heillä olisi ollut aikoja vielä vapaana. Liikkeessä oli todella kova tunku ja aikoja ei ollut enää vapaana, joten myyjä kysyi että siirretäänkö toiselle päivälle. Päätin sitten, että laitetaan tiistaille (15.3) ja myyjä kysyi vielä erikseen, että onko tuo sama kello 12.20 hyvä aika ja vastasin että kyllä. "Asia kunnossa, varasin sinulle huomiselle ajan tuohon 12.20".

Saavuin Seinäjoelle aamulla n. klo 9 hoitamaan muita asioitani, ettei tule kiire. Olin vaihtamassa vauvani vaippaa ABC:lla n. klo 11.40 kun puhelimeni soi. Specsaversilta soitettiin. "Sulla oli toi aika 11.20 ja sitä vaan ajattelin soitella, että ootko tulossa". Siinä kohtaa tuli hiukan sellaien olo että mitä nyt taas ja korjasin, että aikani on 12.20. "Ei kun se on 11.20 ja meillä ei ole aikaa silloin 12.20". Yritin selittää, että olin eilen käynyt siirtämässä aikani tälle päivälle kello 12.20- "Eikun se on 11.20 ja ootko tulossa". No vauvakin alkoi hermostumaan ja sanoin sitten, että tulen 10minuutin sisään kauhealla kiireellä, kun ajattelin että ovat sössineet jotakin aikojen. "No ei sitä sitten enää ehdi, että siirretäänkö aikaa". Siis ensin soittavat ja kysyvät olenko tulossa ja kun sanon että tulen (vaikka he ovat mokanneet), niin sitten ei enää kelpaakaan. No sanoin että tulen silloin 12.20, KUTEN OLIN AIKANI VARANNUT. "No ei silloin ole enää aikoja kun ne on varattu. Tuolla 13.20 on aika, laitanko sinne?" Koitin vielä kerran selittää, että aikani on 12.20, heiltä vielä kysyttiin, onko 12.20 nyt sitten hyvä. "Ei meillä oo silloin aikoja, tuo 13.20 on aikaisin aika tänään". Luovutin ja sanoin että laita siihen sitten, kun vauvakin hermostui jo todella pahasti. Soittaja tuntui olevan kovin nyreissään kun aloin jo itsekin hermostua ja tiuskaisin että laita siihen sitten se aika.

Tottakai ärsyynnyn kun he mokaavat, vauva huutaa korvan vieressä ja hän väittää kivenkovaan asiakkaalle vastaan. Ei kai se nyt minun syyni ole, että heillä ei osata aikoja varata oikein. Hetken mietittyäni ärsytti niin paljon, että päätin etten mene koko ajalle, enkä edes peru sitä, ihmetelkööt siellä sitten aikojensa kanssa, kun sotkivat minunkin aikatauluni. Tiedän, lapsellista mutta pienen vauvan kanssa on jo muutenkin tarpeeksi hankalaa sovittaa aikatauluja ja sitten tuollainen sotkee entisestään niitä.

Joten, mistä saisin kunnollista palvelua? Instru vai Nissen vai mikä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällä viikolla kävin siellä Prisman Silmäasemalla ja oikein hyvää palvelua sain sellaiselta nuoremmalta naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällä viikolla kävin siellä Prisman Silmäasemalla ja oikein hyvää palvelua sain sellaiselta nuoremmalta naiselta.

Olisinpa minäkin saanut. Käydessäni siellä kyllä oli monta asiakaspalvelijaa tiskin takana, myös nuoria, mutta ikäväkseni juuri tuo vanhempi nainen sattui tulemaan minua palvelemaan. Mitenkä nuo keskustan muut optikkoliikkeet?

Ap

Vierailija
4/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optisus-liikkeestä keskustasta oon hommannut useammat lasit, kivoja myös vähän erilaisia kehyksiä, runsaasti malli -ja vörivalikoimaa, asiantuntevat eikä yhtään tyrkyttävät myyjät/optikot. Ei oo kyllä mikään halpakauppa mutta ei itseään sellaisena markkinoikaan. Omat lasit tulleet maksamaan yleensä 450-500e luokkaa (yksitehot, kaikki ohennukset, pinnoitteet, reunahionnat ym). Piilarit päähän (jos kehyksiä valitset ja näkö on jo tarkastettu ja sulla on silmälasiresepti olemassa), vauva jää kotiin/hoitajalle. Ei noin tärkeää asiaa voi vauva mukana hoitaa.

