Tapailemani mies krjoitti tekstiviestiin "puollustaa" en pysty jatkamaan
Kommentit (31)
No en minäkään voisi, jos totta puhutaan.
Aaahhahhahhahhaha! :D Oliko hänellä myös kotona hyvät stereo kaijuttimet?
On sitten sen miehen onni että pääsee kaltaisestasi pilkunn**sijasta eroon jo tapailuvaiheessa.
Tinderissä törmää usein näihin "enään", "kuullostaa" jne. -miehiin. Ensimmäinen virhe ei haittaa, mutta jos mies toistaa sanan usein niin saatan huomauttaa. Aika harvan kanssa keskustelu jatkuu niin pitkään että tarvitsisi huomauttaa. Joskus joku on pahoitellut, kun on luullut että jokin sana kirjoitetaan juuri niin. Ihmettelen myös ihmisiä, jotka q-kirjaimen ääntävät: "guu", kun oikea ääntämistapa on: "kuu". Ihmettelen tuota logiikkaa, kuka ihme sanoo esim. "ihgu" eikä "ihku" :D Vähän huono esimerkki kun ko. sanaa ei oikeastaan käytetä enää, mutta tuli ensimmäisenä mieleen.
Yhdyssanavirheet on myös ärsyttäviä, mutta niistäkään en jaksa huomauttaa, jos keskustelu jatkuu luontevasti eikä mies toistele niitä. Ehkä tapailuvaiheessa voisin mainita, mutta Tinderissä nyt voi jutella niin monen muunkin henkilön kanssa, etten jaksa takertua noin pienii asioihin jos keskustelusta ei päädytä edes treffeille.
Hyvinhän te sovitte yhteen, suorastaan täydennätte toisianne. Toisen kirjoitusvirheissä on liikaa kirjaimia, toiselta puuttuu, voitte lainata keskenänne kirjaimia.
Ensimmäiset n. 300 kertaa jätin huomioimatta sanan "kuullostaa". Sen jälkeen totesin miehelle asiasta, joka pisti sen ennakoivan tekstinsyötön piikkiin. Mitäpä minä sitä kyseenalaistamaan, sillä sen jälkeen kaikki on kuulostannut hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Krjoitti?
Tämä pisti minunkin silmääni😛
Kato telvisiosta doctor Phil, se osaa neuvoa.
Eiks täällä viestittely ole vähän vapaampaa. Pitäiskö kirjoittaa virkamiesten kapulakieltä? Karseeta lukea kun ihmiset kirjoittavat täydellisesti - kivempi saada esim murreviesti. Esim. lähretkö lenkille...
jos mies muuten täydellinen niin kirjoitusvirhe kyllä marginaaliongelma.
Ei kannata ees yrittää tapailla amiskundeja, yleissivistys juuri tota tasoa. Slummailu voi kuulostaa ideana hyvältä mutta... Toteutuksena ei vaan toimi.
Olen äidinkielenopettaja ammatiltani ja sillä tavalla kielelle herkkä, että saan melkein pahoinvointia kirjoitusvirheistä. On vaikeaa sinkkuna löytää oikeaa, kun oikeinkirjoitus on yksi miesehdokkaiden täytettävänä olevista kriteereistä. Olen yrittänyt laskea rimaa mutta sillä tavalla tunnen itseni, että jossain vaiheessa miehen tapa kirjoittaa, on muurina välissämme. Ei auta kuin kärvistellä yksin...
Laitan esimerkin tapailemastani miehestä, josta tuli kuitenkin ystäväni. Jotenkin väärinkirjoitus ei tuntunut enää niin pahalta kaverin kirjoittamana. Vai mitä mieltä olisitte? :)
"homenta.tai siis päivää.sopisko noin yhden puolikahden maissa.sitten mulla olis sellanen extempporee juttu.että jos lähtisit kaveriks kuunteleen musaa serkun juhliin.ne on sellaset ei lapsia aikuisten musiikkipainoset pippalot."
Aha