BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Milloin se jenkkien unelmien poikamiestyttö alkaa?
Tuo satu oli kyllä paskin valinta. Huono ryhtinen lättäperse.
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko kukaan muu yhdennäköisyyttä Jennyn ystävän ja Ensitreffit alttarilla-Tanjan välillä??? ;D
Apua, oliko se se??? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko voittajan kuva jo telkku.com "Bachelor Suomi - tilinteko" ohjelmakuvauksessa?
ei
Joo, kyllähän tuo kuva paljasti jo ennen viimeistä jaksoa voittajan.
"Sydän sanoo että en voi valita sua" - taisi olla joku muu sykkivä elin kuin sydän...
Eitodellakaanjatkoon kirjoitti:
Tuo satu oli kyllä paskin valinta. Huono ryhtinen lättäperse.
Upeasäärinen ja näyttävä nainen! Fiksu ja tasapainoinen. Yllättävä mutta erinomainen ratkaisu!
Älkää nyt Jennyä säälikö kun viestiketju antanu muuta kommenttia!:D
Vierailija kirjoitti:
Jenny katseli Juhaa ylöspäin, Jenny taas piti itseään samalla tasolla.
Tästä syystä varmasti voittikin yhtää syynä. Aikuinen hyvän itsetunnon omaava nainen!
?
Vierailija kirjoitti:
Juha halusi saada nuorta tiukkaa piparia.
Oli saanu jo saarella
Muistetaas taas että tässä on tuotantoryhmä ja liuta leikkaajia ja estoitta takana. Itse olin satavarma satun valinnasta juuri siksi, että sarjan perusteella kaikki pitivät jennyä varmana valintana! Leikattu koko sarja siten, että saatiin nyt shokeeraava päätös. Mitäs hauskaa olisi ollut jos jenny olisi voittanut koska se olisi ollut itsestäänselvyys koko ajan ;)
Eikö joku ollut löytänyt Juhan ja Jennyn instasta joitain kuvia jotka kertois että ne on samassa paikassa lomalla tms.? Milloin tämä Bachelor on kuvattu?
En ois ikinä uskonu et tommonen tavallisen näkönen huonoryhtinen kouluttamaton vaatemyyjänainen vie tommosen alfauroksen. Jos roolit ois toisinpäin niin kukaan menestynyt ja hyvännäköinen nainen ei ottais tommosta tavis nobodya
Olen pettynyt Juhan valintaan!! Tuntuu että turhaan tuli katsottua 10 jaksoa :(
En kyllä tiedä mitään säälittävämpää kuin nuo naiset tuolla valittamassa kun ovat itse osallistuneet tuollaiseen reality ohjelmaan.......
Kuronen ehtii joka ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Jenny katseli Juhaa ylöspäin, Jenny taas piti itseään samalla tasolla.
Tästä syystä varmasti voittikin yhtää syynä. Aikuinen hyvän itsetunnon omaava nainen!
Tarkoitan siis että Satu piti itseään samalla tasolla. Auts... Nimet sekos.
Jenny otti tosi hyvin tuokän häviön. Ehkä ei ollutkaan niin ihastunut.
Ei todellakaan kilpailleet. Satu vaikutti tasokkaalta, fiksulta ja itsevarmalta naiselta, jenny ihan joltain muulta.