BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Se nainen joka lähti ihan alussa vapaaehtoisesti pois on todella, todella paljon Juhan exän näköinen.
Mistä näkee exän kuvan?
Vierailija kirjoitti:
Se nainen joka lähti ihan alussa vapaaehtoisesti pois on todella, todella paljon Juhan exän näköinen.
Mitä ihmettä? Blondi?!
Juhahan on monta kertaa julkisuudessa kertonut naisihanteekseen brunetin. Eli tämä ex ei siis vastannut naisihannetta, ainakaan ulkoisesti?
Mistä sen Juhan eksän kuvan näkee?
Tiia ei tipu vaan Juha valitsee sydämellään täyspäisesti eli valitsee Tiian. (tumman tytön) Susannan jälkeen tippuu Sanna, sen jälkeen tässä järjestyksessä Jenni, Jenny, Nina. Kaksi viimeistä on Satu ja Tiia, joista Juha lopuksi valitsee Tiian. Tiia laittaa Afrikka tatuoinnin. Tämähän on selvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Tiia ei tipu vaan Juha valitsee sydämellään täyspäisesti eli valitsee Tiian. (tumman tytön) Susannan jälkeen tippuu Sanna, sen jälkeen tässä järjestyksessä Jenni, Jenny, Nina. Kaksi viimeistä on Satu ja Tiia, joista Juha lopuksi valitsee Tiian. Tiia laittaa Afrikka tatuoinnin. Tämähän on selvä merkki.
Lopeta jo! Tuohon sun fantasiaan ei valitettavasti usko kukaan muu kuin sinä itse.
Tiia tippuu heti Susannan jälkeen, se nyt on pääteltävissä ihan jo pelkän ulkonäön perusteella. Eikä bachelorin ja Tiian välillä tunnu olevan oikein mitään etäistä kaveruutta kummempaa.
Onko Nina Martinan kaveri? Instassa oli yhteiskuva.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni on, ehkä ex yhdistää.
Kamala lääppijä tuo Susanna treffeillä, ja pätselor on ihan sen näköinen että haluaisi vajota maan alle.
Vierailija kirjoitti:
Molemmathan tuntee Eskon, hyvinkin intiimillä tavalla. Ja eikös tää bachelor-Nina edelleen hoida Eskon ja Martinan tytärtä silloin tällöin? Asuivatkin aikoinaan yhdessä kun Nina oli avoliitossa Eskon kanssa...
Eikö yhtään hyvännäköistä miestä löytynyt ehdokasta :( Surullista
Koskahan yönylitreffit alkavat?
Oisko siinä vaiheessa kun jäljellä on 5-4 henkeä eli Sanna, Jenny, Jenni, Nina ja Satu?
Vierailija kirjoitti:
Oisko siinä vaiheessa kun jäljellä on 5-4 henkeä eli Sanna, Jenny, Jenni, Nina ja Satu?
Olisiko siinä vaiheessa kun on enää max 4 jäljellä. Eli veikkaan, että Jennit, Nina ja Satu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siinä vaiheessa kun on enää max 4 jäljellä. Eli veikkaan, että Jennit, Nina ja Satu.
Eikös bachelor kertonut ihastuneensa neljään daamiin, ja pudotukset vaikeutuivat vasta neljän ollessa jäljellä?
Varmaan tiputtaa Sannan viisikosta, siis heti Susannan ja Tiian jälkeen. Toisaalta vaikea tilanne: sympatiapisteiden kalasteluunhan traumoja kokenut Sanna olisi hyvä pitää mukana, voisi kiillottaa sädekehää. Yön yli treffit taas voisivat tuoda ikäviä tilanteita tullessaan...
Mä myös luulen, että loppunelikko on Jennit, Satu ja Nina. Näistä Nina pääsee ekana yön yli kestäville treffeille, ja luulee olevansa the only one, mutta pettyykin myöhemmin, kun tulee ilmi, että Juhalla onkin suurempia tunteita vielä jotain muuta kohtaan.. Sen vuoksi on varmasti katkerasti tilittänytkin blogissaan + jossain oli mainintaa, että yksi naisista oli selkeästi vihaisin Juhalle pudotessaan ja luulen, että se on Nina. Luulen myös, että loppuvaiheessa Nina on se, joka aiheuttaa kismaa ja kateuden tunteita tytöissä, koska luulee olevansa varma "voittaja tässä kilpailussa", jossa ei mielestäni haeta voittajaa, vaan rakkautta <3
Vierailija kirjoitti:
Mä myös luulen, että loppunelikko on Jennit, Satu ja Nina. Näistä Nina pääsee ekana yön yli kestäville treffeille, ja luulee olevansa the only one, mutta pettyykin myöhemmin, kun tulee ilmi, että Juhalla onkin suurempia tunteita vielä jotain muuta kohtaan.. Sen vuoksi on varmasti katkerasti tilittänytkin blogissaan + jossain oli mainintaa, että yksi naisista oli selkeästi vihaisin Juhalle pudotessaan ja luulen, että se on Nina. Luulen myös, että loppuvaiheessa Nina on se, joka aiheuttaa kismaa ja kateuden tunteita tytöissä, koska luulee olevansa varma "voittaja tässä kilpailussa", jossa ei mielestäni haeta voittajaa, vaan rakkautta <3
Mikä olikaan Ninan blogin osoite?
Tuota miestä kävelisin ohi, enkä edes huomasin. Eikö ne voineet löytää miestä jolla edes kulmakarvat ja ripset näkyvillä
Köyhät seuratkoon tätä keskustelua.