BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Olen katsonut nyt 4 jaksoa tätä sarjaa...yksikään naisista ei ole minun mielestä kiinnostava..miten Juha voi muka tuntea noista montaa kohtaan jotain ..en ymmärrä..
T:Mies ja ikää 46 vuotta
Eiköhän seuraavaks tipu sä tiedät mä tiedän, ja loppukolmikosta on enää paha sanoa, mutta uskoisin että Jenny on viimeinen jos ei ihmeitä tapahdu...
Toi bachelor on kyllä niin ahdistava tyyppi, jotenki tulee sellanen narsisti-kontrollifriikki-alistaja-huonoitsetunto fiilis siitä.
Joo vaikuttaa kyl todella pikkumaiselta dramaqueeniltä tämä bachelor... Ei muutenkaan ole yhtään omaa miestyyppiäni, joten vaikea ymmärtää kun kaikki naiset ovat niin lääpällään. Ovatko oikeasti jossain joukkopsykoosissa? Hui!
Naisista Nina menee myös täysin ohisektoriin. En näe tällaista "tehtyä kauneutta" kauniina lainkaan. Jenny mielestäni ehdottomasti kaunein tytöistä, mutta taas antaa itsestään lapsellisen, pillalle hemmotellun kuvan. Jenni ja Satu parhaita tyyppeinä, aitoja, hauskoja, mutta Jennin valitsisin kuitenkin Juhalle, koska on enemmän samanikäinen. Toisaalta, niin kuin täällä on ollutkin puhetta, jos Juha etsiikin vain kevyttä suhdetta, niin sitten Satu...
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut nyt 4 jaksoa tätä sarjaa...yksikään naisista ei ole minun mielestä kiinnostava..miten Juha voi muka tuntea noista montaa kohtaan jotain ..en ymmärrä..
Sepä se. Etkö ole ajatustesi kanssa yksin.
Mutta kummasti se bachelor on tässä TV-tuotannossa onnistunut kaivamaan niitä syviäkin tuntemuksia selkäytimestään ja liioittelemaan tunnereaktioitaan...
Mun näkökulmasta toi äijä on nyt julkisesti tehnyt itsestään lähinnä epäuskottavan pellen. Eipä siis ollutkaan profiilia nostattava kokemus vaikka varmaan noiden naisten ylisanat ja kilpailuasetelma onkin hänen egoaan kuvausten aikana kovasti hivelleet.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies katsoo Bacheloria? Ainakaan vapaaehtoisesti :D
Kiitos paljon sille, joka jakoi linkin ensi jaksoon! Ei sieltä dailymotionista mitään viruksia ainakaan minulle tarttunut, älkää pelotelko turhuuksilla (viitaten noin 10+ sivua sitten esitettyyn väitteeseen).
Itse koukutuin sarjaan vähän jälkijunassa: ekan jakson katsoin ja kun seuraava spoilattiin täällä aika pahasti, menetin kiinnostukseni ja jätin sarjan seuraamisen siihen. Näin reilua kuukautta myöhemmin, kovassa kuumeessa ja aikaa tappaakseni, menin ja katsoin kaikki esitetyt jaksot putkeen... Ja nyt olen taas ihan messissä! Suosikkini on Satu, kaunein on Jenny, teennäisin Nina ja mitäänsanomattomin Jenni. Muista ei oikein olekaan ollut sanottavaa, mielestäni oli alusta asti selvää että nämä neljä tyttöä jäävät jäljelle.
Ennustan putoamisjärjestykseksi: Nina, Jenni, Satu, Jenny. Tai voihan nuo kaksi viimeistä kääntyä toisinkin päin, mutta en edes uskalla toivoa! Toisaalta Satu on kyllä ihan mielettömän kauniskin laitettuna, mutta Jennyssä vaan on sellaista hehkua, ettei se tarvitse edes meikkiä... Kadehdittavaa.
Juha on joo ällö, mutta ei haittaa! Hyvä sarja tämä silti on! Voisi olla vain hidastempoisempi, varmasti tytöistä olisi saanut kuvausmateriaalia ja jaksoja olisi voitu venyttää niin, että tästä olisi pitempikin ilo ja henkilöihin tutustuisi syvällisemmin.
Tuolta esim. tämä:
Olet kertonut aiemmin, että sarjasta löytyi erityinen mielitietty. Miten romanssi etenee?
– Pidämme kyllä yhteyttä, mutta onhan tämä erikoinen tilanne; olet löytänyt itsellesi sopivan ihmisen, jonka kanssa haluaisit viettää aikaa, mutta se on käytännössä hankalaa. Normaalitilanteessa tapailusta voisi siirtyä ehkä seurusteluun... Mutta se ei ole nyt vielä mahdollista.
Selkeästi tätä keskusteluketjua ovat MeNaisissa lukeneet :D Mm. nuo kohdat, että katsojia on mietityttänyt, onko pussailu ollut käsikirjoitettua:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/bachelor_juha_tapaile…
Jenny on ihan viehättävä nätti nainen, mutta minua hämää hänen jonkinasteinen lässyttäminen. Välillä puhuu onneksi normaalin oloisesti. Jaksaako johtajan asemassa oleva poikamies Jennyn kaltaista vähän "pyryharakkamaista" yli-innokkuutta.
Jenny vaikuttaa myös melko omistavalta ja mustasukkaiselta. Mustasukkaista ihmistä kannattaa kyllä vähän varauksella harkita kumppaniksi.
P kirjoitti:
J
Jos vielä Juha sanonut, että valitsi kahdesta vikasta sen kenen kanssa on hauskaa eikä sitä kenen kanssa näyttäis parhaalta niin ehkä Satu ja Nina lopussa? Satu ei oo mitenkään urakeskeinen, mutta eipä oo koulutusta Juhallakaan ja hänelle voiskin sopia kotiäitityylinen puoliso. Mieleen tulee Jugner ja se nuori korumyyjätyttö, joilla myöskin iso ikä- ja tuloero.
Niin siis mietinkin, että mikä koulutus tolla miehellä on? Ilmeisesti ei siis mikään?
Aluksi vaikutti tosi kivalta mieheltä. Mutta sitten tyyppi alkoi muistuttamaan "jostakin vanhasta". Olen näitä tämän sortin miehiä treffaillut aikoinaan. Mukavia, mutta huono itsetuntoisia. Eivät kestä sitä, että nainen on hauskempi tai vitsikkäämpi. Tai auta armias korkeasti koulutettu. Mietinkin, miksei tuolla ole akateemisia naisia. Sama alistaja-narsisti-viba tuli mullekin, kuin jollekin muullekin tänne kirjoittaneelle.
Toivoisin että viimeiset kaksi olisi Nina ja Satu, joista siis Nina olisi se egon valinta ja Satu sydämen.
Pahoin tosin pelkään, että viimeiset kaksi on Nina ja Jenny/Jenni, ja jompi kumpi Jenneistä valikoituu viimeiseksi... :(
Tämä sarja on kyllä niin myötähäpeää aiheuttava. Lähinnä katson uteliaisuudesta, kun olen ollut muiden maiden Bacheloreihin jonkinasteisessa koukussa teini-iästä lähtien. Etelä-Afrikka on kyllä hyvä bonus. Mutta siis tuo Juha on ihan kauhea, teennäinen pullistelija ja poseeraaja. Tietää varmaan itsekin olevansa todellisuudessa paska jätkä, kun mitään ei uskalla itsestään antaa, pelkkää vuorosanaa toisen perään. Viime jakson kommenteista alkoi kylläkin todellinen luonne paistaa läpi. Höpisi jotain, miten kaikissa naisissa on jotain ärsyttävää ja valinta riippuu siitä, kenen vikoja pystyy sietämään. Siis kuka sanoo tuollaista muutamien treffien jälkeen ja vielä kameroille? On vissiin aika suuret luulot itsestään. En tajua yhtään, mitä nuo naiset hänessä näkee. Jenny on tosi kaunis, mutta vähän lapsellinen lässyttäjä. Jenni myös nätti ja aurinkoinen. Nina voisi olla nätti ilman kaikkia noita "parannuksia" ja rumia tatskoja. Satu vaikuttaa tosi kivalta tyypiltä, mutta ehkä liian naapurintyttö tälle oman elämänsä adonikselle. Kaikki löytäisi varmaan parempia sulhasehdokkaita ihan vaikka baarista.
Miten joku pystyy puhumaan niin, että huulet ei liiku.
nobody's perfect kirjoitti:
Miten joku pystyy puhumaan niin, että huulet ei liiku.
Samaa oon ihmetellyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:Mies ja ikää 46 vuottaKuka mies katsoo Bacheloria? Ainakaan vapaaehtoisesti :D
Minä..haluan pysyä kärryillä mistä naiset töissä puhuu ja minkälainen tyyli uppoaa naisiin !
Miksi bachelorilla oli tatuoinnit plurrattu ?
Tuo Juha on niiiiin näytelty tyyppi kaikkinen opeteltuineen hienoineen argumenteineen ja adjektiiveineen, että hohoijaa. Ja mimmit on sulaa vahaa. En kyllä jaksaisi tuollaista miestä yhtään. Onko mimmit ihan tyhmiä?
Kysyn vaan kirjoitti:
Miksi bachelorilla oli tatuoinnit plurrattu ?
Huoh. Sata kertaa tätäkin jo kysytty... Kannattaisiko kelata vaikka tätä keskustelua vähän taaksepäin?
Jotenkin tuntuu, että Sadun valitsee. Hehkuttaa aina miten ei malta pitää näppejä erossa ja huumorintajukin osuu. Alusta asti Satua on näytetty tosi paljon. Siis ekassa jaksossa jo oli muihin verrattuna paljon kommenttipätkiä.
Jos vielä Juha sanonut, että valitsi kahdesta vikasta sen kenen kanssa on hauskaa eikä sitä kenen kanssa näyttäis parhaalta niin ehkä Satu ja Nina lopussa? Satu ei oo mitenkään urakeskeinen, mutta eipä oo koulutusta Juhallakaan ja hänelle voiskin sopia kotiäitityylinen puoliso. Mieleen tulee Jugner ja se nuori korumyyjätyttö, joilla myöskin iso ikä- ja tuloero.
Lisäksi jos Sadun äiti postailee koko ajan Bachelor-juttuja facessa niin sekin voi kertoa jotain. Jos lopussa tavataan perheet ja varmasti hekin saavat tiedon valittiinko se oma tytär vai ei niin jos ei olisi valittu, luulisi äidin olevan aika raivona Juhalle tyttönsä sydämen särkemisestä. Tai sitten on vaan innoissaan, että tyttö saa julkisuutta.