Ei vitsit.. olenko mä outo tyyppi vai?
No tässä hieman taustatietoa. Mun mielestä lapset ovat tosi ihania omat etenkin. Ja sukulaisten, kavereiden, tuttavien lapset on myös tosi mukavia/ihania etenkin tuollaset alle 4 vuotiaat. Mutta eräs lapsi tyttö on todella.. mites sen nyt sanoisi? Jotenkin yöks. En edes tiedä mistä tää johtuu. Eräällä kaverilla on 2 vuotias tyttö. Tytö ei ole mitenkään ilkeä eikä vilkas. Normaali iloinen pieni tyttö, mutta jotenkin sellainen lässytilässyti -tyyppi. Itsellänikin on lapsia ja myös tyttöjä. Ja samanikäisiä ja ovat myös rauhallisia lapsia. Mä en tiedä mikä risoo siinä tytössä. Onhan monilla kavereilla ja sukulaisilla samanikäisiä tyttöjä ja sellaisia iloisia leikkiviä ja rauhallisia, mutta tää on ainut lapsi jota kohtaan tunnen omituisesti
Kommentit (7)
Olen aina inhonnut/kammonnut sellaisia vaaleita, laihoja lapsia. Niillä on punertavat silmänympärykset ja ohuet vaaleat hiukset. Minusta sellaiset on ihan sairaiden häiriköiden näköisiä.
Näin mieheni lapsuuden kuvia, ja mieheni oli ollut juuri sellainen :-( Pelottaa, jos tästä vielä kohdussa olevasta lapsesta tulee samanlainen...
Tässä on mun aloitus viime huhtikuulta:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=3762427&t=3762357&appid=&…
Vierailija:
Olen aina inhonnut/kammonnut sellaisia vaaleita, laihoja lapsia. Niillä on punertavat silmänympärykset ja ohuet vaaleat hiukset. Minusta sellaiset on ihan sairaiden häiriköiden näköisiä.Näin mieheni lapsuuden kuvia, ja mieheni oli ollut juuri sellainen :-( Pelottaa, jos tästä vielä kohdussa olevasta lapsesta tulee samanlainen...
pakko olla sieltä jotain kaunaa ja nyt kun olet miehesi kanssa... hän on varmaan joku entisen elämäsi tuttu!!!
mä olen itse ollut lapsena juuri tuollainen kalman kalpea verestäväsilmäinen ja vaalea ohuthiuksinen. Ja olen inhonnut sitä piirrettä ikuisesti itsessäni ja siksi myös muissa. Nyt aikuisena en enää ole sen näköinen, mutta raskaana ollessani pelkäsin juuri samaa kuin ap, että lapsistani tulisi sellasia... Onneksi mun mies on verevä punaposkinen ruskeatukkainen ja rotevempirakenteinen ja lapset on perineet ne piirteet. Ja ovat kauniita ruskeine paksuine hiuksineen ja terveen näköisiä :)
inhoan sellaisia 4-5 v tyttöjä, jotka ovat sen näköisiä kuin minä olin lapsena. Minä kun vihasin itseäni tuon ikäisenä.
Jos tyttö on ihan erinäköinen, vaikka pitkät hiukset, niin en inhoa häntä olelnkaan. Koska hän ei muistuta minusta.
Lapsen vikahan se ei ole, yritä olla näyttämättä sitä lapselle.Ehkä hän tuo mieleesi jonkun ihmisen tai tilanteen...Tutustu lapseen paremmin, niin ehkä näet hänet omana itsenänsä ja outo olo menee ohi.