Vierailija
5/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Optisus-liikkeestä keskustasta oon hommannut useammat lasit, kivoja myös vähän erilaisia kehyksiä, runsaasti malli -ja vörivalikoimaa, asiantuntevat eikä yhtään tyrkyttävät myyjät/optikot. Ei oo kyllä mikään halpakauppa mutta ei itseään sellaisena markkinoikaan. Omat lasit tulleet maksamaan yleensä 450-500e luokkaa (yksitehot, kaikki ohennukset, pinnoitteet, reunahionnat ym). Piilarit päähän (jos kehyksiä valitset ja näkö on jo tarkastettu ja sulla on silmälasiresepti olemassa), vauva jää kotiin/hoitajalle. Ei noin tärkeää asiaa voi vauva mukana hoitaa.

Kiitos, pitää käydä kokeilemassa :) Optikolla pitäisi käydä ensin, viimeksi olen käynyt 3-4vuotta sitten, joten varmaan pitää ottaa kotelo mukaan jos pitää pois ottaa jossain kohtaa. Muuten voisinkin jättää, mutta olen vasta muuttanut paikkakunnalle kun jäin yh:ksi, joten en tunne ketään ja vieraalle en vauvaani uskalla jättää. Onneksi yleensä nukkuu tyytyväisenä vaunuissa kun ollaan liikkeessä. Hermostuu ainoastaan, jos ei tapahdu mitään esim. hoitoalustalla.

Vierailija
6/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusoptiikka (keskustan liike) on mielestäni paras liike.

Myyjät ovat ainakin omalla kohdallani olleet ystävällisiä ja asiantuntevia.

Kehykset on saanut kotiin kokeiltavaksi, toisin kuin esim. Silmäasemalla.

Hinta-laatu suhde on myös mielestäni kohdallaan.

Vierailija
7/17 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, tuolta Optisusistakin sai muutamat kehykset kotiin, voi kokeilla vähän eri valossa ja vaatetuksessa ja kysyä perheen tai kaverin mielipidettä.

Vierailija
8/17 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus Silmäasemalta täälläkin..

Vierailija
9/17 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon käynyt monet kerrat siinä keskustan silmäasemalla, sielä oon aina saanut hyvää palvelua monelta eri myyjältä!

Vierailija
10/17 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O Olen saanut aina todella hyvää palvelua tuolta samalta Silmäasemalta, vaikka olen tainnut asioida siellä enimmäkseen melko homssuisena, ja olisin nimenomaan sitä suositellut... :( Seuraavaksi olen kuitenkin suunnitellut koittavani jotakin toista paikkaa, koska Silmäasema on ollut kamalan kallis, vaikka olisi mitä alennuskampanjoita. 

Vierailija
11/17 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja Vaasaan

Vierailija
12/17 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on ainakin yks tosi ärsyttävä optikko joka on mielin kielin ainoastaan vanhemmille asiakkaille. Mutta kannattaa vaan pistää palautetta niin kyllä ne joskus siihen puuttuu

Vierailija
13/17 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa minäkin saanut. Käydessäni siellä kyllä oli monta asiakaspalvelijaa tiskin takana, myös nuoria, mutta ikäväkseni juuri tuo vanhempi nainen sattui tulemaan minua palvelemaan. Mitenkä nuo keskustan muut optikkoliikkeet?

Ap

Ap teki aivan oikein, kun perui sen ekan ajan.

Sen verran työläs operaatio se rillien sovittamisrumba, ettei hyvää tulosta tule, jos nenät on norsunrutulla!

Luottamusta tarvitaan.

Lukiessa ei heti selvinnyt missä päin Suomea tapahtui. (ettei tule leimatuksi väärän paikkakunnan liikkeitä, siis, sama ketju = tietty ihan eri palvelu eri kaupungissa).

Mutta itse olen em syistä johtuen ottanut tavaksi jopa ruokakaupan kassalla valita nuoria kassamyyjiä.

Prisma infon naikkosia suorastaan pelkään, ja ostankin muualta tupakit...

- keski-ikäinen kurppaheltta :))

Vierailija
14/17 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kassamyyjät siis valitsen ihan jo varmuuden vuoksi, etukäteisstrategiaa...

- kurppaheltta :))

Vierailija
15/17 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sori, otsikossa olikin paikkakunta

- kurppa

Vierailija
16/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella kannattaa tutustua Optipisteen tarjontaan! https://www.optipiste.fi/

On hyvä valikoima ja hyvä asiakaspalvelu!

Vierailija
17/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi muistaa, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Lisäksi tuo yh-kortin esiin vetäminen näissä kirjoituksissa alkaa olla niin väsynyttä, niin väsynyttä. Onko tämä palsta joku Suomen yh-äitien virallinen narinapalsta?