Toivoton masennus
Olen kärsinyt masennuksesta jo pitkään. En ole saanut käytännössä apua joka auttaisi. Suoritan tällä hetkellä varusmiespalvelusta, olen nyt aliupseerikurssilla. Päälle päin ei varmasti minusta huomaa mitään poikkeavaa, mutta jatkuvasti taistelen itseni kanssa. Tuntuu, että pieninkin asia on aina suuri ponnistus ja olen jatkuvasti hyvin väsynyt.
Käytän ssri-lääkettä, jota en ole kokenut millään tavalla hyväksi saati huonoksi. En huomaa vaikutusta. Kelle minun pitäisi puhua asiasta? Onko olemassa lääkettä joka helpottaisi yleistä väsymystä ja ahdistusta?
Kommentit (7)
Lääkärille tai psykologille! On muitakin lääkkeitä kuin ssri! Voit saada apua kun vain uskallat pyytää!
Voxra on masennuslääkkeistä tehokkain väsymyksen poistaja, ahdistukseen voit tarvita toisen lääkkeen. t.palstatohtori
Lääkkeet nyt harvoin auttavat ketään. Kokeile läsnäoloharjoituksia.
Olen ollut asiakkaana paikkakuntani paykiatrisella kliniikalla 3 vuotta. Muuta lääkettä en masennukseen tai ahdistukseen ole saanut. Uneen ainoastaan ketipinor.
Ap
Ota yhteyttä psyk.polille ja pyydä saada nähdä lääkäri ja kerro hänelle että lääkkeet eivät auta. Pyydä myös lähete terapiaan!
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä psyk.polille ja pyydä saada nähdä lääkäri ja kerro hänelle että lääkkeet eivät auta. Pyydä myös lähete terapiaan!
Pelottaa armeijan keskeytyminen jos minut todetaan kelvottomasksi palvelukseen masennuksen takia. Tilanne tuntuu toivottomalta.
Oletko kokeillut kalaöljykapseleita? Minä sain E-EPA -kalaöljykapseleista avun ja vointini koheni parissa viikossa paremmaksi. Suosittelen. :)