Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lopetan imettämisen ja opetan pulloon/nokkamukiin?

Tissimaakari
16.03.2016 |

Lapsi on nyt 5kk. Ei syö tuttia taikka pulloa. Haluaisin lopettaa imettämisen 6kk jälkeen. Lapsellani on jo hammas ja puree. Olemme vasta aloitelleet kiinteitä lähinnä perunaa ja porkkanaa sekä kerran oon antanut hedelmää. Joko voisi puuroja alkaa antamaan? Neuvolassa ohjataan imettämään kun maitoa tulee yli äyräiden. Mutta en enään itse halua, koska pullostakaan ei huoli. Nyt on alkanut myös käyttää minun tissiä hupituttina illalla ennen kuin nukahtaa, tästäkin kaiketi pitäisi eroon päästä? Palaan töihin kun lapsi 11kk ja silloin pitäisi jo imetyksen olla loppu.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa sille opettelulle. Jos meet töihin kun lapsi on 9 kk niin se lapsen maidontarve vähenee siihen mennessä niin että riittää kun imetät pari kertaa päivässä. Ja siihen mennessä lapsi oppii juomaan mukista ja syömään muita ruokia.

Maisteluannoksia ruuista saat antaa jo nyt lapsen ollessa 5 kk jos sille tuntuu. Ei tarvi edes odottaa tuohon 6 kk. Eikö neuvolasta neuvottu? Jotkut neuvolantätit on kyllä ylihysteerisiä höppänöitä..

Se vauva kehittyy nyt kovaa vauhtia, elä panikoi vaan anna sille aikaa, parin kk:n päästä tilanne on ihan eri kuin nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla