Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos olen fyysisesti jotenkin luonnostaan vähemmän jaksava kuin toiset?

Vierailija
16.03.2016 |

Terveydessä ei ole sanottavaa vikaa. Mutta kun mulle tulee vaikka flunssanpoikanen, oon oikeasti tosi uupunut, en tajua miten toiset jaksaa käydä vaikka töissä vähän kipeinä. Tai jos on vähän raskaampi päivä, tuntuu että tarvisin kaksi lepoa sen jälkeen. Olen nainen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama.

Vierailija
2/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yleiskunto. Jaksatteko juosta terveinä edes 5 km putkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kyllä paljon arkiliikuntaa sekä jaksan salilla nostaa, mutta vaikuttaakohan se paljon, että tuollainen aerobinen keskiraskas liikunta jäänyt aika paljon väliin? ap

Vierailija
4/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse olen uupunut koko ajan jatkuvasti ihan ilman mitään flunssiakin :(

Todella surullista, kun ei ikinä huvita töiden jälkeen tai edes viikonloppuisin tehdä mitään, edes kivoja asioita. Saatika sitten niitä pakollisia kotitöitä tms. Olenkin tässä juuri aikalailla samaa miettinyt, että voiko olla niin että kaikki eivät vaan jaksa kokoaikatyötä...?! Kun itse en vaan oikeasti jaksa! Pakkohan se silti on, ei siihen mikään auta. Harmittaa vaan kun koko elämä menee hukkaan. Pelkkää työssäkäyntiä, ja juuri ja juuri täytyy pakolliset hommat hoitaa kun on tiskikasa kattoon asti jne. Kamalaa :(

Vierailija
5/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos oot luonnostaan vaan vähän laiskempi kuin toiset.

Vierailija
6/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut jo ihan peruskouluaikoina, että jaksamiseni saattaa olla keskimääräistä heikompaa. Luulen tosin, että kyse on enemmänkin henkisestä jaksamisesta kuin fyysisestä. Olen vuosikaudet soimannut itseäni laiskuudesta, mutten silti jaksa uskoa tämän olevan puhtaasti vain laiskuutta... Toistaiseksi olen pärjäillyt. En kyllä tiedä, miten käy, kun opiskelujen jälkeen pitäisi siirtyä kokoaikatöihin. Lähinnä jaksanko töiden lisäksi enää mitään muuta :(. Saati jos joskus perustaa perheen..

Vierailija
7/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos oot luonnostaan vaan vähän laiskempi kuin toiset.

Tätähän olen joskus tässä itsekin miettinyt, mutta miten se voisi olla niin, kun en jaksa tehdä oikeasti edes niitä hauskoja asioita?! Niitä mistä joskus ennen nautin. Niistäkin on tullut ihan pakkopullaa, en enää edes nauti mistään. Ja kaikki tämä on alkanut noin kahdeksan vuotta sitten, kahdeksan ja puoli vuotta sitten aloitin ensimmäisen kokoaikatyösuhteeni... :( Ja jos on kyse laiskuudesta, niin mitä voisin tehdä?! Hoidan kuitenkin nuo pakolliset hommat, mutta siinä sitten se. Miten voisin taas alkaa nauttimaan elämästäni? -4

Vierailija
8/8 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yleiskunto ja peruslaiska, ehkä myös asenteessa korjattavaa. Sitkeyttä kehiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi