BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Olen aivan varma, että pudottamisen koreografia oli käsikirjoitettu valmiiksi. Juhan tehtävänä ainoastaan valita, keneen iskee.
On kyllä joo ihan harvinaisen huonosti leikattu ja tuotettu sarja :D
Käsittääkseni oli pistetty kerrankin vähän isompaa budjettia kehiin esim. aktiviteettien suhteen(helikopteriajeluita yms yms), mutta sit varmaan rahat loppunut kesken tuottajan ja juontajan kohdalla. Jotenkin ihan älytöntä kattoa sarjaa, jossa spoilataan jo tapahtumat etukäteen, esim. ton Sannan tippumisen älysi kyllä jo etukäteen niistä pätkistä. Nauratti myös kun Jenny toimi ääntenlaskijana siinä treffiäänestyksessä :D
Oma lemppari on Satu, mutta jotenkin tuntuu että Jenni saattais viedä koko homman. Jenny sopisi tosin ulkonäöllisesti parhaiten!
Musta tuo bachelor vaikuttaa aika tosikolta, jonkin verran kontrollifriikiltä, hyvin paljon tylsimykseltä. Ei pahalla, mutta kyllä nuo naiset ansaitsisivat parempaa. Mies toivoo naisilta hauskuutta ja heittäytymistä ja ties mitä, mutta itse on kuin puupökkelö ja keskittyy olemaan vain Maskuliinen Tosi Mies. Tuo Sannalle tehty temppu oli melko törkeä (ottamatta kantaa siihen, oliko käsikirjoitettu vai ei). Reilua olisi ollut tiputtaa ruususeremoniassa kunniakkaasti ja vetää treffit läpi vaikka kaverillisesti, jos muuhun ei olisi kyennyt.
Mä tunnen Juhan mutta en rupea täällä ruotimaan sen luonnetta ja todellista persoonaa, lähinnä kunnioituksesta sen exää kohtaan. Jonka siis myös tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen Juhan mutta en rupea täällä ruotimaan sen luonnetta ja todellista persoonaa, lähinnä kunnioituksesta sen exää kohtaan. Jonka siis myös tunnen.
No kerro nyt jotain!
Vierailija kirjoitti:
Eli tästä voi päätellä, että Juhalla ei ole ollut helppoa exänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
no tämäpä oli hyödyllinen heitto tähän väliin; tunnen mutten sano mitään. kiitos kun jaoit tämän...
en minäkään mitään liian yksityiskohtaista heidän suhteestaan paljastaisi, jos tuntisin, koska se koskee sitä toistakin ihmsistä joka ei ole valinnut olla julkkis, mutta luulisi että jotain persoonasta irtoaisi joka ei loukkaisi sitä eksää. vai onko se eksä ja heidän yhteiset ongelmat ainoa mikä Juhassa mättää? muuten huipputyyppi?
sanokaa jos on sanottavaa tai älkää sanoko mitään...
Mulle tulee Juhasta vibat, että on kauhea mököttäjä, loukkaantuja ja dramaqueen :D! Tämä siis puhtaasti ohjelman ulosannin perusteella. Tokaissut naisista kaikkea aika pikkumaista, esim. Jennylle se nillitys jostain öö, vitsailusta?
Eihän näillä ohjelmassa olevilla varmaan kellään ole näyttelijäkoulutusta, joten ei ole ihme, jos on hieman jäykkä, kauhuissaan tai keskustelut tuntuvat kankeilta. Ympärillä pyörii kuvausten aikana melko paljon väkeä mm. Ohjaaja , kameramiehiä, äänittäjiä ja avustajia. Kuvausten aikainen hiljaisuus ja kaikkien keskittyminen juuri filmattaviin. Tässä ohjelmassa kamerat eivät kuvaa kuitenkaan jatkuvasti, joten siihen ei varmasti oikein edes totu. Tuotantoporukka varmaan leikkaa sopivia pätkiä ilmeistä, reaktioista ym. antaakseen jotain tietynlaista kuvaa jokaisesta. Ohjelman perrusteella on vaikea määritellä, minkälainen ihminen on todellisuudessa.
Tuohan nyt oli selkeesti luettavissa että pelimies pettäjä on mutta ei viitti sanoa ääneen ettei exä saa jätetyn raukan roolia
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni oli pistetty kerrankin vähän isompaa budjettia kehiin esim. aktiviteettien suhteen(helikopteriajeluita yms yms),
Oma lemppari on Satu, mutta jotenkin tuntuu että Jenni saattais viedä koko homman. Jenny sopisi tosin ulkonäöllisesti parhaiten!
Ja kun yksi sai just ton kalliimman jutun eli helikopterilennon, niin olisiko jo etukäteen valinnut Jennyn?
Mä toivoisin Jenniä tai Satua. Satu voisi olla se valittu myös, mutta Turun Jenni tippunee ihan asuinpaikan takia. Uusperhearki olisi vielä haastavampaa, jos asuu ihan toisella paikkakunnalla. Loput nelikostahan, Jenny, Satu ja Nina, ovat pääkaupunkiseudulta kuten Juhakin.
Pahoin pelkään että nelikosta ekana tippuu Satu. Puhui tuossa tämän viikon TV-jaksossa tai'asta ja Juha kertoi taian kadonneen. Toivoisin silti että Satu menee pitkälle.
Jenni ärsyttää mua yhä enemmän ja enemmän. Mumisee ja hymisee raivostuttavasti, puhuu ihan kuin joku ala-asteikäinen "pussailusta" ja miten on "kaikesta hauskasta pitävä tyttö". Siis muija on kuitenkin kohta jo kolmekymppinen, akateeminen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten ylipäänsä kirjoitat mitään? En ymmärrä, miten sitä ex-naista voisi loukata?? Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään, mitä joku ajattelee mun ex-miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten ylipäänsä kirjoitat mitään? En ymmärrä, miten sitä ex-naista voisi loukata?? Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään, mitä joku ajattelee mun ex-miehistä.
Samaa mieltä siitä että olipa turha kirjoitus/kommentti, ei välttämättä edes tunne Juhaa tai eksäänsä, halusi vaan herättää mielenkiintoa tai jotain.
Mutta yleisellä tasolla, jos olisi heitä koskevaa asiaa, niin et sinäkään ehkä tykkäisi jos julkisuudessa puhuttaisiin exäsi pettämisistä tai muista (=asioita jotka et EHKÄ ole jakanutkaan kaikkien kanssa, vaikka ei se sinun häpeäsi olisikaan jos mies pettää, tai vaikka puhuu sinut ympäri lasten tekoon ja sitten jättää tms jne.). Mutta jos Juhan tuntee niin joo luulisi löytyvän kommentoitavaa luonteesta tai käytöksestä joka ei täysin koske eksäänsä, on kai sillä elämä ollut ennen sitäkin ja sen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä tarkoitettiin, että halutaan kunnioittaa eksän yksityisyydensuojaa, ei haluta loukata sitä kertomalla entisestä kumppanista ja sitä kautta heidän suhteestaan, kuinka on vaikka kohdellut puolisoaan.
En siis ole tuo aiempi kommentoija, mutta yleisellä tasolla ymmärtäisin tuon noin.
(En itsekään ole vakuuttunut, että sen olisi kirjoittanut joku, jolla on oikeaa tietoa asiasta)
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/tata_ei_naytetty_tvss…
Aika mustasukkaisen oloinen tuo Jenny...ei kauhean nätisti puhu ninasta.
Voisiko joku uudelleen linkittää sen ensi viikon jakson? Taasko se on poistettu?
Mä liputan Ninan ja Sadun puolesta. Tuo Jennyn menaisten artikkelissa oleva avautuminen on viimeinen pisara. Ilkeä, rasittava tyyppi tuntuu olevan.
Toivottavasti Juha tajuaa Jennyn todellisen luonteen ja sairaalloisen mustasukkaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku uudelleen linkittää sen ensi viikon jakson? Taasko se on poistettu?
Mä liputan Ninan ja Sadun puolesta. Tuo Jennyn menaisten artikkelissa oleva avautuminen on viimeinen pisara. Ilkeä, rasittava tyyppi tuntuu olevan.
Toivottavasti Juha tajuaa Jennyn todellisen luonteen ja sairaalloisen mustasukkaisuuden.
Sairaalloisen mustasukkainen?? Jennyhän on pilke silmäkulmassa sanonut noita. Melko normaalia olla mustasukkainen ja varsinkin tilanteessa jossa kaikki naiset vikittelee samaa miestä.
Itse olen Jennien ja Satun puolella! Kaikki iloisen ja nauravainen oloisia. Ninakin on ihan nätti mutta vaikuttaa ilkeältä?
Molly ja Jason on yhdessä. Jason kyllä valitsi ensin Melissan, mutta tuli toisiin aatoksiin.
En toisaalta ihmettele, etteikö olisi tuotannon käsikirjoittama käänne, että tulisi vähän yllätyksellisyyttä. Ehkä bätselori on siis saanut valita pudotettavan, mutta käsikirjoitus ohjannut, kuinka se dramaattisesti tulee tapahtumaan ilman ruususeremoniaa.